تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813047730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توپ طلا يار تنهايي خليلي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: توپ طلا يار تنهايي خليلي


فوتبال- كريم اعظمي:
سومين دوره مراسم توپ ‌طلا و معرفي برترين‌هاي فوتبال ايران در فصل 87 - 86، ساعت 11 روز جمعه در هتل المپيك برگزار شد.

و در نهايت توپ‌طلا اين‌بار به دستان محسن خليلي چسبيد كه به‌دليل جراحي زانو و پشت‌سرگذاشتن مراحل درماني در آلمان، در اين مراسم حضور نداشت.

در اين مراسم كه با حضور عده‌اي از پيشكسوتان، مربيان، بازيكنان و نويسندگان ورزشي برگزار شد بهترين‌هاي فوتبال ايران جوايز خود را دريافت كردند.در ابتداي اين مراسم از عادل فردوسي‌پور به‌عنوان يكي از بهترين‌ مجريان و گزارشگران سيما تقدير شد و نكته قابل توجه اين‌بود كه مجري برنامه 90 جايزه و لوح تقديرش را از افشين قطبي سرمربي پرسپوليس گرفت.

رحمتي؛ بهترين دروازه‌بان

در اين مراسم ابتدا مهدي‌ واعظي، مهدي رحمتي، عباس محمدي و وحيد‌طالب‌لو به‌عنوان گزينه‌هاي كسب عنوان بهترين دروازه‌بان سال معرفي شدند كه در نهايت سيدمهدي رحمتي به‌عنوان بهترين دروازه‌بان سال انتخاب شد. البته او در اين مراسم حضور نداشت.

حسيني دوباره بهترين شد

سيدجلال حسيني، هادي عقيلي، مجتبي شيري و سپهر حيدري گزينه‌هاي اصلي كسب عنوان بهترين مدافع ايران بودند كه در نهايت حسيني مدافع ملي‌پوش سايپا كه سال گذشته هم اين عنوان را از آن خود كرده بود دوباره تنديس بهترين مدافع فوتبال ايران را از دستان كريم ملاحي مديرعامل صباباتري گرفت.حسيني پس از انتخابش به‌عنوان بهترين مدافع ايران گفت: «خيلي خوشحالم كه براي دومين سال اين جايزه را گرفتم و برگزاري چنين مراسمي به تمامي فوتباليست‌ها انگيزه مي‌دهد تا هميشه خودشان را در بين بهترين‌ها قرار دهند.»

باقري، برنده رقابت ميليمتري

مجتبي جباري، ايمان مبعلي، احسان حاج‌صفي و كريم باقري طبق نظر كارشناسان فوتبال رقابتي ميليمتري براي كسب عنوان بهترين هافبك ايران داشتند كه در نهايت اين جايزه به كاپيتان پرسپوليس رسيد. باقري پس از گرفتن تنديس بهترين هافبك فوتبال ايران گفت: «از برگزار‌كنندگان اين مراسم كمال تشكر را دارم و اميدوارم مراسم اهداي توپ‌طلا هر سال باشكوه‌تر برگزار شود. از اينكه به‌عنوان بهترين هافبك انتخاب شدم، خوشحالم و اميدوارم باز‌هم بازيكن موثري براي پرسپوليس باشم.»

مظفري‌زاده، بهترين داور

سعيد مظفري‌زاده براي دومين‌بار تنديس بهترين داور ايران را دريافت كرد. اين درحالي بود كه مسعود مرادي، خداداد افشاريان و محسن تركي هم جزو ديگر گزينه‌ها بودند ولي در نهايت اين جايزه به‌ مظفري‌زاده رسيد تا او مثل فصل قبل دوباره بهترين داور ايران لقب بگيرد. او پس از انتخابش به عنوان بهترين داور گفت: «اميدوارم مراسم اهداي توپ‌طلا روزي تبديل به درختي تنومند شود.»

پرسپوليس و قطبي اول شدند

در ادامه مراسم، پرسپوليس قهرمان ليگ به‌عنوان بهترين تيم ايران در سال گذشته انتخاب شد درحالي كه سپاهان و صباباتري هم جزو گزينه‌ها بودند. پس از انتخاب پرسپوليس به‌عنوان بهترين تيم نوبت به انتخاب بهترين مربي رسيد و پخش كليپي از صحنه‌هاي مربيگري افشين‌ قطبي نشان داد كه تا ثانيه‌هايي بعد اسم او به‌عنوان برترين مربي فوتبال ايران اعلام خواهد شد.

در اين كليپ لحظاتي از بازي پرسپوليس و سپاهان پخش شد كه نتيجه با تساوي يك بر يك ادامه داشت و ورزشگاه آزادي يكپارچه سكوت بود. گل دقيقه 96 اما همه چيز را تغيير داد و وقتي قطبي براي گرفتن جايزه‌اش روي سن آمد در جمله‌اي احساسي گفت: «بعد از مدت‌ها دوباره اشك ريختم، اين قهرماني واقعاً محشر بود.»

توپ‌طلا به خليلي رسيد

محسن خليلي در شرايطي صاحب توپ‌طلاي فوتبال ايران شد كه اين عنوان در دو دوره‌ گذشته به محرم نويد‌كيا و جواد نكونام رسيده بود. قبل از معرفي خليلي به‌عنوان بهترين بازيكن فوتبال ايران در سال گذشته، گل‌هاي او در ليگ‌برتر به نمايش گذاشته شد اما اين مهاجم به‌دليل عمل جراحي‌ كه روي زانويش انجام داده در اين مراسم، حضور نداشت و عكس‌هايي از او پخش شد كه در آلمان توپ‌طلا را در اختيار گرفته بود. برگزار كنندگان مراسم توپ‌طلا را به وسيله پست‌سفارشي به 20 كيلومتري شهر مونيخ رساندند.

خليلي علاوه بر گرفتن توپ‌طلا، عنوان بهترين مهاجم فوتبال ايران را از آن خود كرد درحالي كه هادي اصغري و عليرضا واحدي‌نيكبخت جزو ديگر گزينه‌ها بودند. در انتهاي مراسم از امير قلعه‌نويي هم تقدير شد و سرمربي استقلال جايزه‌اش را نيز از دستان افشين قطبي سرمربي پرسپوليس گرفت. برخورد آنها براي حاضران در مراسم جالب‌توجه بود و قطبي در جمله‌اي كوتاه گفت:‌ «اميدوارم پرسپوليس و استقلال هميشه در اوج باشند ولي ما اول شويم و آنها دوم.»اين اظهارنظر قطبي فقط لبخند امير قلعه‌نويي را به‌همراه داشت.

سرمربي استقلال قطبي را شايسته كسب عنوان بهترين مربي ايران دانست و گفت: «به قطبي تبريك مي‌گويم چون فرهنگ جديدي را وارد فوتبال ايران كرد و من هم از او درس‌هاي زيادي گرفتم.»البته قلعه‌نويي تمايلي نداشت تا درخصوص شهر‌آورد حساس پايتخت صحبت كند و وقتي از او پرسيدند آيا پرسپوليس را مي‌بريد گفت: «من اهل رجز خواندن نيستم.» قلعه‌نويي در پايان مراسم و در حالي كه قصد داشت سالن را ترك كند خطاب به قطبي گفت: «اميدوارم پرسپوليس و استقلال به فينال ليگ قهرمانان آسيا بروند.»

تاريخ درج: 12 مرداد 1387 ساعت 08:24 تاريخ تاييد: 12 مرداد 1387 ساعت 09:19 تاريخ به روز رساني: 12 مرداد 1387 ساعت 09:06
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 414]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن