تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816163689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهمترین مشکلات جراحی زیبایی بینی چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مهمترین مشکلات جراحی زیبایی بینی چیست؟
وی اضافه کرد: به علل مختلف، ممکن است این شاخک‌های داخل بینی بیش از اندازه رشد کنند و موجب تنگ‌کردن راه هوایی داخل بینی شوند. در صورتی که رشد بیش از حد آنها با درمان‌های دارویی قابل معالجه نباشد و مشکلات تنفسی برای بیمار ایجاد کرده باشد، با روش مختلف جراحی می‌توان از اندازه آنها کاست.

عضو انجمن گوش گلو و بینی گفت: یکی از مشکلات داخل بینی که در جراحی‌های پلاستیک و زیبایی بینی پیش روی جراحی بینی است انحراف تیغه بینی است که در بسیاری از بیماران انحراف بیرونی بینی در درجات مختلفی از انحراف داخل بینی همراه است.

ابراهیم رزم‌پا در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در پاسخ به این سؤال که آیا بر روی بینی‌هایی که دچار مشکلات تنفسی از راه بینی هستند، می‌توان جراحی پلاستیک انجام داد اظهار داشت: اگر پیش از جراحی، در حین عمل و پس از جراحی، تمامی شرایط لازم برای حفظ سلامت بینی از نظر تنفسی مورد توجه قرار گیرد، می‌توان حتی در این شرایط نیز اقدام به جراحی بینی کرد.

وی افزود: البته در این موارد، جراح با مشکلات زیادی در عمل مواجه است که با تسلط خود بر مشکلات داخل بینی باید بتواند در آنها غلبه کند. اما سئوال بعدی این است که اساساً این مشکلات چیست و چگونه توسط جراحی بینی رفع می شود؟

این متخصص گوش، ‌گلو وبینی تصریح کرد: یکی از مشکلات داخل بینی که در جراحی‌های پلاستیک و زیبایی بینی پیش روی جراحی بینی است انحراف تیغه بینی است که در بسیاری از بیماران انحراف بیرونی بینی در درجات مختلفی از انحراف داخل بینی همراه است و در تعدادی از بیماران بدون هیچ انحرافی در ظاهر بینی داخل بینی دچار انحراف شدید است که این نوع از انحراف‌ها فقط با معاینه دقیق داخل بینی قابل تشخیص است.

وی افزود: گاهی بیماران از شنیدن این که در داخل بینی دارای تیغه بینی به شدت منحرف هستند، متعجب می‌شوند که باید دانست انحراف داخل و ظاهر بینی لزوماً با هم موازی نیستند. انحراف تیغه بینی در هر دو دسته یاد شده نیاز به اصلاح در حین جراحی دارد و در ابتدای جراحی قبل از شروع قسمت زیبایی عمل، جراح بینی تمام همت خود را باید صرف انحراف تیغه بینی و بازکردن راه تنفس کند و پس از اطمینان از برقراری راه طبیعی تنفس، به قسمت دوم عمل جراحی که اصلاح ساختار ظاهری بینی با ایجاد تناسب در قسمت های مختلف بینی و صورت است بپردازد.

رزم‌پا ادامه داد: در صورتی که اصلاح تیغه داخل بینی صورت نگیرد، پس از عمل بیمار با مشکلات تنفسی از راه بینی مواجه خواهد شد. مشکل شایع دیگر داخل بینی، رشد بیش از حد شاخک‌های داخل بینی است که در هر فرد به طور طبیعی در هر سمت بینی سه برآمدگی استخوانی در داخل بینی وجود دارد که هوای تنفسی در حین عبور از راه بینی، از لابلای این برآمدگی‌ها عبور کرده و اعمال مختلف بینی مانند تصفیه، مرطوب‌سازی و گرم‌کردن هوا روی آن انجام می‌‌شود.

وی اضافه کرد: به علل مختلف، ممکن است این شاخک‌های داخل بینی بیش از اندازه رشد کنند و موجب تنگ‌کردن راه هوایی داخل بینی شوند. در صورتی که رشد بیش از حد آنها با درمان‌های دارویی قابل معالجه نباشد و مشکلات تنفسی برای بیمار ایجاد کرده باشد، با روش مختلف جراحی می‌توان از اندازه آنها کاست.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن