تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812929728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جشن‌هاي عيد مبعث در پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /جشن‌هاي عيد مبعث در پايتخت
جشن‌هاي عيد مبعث در تهران، ساخت مستند زنده‌ياد خسرو شكيبايي و جشنواره ونيز بدون فيلم آنجلوپولوس عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه هشتم مردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به حرف‌هاي معاون سيما درباره تقسيم كار جديد در شبكه‌هاي تلويزيوني و اخبار كوتاه. نگاهي به فيلم خارجي "تحت تعقيب" در صفحه سينما و فيلم‌هاي تلويزيون در ايام عيد مبعث و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد آمده است.

"همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به گزارشي از نمايشگاه عكس‌هاي محسن راستاني در نگارخانه دي و همچنين گزارشي از هفدهمين جشنواره هنر محيطي ايران. نگاهي به آخرين فيلم سه‌گانه وحشت آرجنتو با نام "مادر گريان" و يادداشتي بر فيلم در صفحه سينما و جشن‌هاي عيد مبعث در پايتخت، پايان تدوين فيلم "حركت اول"، امضاي تفاهمنامه فرهنگي ميان ايران و عراق، اكران قطعي فيلم "سه زن" در عيد فطر، يادداشتي از جمال شورجه و اخباري كوتاه از جمشيد مشايخي، محمدرضا هدايتي، تئو آنجلوپولوس و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"ايران" در صفحات فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با جلال تجنگي كارگردان نمايش "در جمعيت گم شد"، نگاهي به اجراي تلويزيوني نمايش "تبرئه شده"، گفتگو با داريوش صفوت آهنگساز و استاد دانشگاه و بر ديوار نگارخانه‌هاي تهران. تقدير وزير ارشاد از استادان بزرگ خط نستعليق، حرف‌هاي مدير كل ثبت آثار تاريخي و فرهنگي درباره تعزيه، آغاز نخستين جشنواره فرهنگي هنري نماز و نيايش، حرف‌هاي معاونت سينمايي، ركوردشكني جهاني فيلم "شواليه تاريكي"، جشنواره ونيز بدون فيلم تئو آنجلوپولوس و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به برنامه‌ تالارهاي نمايش تهران، تأخير سه ماهه در اعطاي نشان دولتي برگزيدگان فرهنگستان‌ها، گفتگو با منير شاهرودي نقاش و مجسمه‌ساز، بي‌خانه شدن نقاشان، مجسمه‌سازان و گرافيست‌ها، گپي با ليلي گلستان، قطعيت اكران فيلم "سه زن" در عيد فطر، برپايي جشن سينماي ايران بدون تغيير، بزرگداشت فرديد و موراويا، اتمام تصويربرداري تله فيلم محمدعلي نجفي و روزانه‌ها.

"اعتماد" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به انتقاد مدير گروه معارف شبكه يك از مجموعه "يوسف پيامبر" و واكنش فرج‌الله سلحشور به نقل از مهر، نقدي بر مجموعه "سه در چهار"، جاي خالي يك شبكه ويژه در تلويزيون و اخبار كوتاه. بررسي شباهت‌هاي بنيادين ميان دو رسانه تئاتر و عكاسي، بخش پاياني مروري بر نمايشگاه‌هاي يك فصل گالري گلستان و اخبار كوتاه در صفحه تجسمي و ركورد زدن فيلم "شواليه تاريكي"، برپايي جشن خانه سينما بدون تغيير اساسي، حكم تخيله براي انجمن‌هاي نقاشان، مجسمه‌سازان و طراحان گرافيك، بازديد وزير ارشاد از موزه هنرهاي معاصر، آغاز پروژه جديد عليرضا رئيسيان در پاييز، اكران "سه زن" در عيد فطر، چند يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به دلنوشته‌اي براي زنده‌ياد خسرو شكيبايي، طراحي صنعتي در قرن بيستم، ارتباط تصويري از چشم‌انداز نشانه‌شناسي و درباره رساله اركستراسيون. به پايان رسيدن فيلمبرداري پروژه جديد بهرام بيضايي، نقش كوتاه استن لي در فيلم "مردان ايكس"، حمايت بانك اقتصاد نوين از مسابقه نقاشي، نمايشنامه‌نويس ارمنستاني در ايران، نمايش هشت فيلم ايراني در كانادا، نشست خبري مدير دفتر نمايش‌هاي آئيني و سنتي، ركوردشكني فيلم "شواليه تاريكي" و ساخت مستندي درباره زنده‌ياد خسرو شكيبايي از سوي جمشيد مشايخي در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به توليد انبوه تله‌فيلم، گزارش نشست تخصصي بررسي مولفه‌هاي ماندگاري در توليد بازي‌هاي رايانه‌اي، انتقاد از بلاتكليفي يك مجتمع فرهنگي، اعطاي نشان دولتي به برگزيدگان فرهنگستان‌ها، انتقال وسايل شخصي شهيد مطهري به موزه، گزارش فروش فيلم‌ها در هفته اول مرداد، يادداشتي از پرويز شيخ‌طادي و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به گزارشي درباره عادل فردوسي‌پور و برنامه‌اش، چند يادداشت و ادامه تصويربرداري موفق مجموعه "كارآگاه علوي 2". نگاهي به نمايش "عروس، كابوس، افسوس، بلوتوث" و نگاهي به نمايش "يادگار زريران" در صفحه تئاتر و گزارش فروش هفتگي سينماي جهان، مشايخي تهيه‌كننده و راوي مستند زنده‌ياد خسرو شكيبايي، برگزاري جشن خانه سينما بدون تغيير، حضور نيافتن آنجلوپولوس و فيلمش در جشنواره ونيز، اجراي اركستر ملي در تهران و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن