تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820085903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اهمیت تجاری شبکه های اجتماعی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: امروزه روش های تجارت آنلاین، می تواند برای افراد درآمد زایی قابل توجهی داشته باشد. برای استفاده از ابزار های تجاری مبتنی بر وب نیازی نیست به خارج از خانه خود بروید و یا اینکه سرمایه اولیه بالایی داشته باشید. ارائه محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی مانند توییتر می تواند کمک شایانی در زمینه تجاری برای افراد و شرکت ها باشد. با این وجود آغاز به کار در دنیای تجارت آنلاین نیاز به همت و تلاش بسیاری دارد که بخشی از این تلاش به یافتن ابزار های جدید و بروز بودن علم اینترنتی شما بر می گردد. موفقیت در تجارت اینترنتی آنقدر ها که به نظر می رسد و می شنویم ساده و آسان نیست. امروزه ابزار اجتماعی مانند توییتر بصورت اعتیاد آوری در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و همین موضوع باعث می شود بتوان از آن برای کسب و کار تجاری استفاده کرد.

توییتر در ابتدا ابزاری تفننی بود و در طول زمان مبدل به وسیله ای ارزشمند برای یافتن پاسخ سوال ها بین اعضای آن تبدیل شد. در ماه ژوئن سال 2008 ، برنامه نویس جورجیایی به نام کارلس ویتاکر، در فرودگاه دالاس به دلیل بروز مشکلی باید شش ساعت تمام را در فرودگاه برای پرواز بعدی بسر می برد. درحین خستگی و نیز نفرت از اینکه باید کل شب را در فرودگاه بماند اوضاع خود را از طریق موبالیش توییت نمود. در کمتر از دو دقیقه او هفت ایمیل، سه تماس تلفنی و تعداد بالایی توییت دریافت کرد! بهتر از همه این ها ، فردی از موسسه خیریه Remedy4ThisHeart در فرودگاه حضور به عمل رساند و به کارلس کلید اتاقی را داد که مربوط به هتلی به نام Hyatt در نزدیکی فرودگاه بود.

زمانی که توییت ها مفید باشند افراد ی که شما را همراهی ( فالو ) می کنند ، از آن استفاده خواهند کرد. زمانی که اطلاعات مفیدی توییت می شوند با عث می شود همراهان شما رغبت بیشتری برای ورود به سایتتان پیدا کنند. در صورتی که از توییتر به عنوان یک ابزار تجاری استفاده شود باید به این نکته توجه نمود که کلیه همراهان شما به نوعی می توانند یک مبلغ برایتان به حساب بیایند. این افراد همواره منتظر این هستند که بدانند شما چه زمانی محصول جدید خود را ارائه می کنید، برنامه های آینده شما چیست و اینکه چه زمانی محصولات خاصی را به حراجی می گذارید.

بسیاری از این افراد می توانند در پیشرفت اهداف شرکت شما سهم داشته باشد و با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود به بهبود روند تجاری شرکت کمک کنند. در صورتی که از همراهان خود در مورد محصول جدیدی که ارائه نموده اید سوال هایی بپرسید، در واقع به آن ها اعلام کرده اید که برایتان اهمیت دارند و نظراتشان ارزشمند است. درصورتی که قصد ارائه محصول و یا خدمات جدیدی دارید می توانید با ارائه توضیحی را جع به آن به بازخورد های مهمی از طرف مشتریان دسترسی پیدا کنید و پس از بررسی نظرات مشتریان، اقدام به تولید نمایید.

یکی از شرکت هایی که امروزه از توییتر به نحو مفیدی استفاده می کند شرکت Dell است. برای آنکه به اهمیت استفاده از این ابزار توسط شرکت Dell پی ببرید مثالی در در این زمینه را مورد مطالعه قرار می دهیم:

مرحله اول :

فرض کنید مشتری به مشکلی سخت افزاری در سیستم خود بر می خورد. او از توییتر استفاده نموده و مشکلش را مطرح می کند. به همراه توییت تصویری از محصول را نیز ارائه می کند. علاوه بر آن سیستم شناسایی محل مشتری نیز فعال است و تیم پشتیبانی متوجه می شود که مشتری از کدام مکان سوال خود را مطرح نموده است .


[تصویر: message_for_dell.png]


مرحله دوم:

نرم افزاری که شرکت Dell دارد و از نوع محاسبات ابری و مربوط به Salesforce.com است بصورت فعالی توییت ها را مانیتور می کند.


[تصویر: dell_twitter_1.jpg]


مرحله سوم:

یکی از افراد تیم پشتیبانی Dell، یک موضوع جدید باز میکند و در سیستم اطلاعات شرکت به دنبال سندی مرتبط با این مشکل میگردد.


[تصویر: twitter_support_case.jpg]


مرحله چهارم:

در این مرحله تیم پشتیبانی یک توییت عمومی به همراه لینکی که اطلاعات مربوط به مشکل را در خود جای داده است به توییتر ارسال می کند. این عمل نیز توسط سیستم محاسبات ابری انجام می شود.


[تصویر: send_tweets.jpg]


مرحله پنجم :

در این مرحله مشتری با مشاهده تایم لاین توییتر خود و رجوع به لینکی که پشتیبانی ارائه داده است نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام می کند.


[تصویر: message_from_dell.png]


عملیات به اتمام می رسد.

جالب است بدانید شرکت Dell با استفاده از امکانات توییتر توانسته است میزان فروش خود را میلیون ها دلار افزایش دهد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن