تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815010152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژو 206 هديه‌ي فدراسيون به شناگر المپيكي ايران تقدير رئيس سازمان تربيت بدني از عليرضايي و بيداريان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پژو 206 هديه‌ي فدراسيون به شناگر المپيكي ايران تقدير رئيس سازمان تربيت بدني از "عليرضايي" و "بيداريان"


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

دوشنبه شب "محمد علي‌آبادي" رئيس سازمان تربيت بدني طي مراسمي كه با حضور مربيان تيم ملي شنا، ملي پوشان، خانواده شناگران و مسئولان فدراسيون شنا در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد از "محمد عليرضايي" اولين شناگر راه يافته به المپيك و محمد بيداريان تقدير كرد.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم كه با حضور عبدالرضا ساور معاون حقوقي و امور مجلس سازمان تربيت بدني، هادي حسام معاون سازمان و رئيس مركز توسعه ورزش همگاني، پرفسور اسد سفير كشور كرواسي در ايران و وحيد مرادي رئيس فدراسيون شنا برگزار شد، علي آبادي با اعطاي لوح تقدير و هديه 5 ميليون توماني سازمان تربيت بدني از عليرضايي تجليل كرد.

رئيس سازمان تربيت بدني ضمن تقدير از محمد عليرضايي در كسب اولين سهميه المپيك گفت: بدست آوردن يك سهميه بر اساس توانايي و مهارت‌هاي جوانان ايران بسيار مهم است.

وي ادامه داد: رشته شنا مدالهاي بسياري را در دل خودش دارد و كسب سهميه ورودي شنا در المپيك اين اميدواري را براي ورزش به وجود آورد كه جوانان ديگري هم در شنا وجود دارند كه دنباله رو آنها باشند و براي كشور موفقيت كسب كنند.

وي در ادامه گفت: ما دو سال پيش با مسئولان فدراسيون شنا در مورد كسب سهميه المپيك مذاكره كرديم، براي شنا خيلي سخت بود كه به اينجا برسد، من معتقدم با تلاش و كمك خداوند اين موفقيت بدست آمد و از خدا متشكريم كه سد نمي‌توانيم را شكستند.

معاون رئيس جمهور در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود گفت: در شنا زير ساخت‌ها بسيار قديمي است و نزديك 1400 استخر بزرگ و كوچك در كشور احداث شده است كه اگر آنها را به سمت قهرماني سوق بدهيم، يقينا نتايج خوبي رو به دست مي آوريم.

وي افزود: در اولين قدم استخرهاي شنا را مكلف كرديم كه در كه در يك رده سني تيم داشته باشند و قصد داريم با همكاري فدراسيون شنا مسابقات جايزه بزرگ 8-10 سال را برگزار كنيم كه جايزه آن را سازمان پرداخت خواهد كرد.

علي آبادي در ادامه افزود: اگر از 1600 استخر سراسر كشور خوب استفاده شود، حق ايران اسلامي در المپيك 2012 بيش از امروز است.

وي هم‌چنين با تقدير از محمد بيداريان كه با امتناع از رقابت با شناگر رژيم صهيونيستي شانس حضور در المپيك را از دست داد، اضافه كرد: بيداريان كار بزرگي كرد، من از اين 2 شناگر تشكر مي كنم.

علي آبادي اضافه كرد: سازمان براي بازيهاي 2010 گوانگ جو چين برنامه دارد و قصد داريم ايران را به جايگاه چهارم آيا برسانيم.

وي در پايان گفت: با افتتاح 135 پروژه در عيد سعيد مبعث، پروژهاي افتتاح شده از مرز 2600 پروژه خواهد گذشت و تا پايان سال 1387 از 5000 واحد مي گذرد و اميدوارم به جايي برسد كه ورزشكاران ما رفاه كامل داشته باشند و قصد داريم انشاالله منابع مالي را هم توسعه بدهيم.

** پژو 206 هديه فدراسيون به عليرضايي

فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو به پاس تلاش محمد عليرضايي در كسب نخستين سهميه ورودي المپيك براي شناي كشورمان، يك دستگاه اتومبيل پژو 206 به وي اهداء كرد.

وحيد مرادي رئيس فدراسيون شنا نيز با اعلام اين مطلب اظهار كرد: هديه فدراسيون شنا، به محمد بيداريان شناگر پرتلاش كشورمان ، اعزام به مسابقات المپيك و تماشاي اين رويداد بزرگ ورزشي از نزديك است.

وي همچنين گفت: من قول مي دهم كه در آينده نزديك نام شناگران ايران را در فينال مسابقات قهرماني جهان خواهيم ديد.

وي اضافه كرد: فدراسيون به مدال آوري در گوانگجو بسيار اميدوار است و براي المپيك 2012 برنامه كامل دارد.

** كسب 6 ركورد ورودي المپيك در المپيك 2012

وحيد مرادي با قول كسب 6 ركورد ورودي المپيك در المپيك 2012 لندن گفت: فدراسيون طرح كاملي را جهت توسعه قهرماني در دستور كار دارد و اميدواريم سهم ما در جدول مدالها بيشتر شود.

وي در پايان از زحمات مسئولان سابق فدراسيون شنا و مربيان تيم ملي تقدير كرد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 9 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن