تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816929803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژواك


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پژواك
جامعه هنرمندان
ملاير-خبرنگار كيهان: دومين همايش بزرگ جامعه هنرمندان ملاير با حضور هنرمندان و جمعي از مسئولان در اين شهرستان برگزار شد. در اين همايش وفايي نماينده مردم ملاير در مجلس در سخناني گفت: بايد با توليد فكر و فرهنگ و ميدان دادن به جوانها، آنها را به راه هنر اسلامي هدايت كنيم.
تجليل از نويسندگان
دهدشت- خبرنگار كيهان: در همايشي از مؤلفان و نويسندگان شهرستان كهكيلويه تجليل به عمل آمد. در اين همايش هشت نفر از مؤلفان و نويسندگان شركت كننده پيشنهادات خود را در حوزه نشر و چاپ كتاب بيان كردند و در پايان از 30نفر از نويسندگان و مؤلفان شهرستاني كه كتابهاي متعددي در حوزه هاي مختلف به چاپ رسانده بودندتقدير به عمل آمد.
برگزاري كارگاه تخصصي
پلدختر-خبرنگاركيهان: كارگاه تخصصي فيلم و عكس با حضور فعالان تهيه و توليد فيلم و كارشناسان در محل اداره و فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پلدختر برگزار شد.
بهمن ديناروند رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پلدختر در اين كارگاه آموزشي با آشنا شدن شركت كنندگان با آخرين دستاوردهاي تهيه و توليد فيلم و عكس، آسيب شناسي و تبيين معيارها و شاخص هاي توليد فيلم را از عمده اهداف تشكيل اين كارگاه عنوان كرد.
در اين كارگاه همچنين شركت كنندگان به نقد و بررسي چند فيلم كوتاه تهيه شده توسط كارگردانان و تهيه كنندگان هم استاني نيز پرداختند.
نشست هنر و رسانه
سنندج-خبرنگاركيهان: نشست تخصصي هنر و رسانه با حضور دكتر مرتضي گودرزي رئيس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامي در سنندج برگزار شد. به گفته حجت الاسلام والمسلمين محمد شريف شريفي رئيس حوزه هنري استان كردستان بررسي راه ها و شيوه هاي بهره گيري از توان هنرمندان در ارائه كارهاي تأثيرگذار بر مخاطب در رسانه ها و همچنين امكان بهره مندي از توان والاي رسانه در انعكاس فعاليت هاي هنري و سوق دادن علاقه مندان به امور فرهنگي از جمله محورهاي اين نشست يك روزه بود.
نشريه «بي سيم چي»
ساوجبلاغ-خبرنگاركيهان: نشريه بي سيم چي به منظور آگاه سازي مخابراتي بسيجيان و پاسداران ناحيه ساوجبلاغ از يك سال پيش آغاز به كار كرد. آموزش استفاده از سيستمهاي نوين و كاربردي مخابراتي، تبيين طرز نگهداري از دستگاه هاي مخابراتي و آشنايي با شبكه دهها ميليوني اينترانت بسيج موسوم به «افق» از اهداف چاپ اين نشريه است.
عضويت در كتابخانه
مشهد-خبرنگاركيهان: مديركل امور كتابخانه هاي خراسان رضوي گفت: 12هزار و 500جوان روستايي به طور رايگان به عضويت كتابخانه ها در مي آيند.
سيدجواد سادات فاطمي در اين باره اظهار داشت: حق عضويت كتابخانه هاي عمومي بر اساس درجه بندي كتابخانه ها از يك هزار تومان به 5هزارتومان افزايش مي يابد.
وي تصريح كرد: متقاضياني كه نامه از اداره بهزيستي و كميته امداد امام خميني (ره) دارند به طور رايگان عضو خواهند شد.
مسابقه تفسير سوره
كاشان-خبرنگاركيهان: در آستانه فرا رسيدن عيد مبعث پيامبر (ص) مسابقه بزرگ تفسير سوره محمد (ص) در كاشان برگزار مي شود.
احمد كريمي، مدير روابط عمومي سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان، نشر و توسعه فرهنگ قرآن، آشنايي بيشتر شهروندان با ابعاد شخصيت پيامبر (ص)، گرايش جوانان به تفحص در قرآن و افزايش باور پذيري ديني در جامعه را از اهداف برگزاري اين مسابقه ذكركرد.
وي گفت: سؤالات اين مسابقه بر اساس كتاب محمد (ص) نوشته حجت الاسلام حاج محسن قرائتي طراحي شده است.
جشنواره سراسري
آثار رسيده به جشنواره سراسري تئاتر مهر كاشان نسبت به دوره قبل 110درصد افزايش داشته است. محمد خاكسار رئيس ستاد برگزاري جشنواره سراسري تئاتر مهركاشان در گفت وگو با خبرنگار ما با اعلام اين خبر افزود: 250نمايشنامه از سراسر كشور به دبيرخانه چهارمين جشنواره سراسري رسيده كه نسبت به جشنواره سال گذشته 110درصد و در مقايسه با نخستين جشنواره 10برابر افزايش داشته است.
نمايش دردانه نبي
چناران-خبرنگاركيهان: نمايش تئاتر دردانه نبي با مضموني مذهبي و با محوريت شخصيت حضرت زينب (س) به كارگرداني مريم باوندي در چناران روي صحنه رفت. اين نمايش به مدت 6شب در تالار خواجه نظام الملك كتابخانه عمومي پذيراي علاقه مندان بود.
نقاشي روي شيشه
گرگان-خبرنگاركيهان: نمايشگاهي از آثار نقاشي روي شيشه هنرمند جوان «سميه نصيري» در محل نگارخانه سوره حوزه هنري استان گلستان در گرگان گشايش يافت.
دانيال كلاهدوزي مدير روابط عمومي حوزه هنري گلستان در اين باره گفت: حدود 25 اثر نقاشي روي شيشه در اين نمايشگاه ارائه شده كه با دقت و ظرافت و زيبايي خاصي كار شده است.
گفتني است: سميه نصيري از هنرمندان فارغ التحصيل رشته نقاشي از دانشگاه الزهرا تبريز است و در نقاشي تكنيكهاي بسياري را نيز تجربه كرده است.
دانش آموزان و آب
يزد-خبرنگاركيهان: جشنواره دانش آموزي «آب، آب زندگي» توسط امور آبفاي طبس در سينما ستاره كوير شهر طبس برگزار شد. هدف از برگزاري اين جشنواره كه 400دانش آموز در آن شركت داشتند، بهينه سازي مصرف، ارائه راهكارهاي صرفه جويي در مصرف آب و آگاهي از اهميت و ارزش آب عنوان شد. اجراي نمايش از ديگر بخشهاي اين جشنواره بود.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن