تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799350763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيفي با قابليت جذب انرژي خورشيدي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: كيفي با قابليت جذب انرژي خورشيدي
شركت Sakku اين بار كيف هاي ويژه اي را روانه بازار كرده است كه مي توانند انرژي خورشيد را در خود ذخيره كنند و آن را به كار گيرند.
امروزه محبوبيت دستگاه هاي ديجيتالي كه نيروي مورد نياز خود را از انرژي خورشيدي دريافت مي كنند، بسيار افزايش يافته است و كاربران با تمايل بيشتري اين محصولات را خريداري مي كنند تا سهمي در حمايت از محيط زيست و بقاي طبيعت داشته باشند.
شركت Sakku اين بار كيف هاي ويژه اي را روانه بازار كرده است كه مي توانند انرژي خورشيد را در خود ذخيره كنند و آن را به كار گيرند.اين كيف ها ظاهري شبيه بادبان دارند و روي هر كدام از آنها نام يكي از درياها يا درياچه ها كه قايق هاي قديمي بزرگ در آن حركت مي كردند، نوشته شده است.
اين كيف ها حافظه مجازي دارند و مي توانند پس از دريافت انرژي مورد نياز خود از خورشيد، موسيقي هاي مورد علاقه شما را از طريق هدفون هايي كه به همراه آن فروخته مي شود براي شما پخش كنند.
كيف هاي ديجيتالي با حافظه مختلف و امكانات متفاوت، هم اكنون وارد بازارهاي بريتانيا شده اند و قيمت آنها بين 275 تا 385 دلار است. شركت Sakku در نظر دارد كيف هاي خورشيدي خود را از ماه آينده وارد آمريكا كند. - پروژكتور به اندازه جعبه سيگار شركت Nippon Signal به تازگي پروژكتور رنگي ويژه اي را از نوع SVGA به بازار معرفي كرده است كه مي تواند تصاوير را با كيفيت 800 در 600 پيكسل پخش كند.
اين پروژكتور كه به اندازه يك جعبه سيگار است، بسيار كوچك تر از مدل هاي پيشين خود است و به همين خاطر يك ركورد جهاني در اين زمينه محسوب مي شود.بايد توجه داشت كه اين پروژكتور نه تنها نسبت به مدل هاي قبلي كوچك تر شده است بلكه كيفيت پخش تصاوير در آن به ميزان چشمگيري افزايش يافته و رضايت كاربران را بيش از پيش جلب مي كند.
اين پروژكتور كوچك علاوه بر آنكه قابليت پخش انواع فايل هاي صوتي و تصويري را دارد، مي تواند به عنوان يك آلبوم عكس ديجيتالي نيز مورد استفاده قرار گيرد و فايل هاي صوتي مورد علاقه شما را نيز پخش كند.
اين پروژكتور با حافظه هاي داخلي متفاوت و در قيمت هاي مختلف توليد شده و قرار است در آينده نزديك به صورت گسترده وارد بازارهاي جهاني شود. - حفظ سلامت با دستگاه ديجيتالي شركت&D A Medical موفق به ساخت ابزار جديدي شده است كه مي تواند به صورت بيسيم ميزان قند خون، وزن، ضربان قلب، مصرف كالري و... را روي نمايشگر خود نشان دهد.اين دستگاه كوچك كه Wellness Connected نام گرفته است و در اصل يك سيستم گام شمار است، به صورت بيسيم يا از طريق ورودي USB اطلاعات مربوط به وضعيت سلامت شما را به كامپيوتر منتقل مي كند تا بتوانيد از آنها استفاده كنيد.اين دستگاه قابل حمل شامل سه بخش مختلف با نام هاي Wireless Automatic Blood Pressure Monitor، Wireless Precision Scale و Wireless Activity Monitor مي شود كه هر كدام از آنها وظيفه خاصي را در اين زمينه بر عهده دارد.اين سيستم ها وظيفه دريافت اطلاعات پزشكي را بر عهده دارند و شركت Utilizing FitLinxx، سيستم هاي بيسيم و ديجيتالي را روي آن نصب كرده است.
دستگاه ديجيتالي جديد به همراه يك نرم افزار ويژه در اختيار كاربران قرار مي گيرد تا پس از انتقال اطلاعات به كامپيوتر، اين نرم افزار كليه اطلاعات را تحليل كند و نتايج آن را در اختيار شما بگذارد.كاربراني كه از اين دستگاه استفاده مي كنند، مي توانند اطلاعات به دست آمده را از طريق سرويس اينترنتي Actihealth به پزشك خود انتقال دهند تا از صحت سلامت خود اطمينان حاصل كنند. - لپ تاپ جديد اينتل براي دانش آموزان شركت اينتل سرانجام شايعات منتشر شده مبني بر توليد نسل جديد كامپيوترهاي قابل حمل براي دانش آموزان و كودكان را تاييد كرد.
اين لپ تاپ جديد3 Classmate نام دارد و اينتل اعلام كرده است تا ماه آينده جزئيات بيشتري از آن را منتشر خواهد كرد.شركت اينتل به اين لپ تاپ و فروش بالاي آن در بازارهاي جهاني بسيار اميدوار بوده و ادعا مي كند كليه مشكلات و ضعف هاي2 Classmate را در آن از بين برده است.در لپ تاپ هاي Classmate 2 هم اكنون از پردازنده 900 مگاهرتزي Intel Celeron استفاده شده و براساس پلت فورم Atom كار مي كند و اينتل اعلام كرده است با تغيير اساسي در آن ديگر اين پردازنده و اين پلت فورم را استفاده نخواهد كرد.به گفته كارشناسان اينتل، با توجه به اينكه اين لپ تاپ براي دانش آموزان و كودكان ساخته شده است، بهبود وضعيت سخت افزاري و نرم افزاري آن باعث افزايش قيمت اين محصول نخواهد شد و در نهايت، اينتل اين لپ تاپ را با قيمت پايين وارد بازارهاي جهاني خواهد كرد.شركت اينتل قصد دارد اين لپ تاپ را به صورت گسترده در كشورهاي در حال توسعه و بين كودكان فقير عرضه كند. - كتابخانه اي با چراغ هاي LED بسيار بزرگ كتابخانه ها يكي از اماكني هستند كه افراد زيادي با آن سر و كار دارند و در طول روز به آن سر مي زنند.
اين مساله باعث شده است كارشناسان به فكر ديجيتالي كردن كتابخانه ها بيفتند.يك شركت الكترونيكي به تازگي از چراغ هاي LED بسيار بزرگي براي قفسه هاي كتابخانه ها استفاده كرده است كه مي تواند زمان و درجه هوا را به شما نشان دهد.اين چراغ هاي LED بزرگ فضاي خالي بين قفسه ها را پر مي كنند و شركت سازنده اعلام كرده است كه علاوه بر كتابخانه، نمونه هاي ديگر اين قفسه ها را براي كاربردهاي ديگر توليد كرده است.
رنگ هايي كه از اين چراغ هاي LED منتشر مي شوند، قابل تغيير هستند و سيستم ديجيتالي كوچكي كه پشت كتابخانه نصب شده است به شما امكان مي دهد زمان را تنظيم كنيد.اين طور كه شركت سازنده ادعا كرده، قيمت اين كتابخانه نسبت به مدل هاي معمولي آن تفاوت چنداني ندارد و چراغ هايي كه در آن استفاده شده، انرژي زيادي مصرف نمي كند.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن