تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اخبار كوتاه اقتصادي
بهانه جويي مجدد هند در اجراي خط لوله صلح !
به دنبال اظهارات سخنگوي نخست وزير هند در مورد بالابودن هزينه هاي بيمه اي پروژه خط لوله صلح عزم هند براي مشاركت در اين پروژه با ابهام روبه رو شد. به گزارش فارس سرويس خبري هند و آسيا (آي اي ان اس ) از بروز ابهام در مشاركت هند در پروژه خط لوله صلح به دنبال اين اظهارات خبر داد. براساس اين گزارش سخنگوي « مان موهان سينگ » با اشاره به اين كه خط لوله انتقال گاز ايران از مناطق ناآرام وفاقد امنيت در پاكستان عبور مي كند گفت : هزينه هاي بيمه اي اين پروژه بالا است و بنابراين قبل از هرچيز ما بايد اقتصادي بودن مشاركت خود را در اين پروژه مورد بررسي قرار دهيم . وي تاكيد كرد : چنانچه هزينه هاي ما بسيار بالا باشد و توافقي در زمينه صادرات گاز براي 50 سال آينده حاصل نشود آن گاه بايد گفت ما با مشكل مواجه شده ايم .
احتمال واگذاري نيروگاه ها از طريق مزايده
معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي از احتمال واگذاري نيروگاه ها از طريق مزايده خبر داد. محمد احمديان گفت : به دليل فرآيند طولاني پذيرش نيروگاه ها در بورس سازمان خصوصي سازي به دنبال اخذ مجوزهاي لازم براي واگذاري اين نيروگاه ها از طريق مزايده است . معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي با اشاره به در دستور كار بودن واگذاري 10 نيروگاه افزود : اميد مي رود بتوان در سنوات آتي 70 نيروگاه ديگر را نيز واگذار كرد .
800 ميليون دلار پوشش بيمه اي صندوق ضمانت صادرات
رئيس صندوق ضمانت صادرات ايران با اعلام اينكه مجموع پوشش بيمه اي اين صندوق به 800 ميليون دلار رسيده است گفت : با وجود اعمال تحريم عليه كشورمان پارسال 410 ميليون دلار ضمانت نامه صادراتي صادر شده است . سيدكمال سيدعلي افزود : اين در حالي است كه مقدار پوشش بيمه اي صندوق ضمانت صادرات ايران در سالهاي 83 تا 85 به ترتيب 55 و 186 و 264 ميليون دلار بود . سيدعلي گفت : دستيابي به ارقام جديد همگام با رشد صادرات كشورمان نشان دهنده توجه بيش از پيش صادركنندگان به ضمانت كالاي صادراتي است .
موافقت سازمان خصوصي سازي با واگذاري شركت ملي گاز و پتروشيمي به صورت هلدينگ
معاون وزير نفت از موافقت سازمان خصوصي سازي با واگذاري شركتهاي ملي گاز ايران و صنايع پتروشيمي به صورت هلدينگ به بخش خصوصي خبر داد. اكبر تركان در گفت وگو با سايت برنا با اشاره به آخرين تصميمات اتخاذ شده در بحث واگذاري شركتهاي نفتي در راستاي اصل 44 قانون اساسي اظهار داشت : تصويب شد كه شركتهاي ملي گاز و پتروشيمي به صورت هلدينگ ويكپارچه واگذار شوند. وي گفت : در اين راستا تكليف شده است كه وزارت نفت پيشنهادات خود را براي واگذاري شركتهاي فوق به صورت هلدينگ به بخش خصوصي به سازمان خصوصي سازي ارايه كند. طبق اعلام تركان در صورت تاييد پيشنهادات وزارت نفت در سازمان خصوصي سازي اين امر براي تاييد در هيات عالي واگذاري مطرح خواهد شد.
كاهش تنش ها ميان ايران و آمريكا علت اصلي افت قيمت نفت
رئيس اوپك كاهش تنش ها ميان ايران و آمريكا را علت اصلي افت 24 دلاري قيمت نفت طي دو هفته گذشته ارزيابي كرد . به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رويترز « شكيب خليل » هرگونه دخالت عرضه و تقاضا در اين ميان را رد كرد. وي كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت تقاضاي جهاني نفت را رو به افزايش و محيط بازار نفت را متغير دانست و تقويت نسبي دلار را از ديگر علل كاهش قيمت نفت عنوان كرد.
افشاي پشت پرده مافياي دارويي دام و طيور به صورت علني
معاون وزير جهادكشاورزي از آغاز اصلاحات در رابطه با نظام توزيع دارو و بخش دامپزشكي در كشور خبر داد و تاكيد كرد : اگر مفسدان شركتهاي دارويي در مطبوعات جوسازي كنند مسايل پشت پرده مافياي دارويي دام و طيور را به صورت علني افشا مي كنيم . به گزارش مهر مجتبي نوروزي با بيان اينكه اصلاحات در رابطه با نظام توزيع دارو در كشور آغاز شده است تاكيد كرد : اين كار براي بسياري ازشركتهاي انحصاري واردكننده و صادركننده ناخوشايند بوده است . به گفته نوروزي سازمان دامپزشكي با وجود برخي مقاومتهامصمم به اصلاح ساختار دارويي در بخش دامپزشكي است و در صورت ادامه مقاومت و جوسازي رسانه اي سودجويان مسايل پشت پرده را افشا خواهد كرد. وي اصلاح ساختار دارويي را جراحي بزرگ در درون سازمان دامپزشكي دانست .
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن