تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دراگن بوت قهرماني آسيا- مالزيتيم قايقراني بانوان راهي مالزي شد/ مردان عصر امروز مي روند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دراگن بوت قهرماني آسيا- مالزيتيم قايقراني بانوان راهي مالزي شد/ مردان عصر امروز مي روند
تيم ملي دراگن بوت مردان و زنان كشورمان در هفتمين دوره مسابقات قهرماني آسيا حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم بانوان كشورمان شب گذشته با تركيب 26 پاروزن عازم كوالالامپور شد و تيم مردان نيز امروز عصر تهران را به مقصد مالزي ترك مي كند تا در مجموع يكي از بزرگترين كاروان هاي قايقراني ايران با تركيب 64 ورزشكار و همراه عازم رقابتهاي آسيايي شود.

"ويكتور كيسلف " سرمربي روسي تيم ملي دراگن بوت كشورمان در مورد نحوه انتخاب اعضاي تيم ملي گفت : پس از برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي بهترين ها را مد نظر قرار داديم. در اين انتخاب به سن نگاه نكرديم چرا كه در اين رشته تكنيك حرف اول را مي زند و تا مادامي كه ورزشكاران فشار را تحمل مي كنند، سن ملاك نيست.

"كيسلف" در خصوص اعزام ورزشكاران به مسابقات براي اولين بارخاطرنشان كرد : بعضي از قايقرانان چون براي اولين بار به مسابقات برون مرزي اعزام مي شوند دچار استرس هستند كه خوشبختانه با حمايت رياست فدراسيون يك هفته زودتر به مالزي مي رويم تا قايقرانان در محيط مسابقه قرار گيرند.

وي در خصوص وضعيت دراگن بوت ايران در مسابقات گفت : اين رشته در بعضي كشورهاي شركت كننده سابقه بسيار طولاني دارد اما شانس بچه ها در مسابقات بد نيست، هرچند اين اولين تجربه شركت در مسابقات برون مرزي است اما ايران را درجمع شش تيم برتر آسيا بدانيد.

هفتمين دوره مسابقات قهرماني آسيا در رشته دراگن بوت از دهم تا سيزدهم مرداد ماه در شهر"پنانگ"مالزي و با حضور 12 كشور آسيايي برگزار مي شود.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن