تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813046124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه هزار مبلغ به نقاط مختلف استان كرمانشاه اعزام مي‌ شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سه هزار مبلغ به نقاط مختلف استان كرمانشاه اعزام مي‌ شود
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: مسئول اعزام مبلغ اداره تبليغات اسلامي استان كرمانشاه گفت: در طول سال جاري بيش از سه هزار نفر از مبلغين ديني توسط اين اداره به نقاط شهري و روستايي اين استان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام مجتبي بيات در گفتگو با خبرنگار مهر در كرمانشاه اظهار داشت: در طول سال گذشته يك هزار و 827 نفر از روحانيون را به اماكن ديني شهري و روستايي اعزام كرده ايم كه با توجه به نگاه ويژه اي كه سازمان تبليغات به امر اعزام مبلغ دارد تلاش داريم در طول سال جاري و در مناسبت‌هاي مختلف سال اين تعداد را به بيش از سه هزار نفر برسانيم.

وي افزود : در طرح اوقات فراغت تابستاني امسال 110 روحاني به كانون‌هاي فرهنگي مساجد، پايگاه‌هاي بسيج، اردوگاه‌ها، باشگاه‌ها و كانون‌هاي ورزشي، ادارت و نهادها اعزام شده‌اند.

بيات تصريح كرد: اعزام مبلغ در مناسبتهاي مختلف تفاوت دارد به عنوان نمونه درسال گذشته در هفته وحدت 36 مبلغ، در سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) 47 مبلغ و در ايام فاطميه 65 مبلغ به نقاط مختلف استان كرمانشاه اعزام شدند كه اين ميزان اعزام مبلغ در مناسبتهاي مشابه در سال جاري رشدي 100 درصدي دارد.

مسئول اعزام مبلغ ادراه كل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: در ماه مبارك رمضان سال گذشته 448 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام شدند كه پيش بيني مي‌شود اين ميزان اعزام در ماه مبارك رمضان سال جاري به بيش از دو برابر برسد.

بيات تعداد روحاني مستقر در روستاهاي استان كرمانشاه را 42 نفر اعلام و تصريح كرد: اين افراد هم اكنون همراه با خانواده خود در مساجد آن روستاها زندگي مي‌كنند.

وي كمبود خانه‌هاي عالم در روستاها و بخشها را يكي از مشكلات استان كرمانشاه در زمينه اعزام مبلغ دانست و گفت: در حال حاضر تنها 50 خانه عالم در استان وجود دارد كه 15 خانه آنها همچنان نيمه كاره هستند.

بيات خاطرنشان كرد: تقاضاي ما از مردم و مسئولان اين است كه در هر زمينه‌ اي كه به اعزام مبلغ نياز دارند با تبليغات اسلامي استان هماهنگي كنند زيرا هيچ گونه مشكلي در زمينه اعزام مبلغ در هر نقطه‌اي از استان كرمانشاه نداريم.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن