تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار خراساني:بازسازي و مرمت 20 هزار مدرسه توسط بسيج در كشور آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار خراساني:بازسازي و مرمت 20 هزار مدرسه توسط بسيج در كشور آغاز شد
مشهد - خبرگزاري مهر: مسئول سازمان بسيج سازندگي كشور گفت: عمليات اجرايي بازسازي و مرمت 20 هزار مدرسه در مناطق مختلف كشور توسط بسيج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در گناباد، سردار مجيد خراساني ظهر امروز در مراسم افتتاحيه دومين مرحله اردوهاي طرح هجرت 3 در روستاي زيبد شهرستان گناباد افزود: ‌با توافقنامه اي كه بين بسيج سازندگي و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است دانش آموزان و دانشجويان در قالب طرح هجرت به مناطق مختلف كشور به ويژه مناطق محروم عزيمت و كار بازسازي و مرمت مدارس را انجام مي دهند.

وي گفت: بسيجيان طرح هجرت در هفت عرصه ملي با حدود 200 نوع فعاليت در مناطق مختلف شركت مي كنند.

وي بيان داشت: سال گذشته با پيشتيباني معاونت فرهنگي آموزش و پرورش حدود 10 هزار مدرسه در كشور بازسازي و مرمت شده است.

سردار خراساني گفت:‌ در سال گذشته حدود هزار مسجد در سراسر كشور نيز بازسازي و مرمت شده است و با توجه به استقبال بسيجيان از اين برنامه امسال نيز با حمايت اوقاف و امور خيريه ده هزار مسجد ديگر در مناطق محروم كشور بازسازي و مرمت خواهند شد.

وي افزود: پيش بيني مي شود در طرح هجرت 3 در سال جاري حدود دو ميليون نفر از دانشجويان، دانش آموزان و طلاب علوم ديني شركت كنند.

مسئول بسيج سازندگي كشور اذعان داشت: اگر چه با انتظارات مقام معظم رهبري فاصله داريم ولي تلاش مي شود كه در سالهاي آينده دامنه فعاليت بسيج سازندگي گسترده تر شود.

وي عنوان كرد: آموزشهاي فني و حرفه اي در سنوات گذشته فقط در مناطق شهري انجام مي شد ولي با همت سازمان بيسيج سازندگي و در قالب طرحهاي هجرت، آموزشهاي فني وحرفه اي نيز به دورترين مناطق روستايي منتقل شده و استقبال شاياني از آن صورت مي گيرد.

سردار خراساني گفت: با توجه به استقبال خوبي كه توسط دانشجويان، دانش آموزان و جوانان كشور از طرح هجرت صورت گرفته تلاش شده است تا برنام ها متنوع بوده و طرح هاي مختلفي نيز به اجرا در آيد.

فرمانده سپاه گناباد هم در ادامه مراسم گفت: در دومين مرحله طرح هجرت 3 گناباد بيش از 200 نفر در مناطق محروم اين شهرستان حضور و به مردم خدمت رساني خواهند كرد.

سرهنگ رجب پور در پايان افزود: بسيجيان شركت كننده در طرح هجرت 3 بسيج سازندگي با همكاري دستگاهههاي اجرايي شهرستان گناباد، طرح هايي همچون مرمت مدارس، مساجد،‌سمپاشي، دامداري ها،‌مزارع، ويزيت رايگان در مناطق روستايي، توزيع دارو، توزيع بسته هاي حمايتي كميته امداد و سازمان بهزيستي در سال جاري به مدت 45 روز و در قالب 16 هزار روز كار انجام مي دهند.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن