تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815967380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان و دقيقه 90
پرسپوليسي ها از جمعه درزمين شركت واحد

تيم فوتبال پرسپوليس از روز جمعه تمرينات خود را در زمين شركت واحد برگزار خواهد كرد.
در اين راستا پس از درخواست كادر فني اين تيم به دليل مشكل اياب و ذهاب بازيكنان براي حضور در ورزشگاه كارگران، مقرر شد پس از رايزني هاي هيئت مديره، تمرينات از روز جمعه درزمين شركت واحد برگزار شود.
فرخزادي، سخنگوي هيئت مديره اظهار داشت: با مسئولان ورزشگاه كارگران مشكلي نداشتيم و شايد بعضي از بازي هايمان را به صورت دوستانه در آنجا برگزار كنيم.اما به دليل اينكه قصد داشتيم كادر فني و بازيكنان به راحتي در تمرين شركت كنند، زمين شركت واحد كه بسيار مناسب است را براي تمرين درنظر گرفتيم.

مديرعامل استقلال تهران درآلمان

علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال تهران امروز به آلمان سفر خواهد كرد.
گفتني است وي جهت جذب اسپانسر و مذاكره با برخي از شركت هاي خارجي، راهي اين كشور اروپايي خواهد شد. مدير عامل استقلال مدعي است در صورتي كه مجوزهاي لازم به او داده شود، مي تواند براي پخش تلويزيوني مسابقات 2 تيم استقلال و پرسپوليس، 12 ميليون دلار از شبكه هاي تلويزيوني خارجي دريافت كند.

احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بانان پرسپوليس:
3دروازه بان خوب تحويل قطبي مي دهم
احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بانان تيم پرسپوليس در خصوص اردوي اين در امارات گفت: دو بازي تداركاتي در دوبي براي ما بسيار خوب و محكي جدي محسوب شد.
وي افزود:شرايط خيلي خوبي بوجود آمد تا با انجام دو بازي دوستانه آن هم در دوبي يك محك جدي و شاداب براي بازيكنان محسوب شود. اميدوارم بتوانيم در مسابقات رسمي، بازيهاي خوبي را براي هواداران و مردم به نمايش بگذاريم.
وي با اشاره به وضعيت دروازه بانان پرسپوليس تصريح كرد: برنامه ما براي دروازه بانان شامل چند مرحله است كه ما تنها دو مرحله آن را پشت سر گذاشته ايم و در ديدارهاي تداركاتي و با نظر كادر فني منتظر برنامه هاي سرمربي هستيم تا دروازه بانان آماده اي را در اختيار تيم قرار دهيم.
وي اضافه كرد:تيم پرسپوليس 3 دروازه بان بسيار خوب دارد و من سعي مي كنم تا زمان آغاز مسابقات آنها را به مرز آمادگي برسانم تا بتوانند نظر افشين قطبي را جلب كنند.
وي اظهار داشت:قبلا هم گفته ام كه زمان مناسب براي آمادگي هر چه بيشتر دروازه بانان بيشتر از اين زمان محدود است اما ما تلاش مي كنيم اين كار را در مدت زمان كوتاهي انجام داده دهم.

تمديد فصل نقل و انتقالات براي بازيكنان ملي پوش
رضايي و نصرتي تا 12 مرداد فرصت دارند

در حالي كه روزگذشته فصل نقل و انتقالات ليگ هشتم به پايان رسيد با تصميم سازمان ليگ فوتبال اين تاريخ براي بازيكنان ملي پوش تمديد شد.
گفتني است بر اساس اعلام سازمان ليگ روزگذشته فصل نقل وانتقالات ليگ هشتم به پايان رسيد. اما با توجه به حضور تيم ملي در اردوي اروپا و نامشخص بودن وضعيت تعدادي ازبازيكنان تيم ملي، فدراسيون فوتبال تصميم گرفت كه اين تاريخ را براي بازيكنان ملي پوش تا12 مرداد تمديد كند.در ميان بازيكناني كه به همراه تيم ملي دراردوي اسپانيا و چك حضور داشتند وضعيت محمد نصرتي و غلامرضا رضايي نامشخص است و با بازگشت تيم ملي ازچك وضعيت اين دو بازيكن براي فصل بعد مشخص خواهد شد.

مدافع تيم ملي عراق ويك برزيلي در ذوب آهن

سه بازيكن جديد ديروزبا حضور در هيئت فوتبال استان اصفهان قرارداد رسمي خود را با تيم فوتبال ذوب آهن به امضا رساندند.
گفتني است در آخرين روز از فصل نقل و انتقالات هشتمين دوره رقابتهاي ليگ برترديروز تيم فوتبال ذوب آهن با سه بازيكن جديد قرارداد امضا كرد.
در اين راستا حيدر عبيد مدافع تيم فوتبال الكرامه قطر كه عضو تيم ملي فوتبال عراق است و 45 بازي ملي در كارنامه خود دارد با قراردادي يكساله به تيم فوتبال ذوب آهن پيوست.همچنين ايگوركاسترو مهاجم اهل برزيل با عقد قراردادي دو ساله به تيم فوتبال ذوب آهن پيوست. شاهين خيري هافبك فصل گذشته تيم فوتبال مس كرمان نيز با عقد قراردادي يكساله به جمع ذوب آهني ها پيوست.

تسويه حساب دو بازيكن پرسپوليس

محمدرضا ماماني، فرزاد آشوبي و هادي اصغري با حضور در هيئت فوتبال استان تهران برگه تسويه حساب مالي شان را دريافت كردند.
گفتني است ماماني و آشوبي دو بازيكن فصل قبل تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در تيم هاي پاس همدان و مس كرمان برگه هاي تسويه حساب مالي خود را از هيئت فوتبال استان تهران دريافت كردند.هادي اصغري يكي از بهترين گلزنان فصل قبل كه در تيم فوتبال راه آهن عضويت داشت نيز با حضور در هيئت فوتبال استان تهران برگه تسويه حساب مالي اش را براي حضور در تيم فوتبال سپاهان دريافت كرد.

درخواست پرسپوليسي ها از فدراسيون فوتبال
مهلت ثبت قرارداد آنتونيو را به تعويق بياندازيد

مسوولان باشگاه پرسپوليس از فدراسيون فوتبال درخواست كردند تا پايان مهلت ثبت قرارداد مدافع برزيلي شان را به تعويق بياندازند.
گفتني است درحالي كه ديروزآخرين مهلت زمان ثبت قرارداد بازيكنان ليگ برتر فوتبال كشور بود،مسوولان باشگاه پرسپوليس ازفدراسيون فوتبال درخواست كرده اند تا مهلت ثبت قرارداد مدافع جديد برزيلي اش را به تعويق بياندازد.فابيو آرتورانريكه آنتونيو مدافع برزيلي كه با تاييد افشين قطبي سرمربي پرسپوليس با اين تيم قرارداد داخلي امضارسانده است،شب گذشته ازطريق امارات وارد تهران شد.البته فدراسيون فوتبال هنوزدرباره به تعويق افتادن مهلت ثبت قرارداد آنتونيو، موافقت خود را به مسوولان باشگاه پرسپوليس اعلام نكرده است.

سپهر حيدري مدافع تيم فوتبال پرسپوليس:
اردوي خوبي در امارات داريم

سپهر حيدري مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ميزان آمادگي اين تيم در امارات گفت: تاكنون به 80 درصد آمادگي رسيده ايم.
وي افزود: باشگاه پرسپوليس امسال بازيكنان بسيار خوبي جذب كرده و ما با انجام تمرينات اصولي و مستمر تاكنون به 80 درصد آمادگي لازم رسيده ايم; تنها مشكل تيم ما، عدم هماهنگي بازيكنان سابق با نفرات جديد است كه فكر مي كنم با برگزاري ديدارهاي تداركاتي به صد درصد آمادگي لازم براي شركت در مسابقات رسمي ليگ برتر برسيم. وي ادامه داد:بعضي ها دوست دارند شرايط اردوي امارات رابد جلوه بدهند امابه اعتقاد من اين يكي از بهترين اردوهاي تيم پرسپوليس است چرا كه انجام تمرين درشرايط آب و هوايي دبي، مي تواند وضعيت بدني بازيكنان را به حد مطلوبي برساند.

عباسفرد; از هفته آينده در تمرين استقلال

عليرضا عباسفردمهاجم تيم فوتبال استقلال تهران به دليل مصدوميت تا هفته آينده نمي تواند در تمرينات گروهي شركت كند.
گفتني است وي به دليل مصدوميت توانايي حضور در تمرينات استقلال تهران را ندارد. گفته مي شود اين مهاجم از مصدوميتي قديمي برخوردار است و در روزهاي اخيربراثر فشار تمرينات استقلال تهران، بار ديگر دچار مشكل شده است;اما نوروزي پزشك تيم استقلال اين موضوع را تكذيب كرد و گفت: عضله همسترينگ عباسفرد دچار كشيدگي ضعيفي شده كه با 2 جلسه فيزيوتراپي بهبود پيدا مي كند. شايد اگر كسي ديگر جاي من بود از كادر فني مي خواست تا او را بازي دهد اما من حساس هستم و اجازه تمرين به او ندادم. عباسفرد مي تواند در تمرينات گروهي هفته آينده شركت كند.

كوشكي بااستقلال تمديد كرد

بيژن كوشكي مدافع تيم فوتبال استقلال روز گذشته قراردادش را با اين تيم تمديد كرد.
گفتني است وي پس از مذاكرات نهايي با مسئولان تيم استقلال، براي تمديد قرارداد با آنها به توافق رسيد و با حضور در هيئت فوتبال، قراردادش را به مدت يك سال ديگر تمديد كرد. وي از معدود بازيكنان فصل گذشته استقلال بود كه تا ديروزهنوز با مسئولان تيم به توافق نرسيده بود.

اميدواري هافبك جديد پرسپوليس به قهرماني هاي پياپي

ايوان پتروويچ هافبك جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران درخصوص حضور اين تيم درليگ گفت:در هشتمين دوره ليگ برتر روزهاي خوبي را براي پرسپوليس پيش بيني مي كنم.
وي كه با مصدوميت جزيي مواجه شده بود، اعتقاد دارد طي دو روز آينده به شرايط مناسبي خواهد رسيد و مي تواند با تمام وجود در اختيار پرسپوليس باشد.
وي دراين خصوص گفت: تيم پرسپوليس در سطح بالايي است و از شرايط و وضعيت اين تيم راضي هستم. تمرينات خيلي خوبي را پشت سر گذاشتيم. وي ادامه داد:پرسپوليس علاوه بر كادر فني خوب،بازيكنان عالي واز همه مهمتر هواداران زياد و مشتاقي دارد كه مي خواهيم باحمايت هاي آنها به جام هاي بسياري برسيم و در يك جمله بايد بگويم، جام ها را براي پرسپوليس آماده كنيد.

مسعود زارعي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس:
پرسپوليس رفع محروميتم را پيگيري مي كند

مسعود زارعي مدافع تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص رفع محروميت خود گفت: باشگاه مراحل قانوني رفع محروميتم را پي گيري مي كند.
وي افزود: به زودي به آن آمادگي دلخواه خواهيم رسيد. ما بدنسازي بسيار سنگيني را پشت سر گذاشته و اكنون در شرايط افت هستيم تا با تمرينات شاداب و بازي هاي دوستانه بدنها به حالت اوليه باز گردد و آماده مسابقات شويم. پرسپوليس در همه پست ها بازيكنان بزرگ و خوبي دارد و مطمئن هستم روزهاي خوبي در انتظار سرخپوشان است و فصل خوبي را پشت سر خواهيم گذاشت. وي در ارزيابي خود از رقابت هاي ليگ امسال گفت: پرسپوليس تيم بزرگي است و با قهرماني در ليگ هفتم، كار سخت تري در فصل جديد پيش رو دارد; اميدوارم با حضور مجدد افشين قطبي بتوانيم متفاوت تر و بهتر از فصل گذشته كار كنيم. وي ادامه داد:پرسپوليس، كادر فني و بازيكنان بزرگي در اختيار دارد و آنها نيز از نظر فني در سطح بالايي هستند; ما حتما بايد به گونه اي ظاهر شويم تا جوابگوي محبت هواداران و مسوولان باشگاه باشيم كه رسيدن به آن دور از دسترس نيست. وي در پايان درباره محروميتش از چند بازي ليگ افزود: زماني كه حكم من از سوي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال صادر شد، باشگاه طي مراحل قانوني پيگير موضوع است كه اميدوارم بتوانم از ابتدا در تركيب تيم محبوبم باشم.

خليلي 10 روز ديگر به ايران بازمي گردد

محسن خليلي مهاجم ملي پوش پرسپوليس كه رباط صليبي اش را به تيغ جراحان سپردفعلا درآلمان مشغول فيزيوتراپي و كارهاي مربوط به پس ازدرمان است.
در اين راستاخليلي پس از10 روز ديگر به ايران بازمي گردد تادرايران طبق نظرجراح خود به فيزيوتراپي و آب درماني بپردازد.خليلي اميدوار است حداكثر از نيم فصل دوم قادر به بازي براي پرسپوليس و تيم ملي باشد.

پرسپوليس در انتظارپاسخ شوراي استيناف

باشگاه پرسپوليس براي بخشيده شدن محروميت تماشاگران خود از حضور در3 بازي خانگي و همچنين بخشيده شدن محروميت مسعود زارعي تمام تلاش خود را به كار بسته است.
در اين راستا قراراست كميته استيناف به زودي در رابطه با اعتراض و نامه پرسپوليس مبني بر بخشودگي تماشاگران اين تيم تصميم گيري كند. خبر ديگر در مورد كميته انضباطي پرسپوليس نيز حاكي از آن است كه حضور محدثي در كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس منتفي شد و در اين رابطه اين احتمال وجود دارد كه فرخزادي به عنوان رئيس كميته انضباطي انتخاب شود.

جوادي پورمديردفترتوسعه مديريت ورزش سازمان تربيت بدني:
بايد ازتحقيقات ورزشي و پژوهش هاي دانشجويان استفاده كرد

جوادي پورمدير دفتر توسعه مديريت ورزش سازمان تربيت بدني در مراسم افتتاحيه دومين كنگره ملي مديريت ورزش گفت: به عنوان متوليان ورزش كشور موظفيم ارتباط خوبي ميان دانشگاهيان و مديران اجرايي برقرار كنيم.
وي افزود: كنگره فقط محل ارايه مقاله علمي نيست بلكه كنگره ها محل عرضه توليدات دانشگاهيان و سازمان تربيت بدني است. اساتيد ومديران در استان ها كار تحقيقات و فعاليت ورزشي را دنبال مي كنند و يار ديرينه ما هستند. كنگره فقط محل ارايه مقالات علمي و پژوهش نيست و بايد ما را در نزديك كردن بخش هاي علمي و اجرايي ورزش ياري دهد.
وي ادامه داد: براي رسيدن به اين جايگاه در سازمان تربيت بدني راه بسيار طولاني را طي كرده ايم و كارهاي علمي بزرگي را در دانشگاه ها و سازمان تربيت بدني انجام داده ايم. متاسفانه اين كارها به موازات هم قرار گرفته است و نه در كنار هم و نتوانسته گره اي را از مشكلات ورزش باز كند.
وي با اشاره به اينكه براي تعامل دانشگاهيان و مديران اجرايي بايد بيشتر ازاينها فعاليت كنيم، متذكر شد:سازمان بايد به جايي برسد كه پژوهش را به بخش علمي دانشگاهها سفارش دهد و سپس از نتايج مقالات و تحقيق هاي علمي بهره برداري كند. اگر معتقديم علم پايه پژوهش است، بايد در اين راستا تلاش بيشتري كنيم.
وي با اشاره به اينكه بايد نگرش خود را به ظرفيت علمي دانشگاه ها تغيير دهيم، گفت: بايد طوري عمل كنيم كه سازمان ها از تحقيقات علمي و پژوهش هاي اساتيد استفاده كنند. اگر بدرستي جايگاه ورزش را بشناسيم با استفاده از تحقيقات علمي مي توانيم مشكلات ورزش را حل كنيم و در راستاي توسعه ورزش پايدار گام برداريم.
وي در پايان با ابراز خرسندي از تعداد مقالات ارايه شده به سازمان براي ارايه در سمينار ملي مديريت ورزش خاطرنشان كرد: ارايه200 مقاله به سازمان تربيت بدني از نقاط قوت اين سمينار است چرا كه فراواني مقالات بسيار موثر خواهد بود و ما را در محوربندي مقالات ارايه شده در كنگره آزاد مي گذارد و به اين طريق مي توانيم نيازها را شناسايي كنيم.

فواد كاسب رييس سازمان تيم هاي ملي پينگ پنگ:
يك پيروزي درالمپيك هم براي پينگ پنگ موفقيت است

فواد كاسب رييس سازمان تيم هاي ملي پينگ پنگ در مورد افشين نوروزي تنها نماينده ايران در باز ي هاي المپيك پكن گفت: با توجه به اين كه افشين نوروزي در نخستين گام به طور حتم با حريفي رقابت مي كند كه از لحاظ رده بندي از او بالاتر است، اگر بتواند به پيروزي دست يابد، پينگ پنگ ما يك قدم به جلو برداشته است.
وي افزود: يكي از موفقيت هاي ما در سال هاي اخير ايجاد خانه اي به نام آكادمي بين المللي پينگ پنگ بوده كه اين مساله تنها با تلاش مسوولان اين رشته در ايران به وجود آمده است. اكنون ما به صورت حرفه اي در مكاني تمرين مي كنيم كه خوابگاه دارد، سالن غذاخوري دارد، دو سالن اختصاصي براي خانم ها و آقايان وجود دارد. همه امكانات ما حرفه اي و تخصصي است و با دو مربي خوب كره اي و حريفان تمريني كره اي كار مي كنيم. اين در حالي است كه در گذشته چنين امكاني را نداشتيم. ساعت ها بايد در راه مي بوديم تا به محل تمرين برسيم آن هم به سالني كه به طور كامل در اختيار ما نبود. اما، اكنون استعدادهاي ايران را در آكادمي جمع مي كنيم و به صورت حرفه اي با كادري حرفه اي با آنها كار مي كنيم. به عقيده من اين تنها روشي است كه پينگ پنگ ايران را رشد مي دهد.
وي با بيان اينكه هدف ما حضور دو پينگ پنگ باز در بازي هاي المپيك 2012 لندن است، خاطرنشان كرد: ما به نوشاد عالميان اميد زيادي بسته ايم و به عقيده من فكرمي كنم كه او بزرگترين پينگ پنگ باز تاريخ ايران شود و اميدوارم با حضور او بتوانيم براي بازي هاي 2012 با دو سهميه در المپيك شركت كنيم و در رقابت هاي تيمي هم حضور داشته باشيم.
وي با اشاره به پيشرفت هاي پينگ پنگ در سال هاي اخير تصريح كرد: ما اكنون در آسياي ميانه قهرمان مطلق هستيم، در غرب آسيا هم رقيبي نداريم. در بين كشورهاي اسلامي تنها مصر است كه رقيب اصلي مااست. تنها مشكل ما در شرق آسياست. چهار تيم اول آسيا كشورهاي چين، كره جنوبي، هنگ كنگ و ژاپن هستند. شما مي توانيد كشورهاي كره شمالي و چين تايپه را به 10 تيم اول دنيا اضافه كنيد. آن وقت مشخص مي شود كه وضعيت ايران در آسيا و كسب مدال در اين قاره چقدر سخت است.
رييس سازمان تيم هاي ملي پينگ پنگ با تاكيد بر اينكه فاصله ما با حريفان كم شده،خاطرنشان كرد:ما قبلا نمي توانستيم حتي يك پوئن ازكره شمالي و سنگاپور بگيريم اما، اكنون بهتر شده ايم.رده ما از 57جهان به 40رسيده است. در بين 107 كشور در دسته دو جهاني هستيم اين در حالي است كه هيچ وقت در دسته دو نبوديم.در چند سال اخير12تا 13 كشور را شكست داديم كه پس از انقلاب آنها را نبرده بوديم.در مسابقه هاي جهاني نمايندگان كشورهاي تركيه، اندونزي، فنلاند،استوني، لوكزامبورگ، بوسني و هرزگوين، آمريكا و كانادا را شكست داديم. اين در حالي است كه در تاريخ پينگ پنگ ايران اين مساله بي نظير بوده است.در مسابقه هاي جهاني چين قطر را هم شكست داديم. نكته جالب اينجاست كه در چند سال اخير هر كشوري را كه شكست داده ايم در بازي مجدد به آنها نباخته ايم. تنها مشكل ما در شرق آسياست. وي درمورد افشين نوروزي تنها نماينده ايران دربازي هاي المپيك پكن هم گفت:او اگر يك پيروزي هم داشته باشد، برايش خيلي خوب است. اين نشان مي دهد كه ما يك قدم به جلو رفته ايم چرا كه همه حريفان ما در رده بندي از او بهتر هستند. نوروزي پينگ پنگ باز خوبي است. از 17سالگي در تيم ملي بوده و اكنون 22 سالش است. من اميدوارم كه او در المپيك موفق باشد. موفقيت او موفقيت مااست و باز هم تكرار مي كنم كه اميدوارم در لندن با دو پينگ پنگ باز شركت كنيم.

هاشم بيك زاده بازيكن تيم فوتبال استقلال :
با استقلال به موفقيت هاي زيادي مي رسم

هاشم بيك زاده بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص حضور خود درتيم استقلال گفت: با حضور در استقلال به دنبال موفقيت در فوتبال ايران هستم.
وي افزود: صحبت هاي بسياري پيش از فصل درباره حضورم در استقلال مطرح شد. درست است كه ابتدا با پرسپوليس صحبت كردم; اما من در آن زمان با حبيب كاشاني به توافق رسيده بودم و پس از تغيير او، ديگر شرايط به گونه اي نبود كه بخواهم در پرسپوليس بمانم.
وي ادامه داد: احساس كردم شانس پيشرفتم در استقلال بيشتر از پرسپوليس است و براي آن كه بتوانم در فوتبال ايران به موفقيت برسم به استقلال آمدم.
وي درباره اردوي تركيه استقلال نيز گفت: اردوي بسيار خوبي بود و تمرينات پرفشاري را پشت سر گذاشتيم خوشبختانه مصدوميت من نيز به طور كامل رفع شد و در حال حاضر در آمادگي به سر مي برم، تصور مي كنم نتايج اردوي تركيه در طول فصل براي استقلال مشخص مي شود.
وي درباره حضور استقلال در سه رويداد مهم گفت: در هر صورت تيم استقلال در اين فصل در هر پست چندين بازيكن جذب كرده است و بي ترديد مشكلي از اين نظر پيش روي ما نخواهد بود و مي توانيم در هر سه رويداد ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا با موفقيت ظاهر شويم.
وي درباره تلاشش براي حضور مجدد در تيم ملي گفت: جدايي من از تيم ملي به دليل مصدوميت بود اما اطمينان دارم كه بار ديگر پيراهن تيم ملي را بر تن خواهم كرد و تمام تلاشم اين است تا همراه تيم ملي در جام جهاني باشم.

تيم ملي ازپروازجا ماند

كاروان اعزامي تيم ملي فوتبال ايران در فرودگاه پراگ از پرواز به پاريس بازماند تا براي بازگشت به تهران با تاخير مواجه شود.
گفتني است قرار بود كه ديروزتيم ملي با پروازي مستقيم به سوي فرانسه حركت كرده و سپس با پروازي از پاريس، راهي ايران شود اما به دلايل نامعلومي، كاروان تيم ملي ازپروازجا ماند.با توجه به اتفاقات رخ داده اين تيم امروز وارد تهران مي شود.

11 مرداد;آغازاردوي تيم ملي تيراندازي
جانبازان و معلولان

مرحله پنجم اردوي آمادگي تيم ملي تيراندازي جانبازان و معلولان از 11 مرداد در مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز مي شود.
گفتني است اين تيم كه براي شركت در مسابقات پارالمپيك 2008 پكن آماده مي شود تا 17 مرداد در اردو بسرخواهد برد. سيدرمضان صالح نژاد ، نيره عاكف و بهمن كريمي دعوت شدگان اين اردو هستند كه زير نظر رضا احمدي مربي اين تيم تمرين خواهند كرد.

برگزاري اردوي تيم ملي پينگ پنگ بانوان جانباز و معلول كشور

چهارمين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي پينگ پنگ بانوان جانباز و معلول كشورمان از 11 مرداد در سالن دانشگاه تربيت معلم آغاز مي شود.
در اين راستادر اين اردو براي آمادگي در بازيهاي پارالمپيك پكن تا 18 مرداد ادامه مي يابد. نرگس خزايي ، فروغ بختياري و الهام چزاني ورزشكاران حاضر در اين اردو هستند كه زير نظر زهرا ليموچي به تمرين مي پردازند.

رژه كاروان 55 نفره ايران در مراسم افتتاحيه
المپيك پكن

كاروان ورزشي ايران با 55 ورزشكار در مراسم افتتاحيه و رژه تيم هاي شركت كننده در بازيهاي المپيك پكن شركت مي كند.
گفتني است مراسم افتتاحيه بيست و نهمين دوره مسابقات المپيك روز 18 مرداد ماه در شهر پكن پايتخت چين و در ورزشگاه آشيانه پرنده برگزار مي شود. كاروان ورزشي كشورمان نيز با 55 ورزشكار، مربي و سرپرست ساكن دهكده بازيهاي المپيك در اين مراسم شركت خواهد كرد .در اين مراسم كاروان ورزشي ايران با پرچمداري هما حسيني عضو تيم ملي قايقراني بانوان از مقابل جايگاه ويژه و تماشاگران و ميهمانان حاضر در اين ورزشگاه رژه خواهند رفت .تيم هاي ملي بسكتبال، قايقراني، جودو، تيروكمان، بوكس، شنا، دوچرخه سواري، بدمينتون و وزنه برداري به همراه مربيان، سرپرستان تيم هاي اعزامي و كادر سرپرستي كاروان ايران در مراسم افتتاحيه بازيهاي المپيك حضور خواهند داشت .ايران با 54 ورزشكار در 14 رشته ورزشي در بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك شركت دارد. مسابقات المپيك پكن از 18 مرداد تا 3 شهريور در پكن پايتخت چين برگزارخواهد شد.

فرازفاطمي مهاجم جديد تيم مس كرمان :
مي دانستم درپرسپوليس بايد روي نيمكت بنشينم

فرازفاطمي مهاجم جديد تيم مس كرمان در خصوص حضورخود در اين تيم گفت : با توجه به اين كه در تيم استقلال و فجر سپاسي زير نظر پرويز مظلومي كار كرده بودم، تصميم گرفتم فصل آينده را در اين تيم و تحت نظر اين مربي به فوتبالم ادامه دهم.
وي افزود: در فصل نقل و انتقالات پيشنهادهاي خوبي از تيم هاي ليگ برتري دريافت كردم ولي در حال بررسي پيشنهاد اماراتي خود بودم كه سرانجام با اين تيم نيز به توافق نرسيدم و قرار داد يك ساله اي را با مس كرمان به امضا رساندم. وي اضافه كرد: مس امسال يكي از گزينه هاي اصلي پنج تيم بالاي جدول خواهد بود. سران اين باشگاه با جذب بازيكنان مطرح ساير تيم ها اميد هاي زيادي براي نتيجه گيري در اين فصل دارند. آشوبي ، صادقي و بيگدلي هر كدام به عنوان يك وزنه سنگين در هر تيمي كه باشند مي توانند بسيار مثبت عمل كنند و تيم مس مي تواند با تكيه بر اين بازيكنان بزرگ در فصل آينده نتايج بسيار مناسبي را كسب كند. وي تصريح كرد: مظلومي مربي بزرگي است با نگاه كردن به كارنامه گذشته اين مربي مي توان دريافت كه مس كرمان مي تواند به نتايج خوبي دست پيدا كند. وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه بتواند در فصل آينده به عنوان آقاي گلي ليگ برتر دست پيدا كند و اذعان داشت: در پرسپوليس نماندم زيرا مي دانستم بايد همچنان نيمكت نشين باشم به همين خاطر به تيمي رفتم كه فرصت بازي كردن را پيدا كنم.

علي نظري جويباري سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران :
يكي از 3جام نصيب استقلال مي شود

علي نظري جويباري سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص حضور اين تيم در فصل جديد مسابقات ليگ گفت: هواداران استقلال در اين فصل از كسب قهرماني مطمئن باشند.
وي افزود:استقلال بايد در ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي به ميدان برود و پيش بيني من اين است كه حداقل يكي از اين سه جام نصيب استقلال مي شود. ضمن آن كه اولويت اول استقلال قهرماني در آسيا است كه اگر به آن برسيم به احتمال زياد مي توانيم يكي از دو جام داخلي را نيز تصاحب كنيم، در هر صورت هواداران استقلال از كسب جام در اين فصل اطمينان داشته باشند.
وي درباره اردوي اين تيم در تركيه نيز گفت: اردوي بسيار خوبي را برگزار كرديم و تقريبا بيش از 20 جلسه تمرين داشتيم. در اين اردو بازيكنان به طور كامل براي حضور در سه جبهه مختلف آماده شدند تا در طول فصل با مشكل روبه رو نشوند. وي ادامه داد: با توجه به آن كه تمامي بازيكنان مورد نظر قلعه نوعي در پست هاي مختلف جذب شده اند، اطمينان دارم كه استقلال در اين فصل مي تواند موفق شود چرا كه ما در هر پست بهترين بازيكنان را به خدمت گرفته ايم. وي درباره پرنس نانا بازيكن غنايي نيز گفت: او مهاجم خوبي بود اما از نظر شرايط بدني آمادگي مورد نظرقلعه نوعي را نداشت، در هر صورت همچنان به دنبال يك مهاجم گلزن در خط حمله هستيم كه امكان دارد حتي در نيم فصل جذب شود. وي درباره تراكم در خط حمله استقلال نيز گفت:در هر صورت بايد در سه جام تلاش كنيم و به همين دليل در هر پست حداقل دو تا سه بازيكن خوب جذب كرديم، از نظر من حتي در خط حمله كمبود هم داريم و به همين دليل بايد يك مهاجم ديگر جذب كنيم.
وي درباره وضعيت دروازه بان هاي اين تيم نيز گفت: دروازه بانان خوبي داريم، ضمن آن كه يك دروازه بان از تيم هاي پايه اي و زير 23 سال به زودي به استقلال ملحق مي شود.

توافق استقلال و مولايي با قول بخشش محروميت

كميته مبارزه با دوپينگ چند روز پيش به طور رسمي اعلام كردكه محروميت علي مولايي بازيكن مس كرمان به يك سال كاهش نخواهد يافت واين فوتباليست بايد يك سال ديگراز ميادين فوتبال دور باشد.در اين ميان استقلالي ها به دنبال جذب مولايي هستند و به او قول داده اند كه محروميت يك ساله اش بخشيده شود.يوسف آبادي مديرعامل مس كرمان با اشاره به اين موضوع گفت:به ما گفتند كه حتي يك روزاز محروميت مولايي را نمي بخشند و حالا نمي دانم كه چطور استقلالي ها مي خواهند كاري كنند كه اين بازيكن بخشيده شود. ما رضايت نامه او را داديم و حالا منتظريم تا ببينيم كه چگونه مولايي را مي بخشند. اگر اين اتفاق بيفتد فوتبال ايران زير سئوال خواهد رفت.

علي عليزاده مهاجم استقلال:
سيستم قلعه نوعي هجومي است

علي عليزاده مهاجم تيم استقلال تهران گفت: با انجام بازي هاي تداركاتي مناسب قبل از شروع ليگ برتر قصد داريم گام هاي بلند خود را براي مسابقات جام باشگاه هاي آسيا و قهرماني در اين پيكار ها برداريم.
وي خاطر نشان كرد:درحال حاضربازيكنان ازآمادگي بالايي برخوردار هستند و اردوي تركيه كمك زيادي به مربيان براي آمادگي هر چه بيشتر تيم كرده است. وي افزود:بازي هاي تداركاتي درآمادگي بالاي تيم ها نقش تعيين كننده اي دارد و سر مربيان تيم استقلال نيز از اين مسئله كاملا آگاهي دارند به همين خاطر با درنظر گرفتن چندين بازي تداركاتي به مسابقات ليگ برتر خواهيم رفت. مهاجم تيم استقلال با اشاره به سيستم هجومي امير قلعه نوعي گفت: خوشبختانه سيستم مورد نظر قلعه نوعي كاملا هجومي است و از 3 مهاجم در تركيب خود استفاده مي كند به همين خاطر ترسي از نيمكت نشيني نخواهم داشت. وي تصريح كرد: استقلال امسال از مهاجمان خوبي در تركيب خود برخوردار است به همين خاطر مي دانم كه بايد براي فيكس بودن تلاش زيادي كنم .
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 259]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن