تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل حزب موتلفه اسلامي: بايد دغدغه كارآمدي نظام و دولت را داشته باشيم سياست فعلي موتلفه اظهارنظر نكردن درباره نامزدهاي احتمالي اصول‌گرايان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دبير كل حزب موتلفه اسلامي: بايد دغدغه كارآمدي نظام و دولت را داشته باشيم سياست فعلي موتلفه اظهارنظر نكردن درباره نامزدهاي احتمالي اصول‌گرايان است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با تكذيب اين نظر كه بخشي از اصول گرايان از احمدي‌نژاد عبور كرده‌اند، تصريح كرد: سياست حزب موتلفه اسلامي در حال حاضر عدم اظهارنظر منفي يا مثبت درباره نامزدهاي احتمالي اصول‌گرايان است.

وي افزود: دغدغه‌ ما در حال حاضر تقويت وحدت بين اصول‌گرايان است و راجع به اشخاص فعلا هيچ بحثي در داخل تشكيلات موتلفه نداشته‌ايم.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدنبي حبيبي كه پس از پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، افزود: طرح تحقيق و تفحص از قوه قضاييه و متعاقب آن ارائه طرح تشديد مجازات افراد شرور در مجلس و هماهنگي بين دولت، مجلس و قوه قضاييه در پاسخ به مطالبات اجتماعي مردم تصويري از كارآمدي اصولگرايان در حل مشكلات اجتماعي و تامين امنيت مردم را به تصوير مي‌كشد. حزب موتلفه اسلامي با تشكر از جان بركفان نيروي انتظامي و قضات شجاع و شريف قوه قضاييه از نمايندگان محترم مجلس مي‌خواهد همچنان پيگير مطالبات اجتماعي مردم باشند.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اعدام قاچاقچيان مواد مخدر و اشرار، گفت: مجازات سوداگران مرگ پاسخ به مطالبات اجتماعي مردم است.

وي در ادامه درباره اجلاس غيرمتعهدها در تهران نيز اظهار داشت: اجلاس غيرمتعهدها در تهران از اهميت فوق‌العاده‌اي برخوردار است و خود پاسخي به قدرت‌هاي جهاني و تلاش آنها براي انزواي ايران است. آنها بايد بدانند ايران يك قدرت منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي است و كوشش آنها براي انزواي ايران هيچ گاه جواب نمي‌دهد.

حبيبي افزود: ظاهرا موضوع اجلاس بحث حقوق بشر است. اميدوارم در اجلاس غير متعهدها به اين جمع‌بندي برسند كه جلوي نقض حقوق بشر توسط آمريكا و اروپا در منطقه و جهان گرفته شود. وجود زندان‌هاي مخفي در اروپا و برخي كشورها و زنداني كردن انبوهي از مسلمانان به بهانه واهي مبارزه با تروريسم تصوير خشني از نقض حقوق بشر بدست مي‌دهد كه وجدان بشيريت را آزرده كرده است.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي در ادامه درباره نظر اين حزب درمورد سه وزير پيشنهادي رييس‌جمهور گفت: رييس‌جمهور حق دارد وزراي متعهد و متخصص همسو با سياست‌هاي دولت را برگزيند، مجلس هم وظيفه دارد نوع اعتماد خود را به وزير پيشنهادي با شجاعت اعلام كند. ما بايد دغدغه كارآمدي نظام و دولت را داشته باشيم، به نظر مي‌رسد بي‌ وزير ماندن سه وزارتخانه كليدي به ويژه كشور و اقتصاد و دارايي به مصلحت نيست. اميدوارم مجلس هرچه زودتر تكليف مديريت سه وزارتخانه را مشخص كند.

وي اضافه كرد: قطعا نمايندگان محترم مجلس به اين نكته مهم توجه دارند كه برخورداري وزرا از مديريت بسيار قوي يكي از شرايط مهم و تعيين كننده است، ناكارآمدي در بسياري از موارد ارزش تعهد را نيز خدشه‌دار كرده است.

وي همچنين درمورد آخرين تحولات پرونده هسته‌اي ايران اظهار كرد: به نظر مي‌رسد با بسته پيشنهادي ايران به كشورهاي 3+3، موضوع پرونده هسته‌اي ايران يك موضوع درجه چندم است. بسته پيشنهادي ايران در حقيقت تصويري از آينده مناسبات ايران با غرب را ترسيم كرده است؛ اين غرب و به ويژه آمريكاست كه بايد تصميم بگيرند با مقتضيات كنوني جهاني و تحولات ساختاري در تقسيم قدرت جهاني چگونه مي‌خواهند برخورد كنند.

حبيبي تصريح كرد: دولت جمهوري اسلامي بايد خود را براي هر دو حالت آماده كند. مردم ما نيز آماده هستند اگر تهديد و شرارت كردند به دفاع همه جانبه بپردازند و اگر هم عاقلانه خواستند برخورد كنند، بسته پيشنهادي ايران معقول‌ترين راهها را براي برون‌رفت از مشكلات را در پيش پاي آن‌ها نهاده است.

وي افزود: سكوت برنز نماينده آمريكا در مذاكرات ژنو نشان مي‌دهد بسته پيشنهادي ايران حرف‌هاي شنيدني و قابل مطالعه و بررسي زياد دارد و درهر زاويه سخن حكيمانه براي حل مشكلات ارايه داده است.

دبيركل حزب موتلفه اسلامي هم‌چنين در پاسخ به پرسشي درمورد انتخابات رياست‌جمهوري گفت: موضوع انتخابات رياست جمهوري آينده در دستور كار حزب قرار دارد و در بقيه تشكل‌ها نيز كم و بيش به اين امر پرداخته مي‌شود.

وي افزود: مهمتر از آن اين كه اصول گرايان در دولت و مجلس اكنون مشغول پاسخگويي به مطالبات معيشتي و نيز مطالبات اجتماعي مردم هستند، دستور كار اصلي همين است. احتمالا در پاييز آينده انتخابات رياست‌جمهوري مهمترين موضوع مورد بحث تشكل‌ها خواهد بود.

انتهاي پيام
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن