تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813170839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرفاوی در آستانه شکستن رکورد مظلومی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: هواداران مس روزهای رویایی را پشت سر می گذارند. شنیدن خبر پیروزی 4بر2 برابر سایپا در کرج بهترین اتفاق ممکن برای آن در عصر پائیزی جمعه بود. هرچند که تلویزیون کرمان این بازی را پخش نکرد تا حلاوت این پیروزی برای کرمانی ها با کسری مواجه شود!
مس که حالا کسب امتیاز در خارج از خانه را نیز به بهترین شکل آموخته است در استانه رسیدن به جمع سه تیم بالای جدول قرار دارد و اگر بتواند روند پیروزی خود را در بازی هفته آینده برابر پرسپولیس در کرمان هم نداوم بخشد می تواند تا رده سوم خود را بالا بکشد.
صمد مرفاوی که حالا روزهای تلخ ابتدای فصل و سه شکست متوالی را کاملا فراموش کرده است در کرمان تبدیل به یک چهره کاملا محبوب شده است. او برای بازی حیثیتی خود در هفته آینده کاملا آمده است و پیروزی برابر پرسپولیس به طور حتم یکی از شیرین ترین پیروزی ها برای این بازیکن و مربی سابق استقلال می باشد.
اما جدا از بالا کشیدن مس در جدول و انگیزه های سرخابی این بازی، مرفاوی با پیروزی برابر پرسپولیس می تواند در آستانه ثبت رکورد نباختن های پیاپی مس به نام خود باشد و این عنوان را از پرویز مظلومی بگیرد. این رکورد پیش از این در اختیار مظلومی بود که در لیگ هشتم و در بازی های برگشت پس از شکست دو بر یک برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، 13 هفته پیاپی مس را بدون شکست در لیگ هدایت کرد تا در نهایت مس با قرار گرفتن در رده سوم بازی ها به لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند.
حالادر لیگ دهم صمد مرفاوی یازده هفته است که مس را بدون شکست نگه داشته است و اگر بتواند سه هفته دیگر این روند را ادامه دهد می تواند رکورد مربی فعلی استقلال را نیز بشکند.
مس در سه هفته پیش رو پس از میزبانی از پرسپولیس در بوشهر به مصاف شاهین می رود و در هفته آخر دور رفت از راه آهن پذیرایی می کند. احتمالا مرفاوی با ثبت این رکورد با یک تیر چندید نشان خواهد زد و مس را تا بالای جدول هم خواهد رساند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن