تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814191468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امكان پرواز هوايي زائران به نجف تا دو ماه آينده فراهم مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: امكان پرواز هوايي زائران به نجف تا دو ماه آينده فراهم مي شود
رئيس سازمان حج و زيارت كشور از امكان پرواز هوايي به نجف تا دو ماه آينده خبر داد و گفت : تا اقدامات لازم در فرودگاه نجف به لحاظ فني و امنيتي ايجاد نشود سفر هوايي زائران به عراق صورت نمي گيرد.
مصطفي خاكسار قهرودي در گفتگو با خبرگزاري مهر با بيان اينكه پرواز هوايي به نجف اشرف اتفاق خوبي است تا مردم بتوانند راحت تر به كشور عراق سفر كنند افزود : مسئولان مختلف عراقي تاريخ هاي متعددي را براي آغاز سفر هوايي زائران ايراني اعلام كرده اند كه در بين آنها تاريخ دو ماه آينده و تا پايان سال نيز مطرح شده است .
وي تاكيد كرد : اما تا اقدامات لازم در فرودگاه عراق به لحاظ فني و امنيتي ايجاد نشود و هماهنگي هاي لازم بين دستگاه هاي مربوطه مانند سازمان هواپيمايي به صورت جدي و رسمي صورت نگيرد سفر هوايي به عراق انجام نمي شود.
رئيس سازمان حج و زيارت كشور اظهار داشت : ما منتظر هستيم كه هرچه زودتر شرايط سفر هوايي زائران ايراني به عتبات عاليات عراق فراهم شود.
خاكسار قهرودي در خصوص هزينه سفر هوايي به نجف اشرف نيز گفت : به طور طبيعي هزينه بليط هواپيما گران تر از اتوبوس است ولي اينكه چه مقدار بر آن افزوده شود بستگي به توافقات دو كشور دارد.
وي در پاسخ به سئوالي مبني بر افزايش مدت زمان حضور زائران ايراني در عتبات عاليات عراق در صورت امكان سفر هوايي افزود : اين موضوع بر مدت زمان حضور ايرانيان در كشور عراق تاثيري نخواهد داشت .
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن