تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816131197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از ورزش ايران
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): همايش بزرگ ويلچرراني و دو با عصا ويژه جانبازان و معلولين به مناسب روز جانباز روز پنجشنبه ( 17مردادماه ) توسط هيات ورزشهاي جانبازان ومعلولين استان اصفهان برگزار مي شود.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي فدراسيون ورزشهاي جانبازان و معلولين ،هيأت ورزشهاي جانبازان و معلولين استان اصفهان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز با همكاري سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان همايش بزرگ ويلچرراني و دو با عصا ويژه آقايان از رووبروي عمارت عالي قاپو برگزار خواهد كرد.
*******
مسابقات ژيمناستيك ليگ باشگاههاي كشور در در سه دسته برتر ، يك و دو برگزارمي شود .
رقابتهاي دسته دو صبح امروز با شركت 9 تيم خانه ژيمناستيك همدان ، خانه ژيمناستيك اصفهان ، هيات ژيمناستيك گنبد كاووس ، تيم منتخب مهاباد ،‌هيات ژيمناستيك مازندران ، هيات ژيمناستيك تهران ، هيات ژيمناستيك بوشهر ، تربيت بدني اردبيل و هيات ژيمناستيك ياسوج امروز در اصفهان اغاز شد.
رقابتهاي ليگ برتر و دسته اول نيز بعدازظهر امروز ( دوشنبه ) در اصفهان اغاز مي شود.
*****
فدراسيون تيراندازي با همكاري باشگاه خبرنگاران به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار اولين دوره مسابقات تيراندازي با تفنگ بادي ويژه خبرنگاران را برگزارمي كند.
اين مسابقات در دو بخش مردان و زنان روز جمعه ( 18 مردادماه) برگزارمي شود.
علاقمندان جهت حضور در اين دوره از مسابقات مي توانند مشخصات خود ( شامل نام ، نام خانوادگي ، عنوان شغلي ، محل خدمت و شماره تماس ) را به ادرس [email protected] ارسال و يا با شماره تلفن 22166325 تماس بگيريد.
****
خرم آباد - تيم تهران فاتح مسابقات كيك بوكسينگ بانوان دومين المپياد ورزشي ايرانيان شد.
دراين رقابتها تيم هاي فارس و كرمانشاه نيز مقام هاي دوم و سوم اين رقابتها را به خود اختصاص دادند.
در اين مسابقات عاطفه زارع از يزد، نسيم محمد حسين فرد از آذربايجان غربي و فريناز نذيري از تهران به عنوان بهترين ورزشكاران معرفي شدند وتيم لرستان بااخلاق ترين تيم معرفي شد.
*****
رقابت هاي شناي بيست و ششمين دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان ابتديي پسر سراسر كشور كه در ورزشگاه كارگران" البرز "قزوين در جريان است، در رشته هاي زير قهرمانان خود را شناخت.
* 4 در50 متر آزاد تيمي زير 10 سال:
1- فارس
2- تهران
3- شهرستانهاي تهران
* 50 متر پروانه زير 10 سال:
1- علي رضا ابوعلي از قزوين
2- نماينده كار از شهرستانهاي تهران
3- برديا پيرواني از فارس
100 متر كرال زير 10 سال:
1- آرمين زارع از فارس
2- برديا پيرواني از فارس
3- علي سعدي از شهرستان هاي تهران
4در 50 متر مختلط تيمي 12-11 سال:
1- تهران
2- فارس
3- زنجان
100 متر قورباغه 12-11 سال:
1- محمدرضا اسكندري از زنجان
2- كاميار مريمي از تهران
3- بهادري مطلق از اصفهان
50 متر آزاد12-11 سال:
1-آرين عليايي از فارس
2-رهام پيرواني از فارس
3-محمدعلي بهادري از اصفهان
********
دومين روز از دومين دوره مسابقات دوچرخه سواري المپياد ورزشي ايرانيان در رشته دوچرخه سواري پيست با برگزاري رشته 4 كيلومتر انفرادي پيگيري شد .
صبح امروز ( دوشنبه ) و در ادامه اين رقابتها 51 دوچرخه سوار در قالب 28 تيم استاني به مصاف يكديگر رفتند كه در پايان ابوالفضل گيلاني پور از تيم كرمان با زمان 4 دقيقه و 46 ثانيه و 68 صدم ثانيه و با كسب 100 امتياز ، محمد صادق مظفري از تيم كرمان با زمان 4 دقيقه و 50 ثانيه و 46 صدم ثانيه و با كسب 85 امتياز ، بهنام خسروشاهي از تيم آذربايجان شرقي با زمان 4 دقيقه و 51 ثانيه و 14 صدم ثانيه و با كسب 75 امتياز و حامد جنت از تيم اصفهان با زمان 4 دقيقه و 53 ثانيه و 09 صدم ثانيه و با كسب 67 امتياز به ترتيب اول تا چهارم شدند و به مرحله فينال راه يافتند .
عصرامروز مرحله فينال اين رقابتها برگزارمي شود.
در مجموع رده بندي امتيازي تيمي جاده و پيست تا كنون آذربايجان شرقي با 567 امتياز در نخست قرار دارد و تيم كرمان با 546 امتياز و كرج با 538 امتياز نيز به ترتيب دررتبه هاي دوم و سومي قرار دارند .
امروز صبح و در ادامه اين رقابتها دوچرخه سواران حاضر ، در رشته 4 كيلومتر انفرادي مقدماتي با يكديگر رقابت كردند و عصر نيز در رشته 4 كيلومتر انفرادي فينال و يك كيلومتر سرعت با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت .
در رقابتهاي بخش پيست المپياد 28 تيم استاني از استانهاي همدان ، قزوين ، خوزستان ، آذربايجان غربي ، آذربايجان شرقي ، گلستان ، مازندران ،كرج ، كرمانشاه ، كهكيلويه و بوير احمد ، يزد ، چهارمحال بختياري ، اصفهان ، لرستان ، سمنان ، سيستان و بلوچستان ، ايلام ، مركزي ،كردستان ، اردبيل ، تهران ، خراسان رضوي ، خراسان جنوبي ، گيلان ، قم ، فارس ، زنجان و كرمان در اين رقابتها حضور دارند
******
سومين روز از مسابقات شناي اميدهاي دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان با برتري شناگران ملي پوش تيمهاي تهران،وخراسان رضوي همراه بود.
مسابقات شناي اميدهاي دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان كه از11مرداد ماه با استقبال 150 شناگر از 20 استان كشور در استخر انقلاب شيراز به مدت4 روز آغاز شده است شب گذشته با برگزاري فينال 5 ماده سوم پيگيري شد كه نفرات نخست به شرح ذيل مي باشد.
در 200 متر مختلط انفرادي: شاهين برادران ملي پوش كشورمان از تيم تهران با زمان 88/28/2 دقيقه مقام نخست را كسب كرد، ،پاشا وحدتي ملي پوش تيم خراسان رضوي با زمان73/24 ثانيه گردن آويز طلا را از آن خود كرد و در 100متر قورباقه محمد دلجو از تيم خراسان رضوي با زمان 55/09/1دقيقه قهرمان شد.
1500متر آزاد سامان سالاري ديگر شناگر ملي پوش تهراني با زمان 81/47/18دقيقه بر روي سكوي نخست ايستاد و تيم تهران متشكل از (سعيد آشتياني،پدرام مالدار قصري،امير رضا رياحي وسهيل آشتياني)با زمان 12/45/3 دقيقه به مقام اول ماده4در100مترآزاد تيمي دست يافت.
مسابقات شناي اميدهاي المپياد ورزشي ايرانيان امروز با برگزاري 5 رشته چهارم ؛ 400 متر آزاد ،200متر كرال پشت، 100 مترآزاد ، 50متر پروانه و 4 در 100 متر مختلط تيمي پيگيري و با معرفي تيم قهرمان به كار خود پايان خواهد داد.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن