تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806904299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش ستاره شناسي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: فروردين (برج حمل ):
توانايي بي نظيرتان در جامه عمل پوشاندن به ايده ها و طرح هايتان ستودني خواهد بود. به منظوردستيابي به اهداف سريع و كوتاه مدتتان ، بايستي شيوه هاي جديد را امتحان كنيد. اگر مايليد نتايج رازودتر ارزيابي و مشاهده نماييد، بايد فردي را برگزينيد كه قادر است به شما كمك كند. خوشبختانه حاميان و مدافعان زيادي اطرافتان گرد آمده اند كه از هر طريقي درصدد ياري بخشي به شما هستند.كارهاي اشتراكي بيشتر از كارهاي انفرادي برايتان منفعت در بر خواهند داشت . به نداي عقل و منطق خود گوش فرا دهيد، نه نداي احساس دروني تان .
وضعيت مالي : $ $
وضعيت ارتباطي : * * * * *

ارديبهشت (برج ثور):
توانايي منحصر به فردتان در به عمل آوردن درك و فهم بهتر از محيط اطرافتان ستودني خواهد بود.رخدادهاي اخير باعث شده اند كه ديگ خشم تان به جوش آيد، ولي بايد انرژيتان را مهار كنيد. با وجودآنكه كمي آزرده خاطر و عصباني هستيد، ولي فردي بسيار توانا و اجتماعي محسوب خواهيد شد.بلافاصله پس از پايان امور كاري مهم تان براي مدتي در خانه خود به استراحت و تمدد اعصاب بپردازيد.قدمي به عقب برداريد و بدانيد كه اوضاع به آن وخامت هم كه تصور مي كرديد، نيست . مثبت انديشي به شما كمك خواهد كرد تا در وضعيت بهتري از قبل قرار بگيريد. پشتكار، تلاش و جديت از سوي شمانتايج فوق العاده اي را برايتان به بار خواهند آورد!
وضعيت مالي : $ $
وضعيت ارتباطي : * *

خرداد (برج جوزا):
اين زمان را با شور و شوق ناشي از برقراري ارتباطي جديد آغاز خواهيد كرد. انرژي و انديشه هاي منفي هيچ اثري بر روي جريان مثبتي نخواهند داشت كه با آن در حركتيد، ولي به ياد داشته باشيد كه قبل از شروع به دويدن ، ابتدا بايد راه رفتن را بياموزيد! به گشت و گذار برويد و از چيزهايي لذت ببريد كه زندگي برايتان به ارمغان آورده است ، به منظور استفاده و بهره گيري از مهارت ها و خبرگي هاي ديگران ازكنار سوءظن ها و بدگماني ها بي اعتنا بگذريد. اطرافيانتان مشتاقانه مايلند از نظر معنوي و فيزيكي حمايت و ياريتان كنند. در رابطه با مسايل مالي ، آني و شتابزده عمل نكنيد و مطمئن باشيد كه به مرورزمان بهبودي در آن صورت مي گيرد.
وضعيت مالي : $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * * * *

تير (برج سرطان ):
مايليد قبل از اقدام به شروع هر كار جديدي ، ابتدا كار نيمه تمام قبلي را سر و سامان بخشيد. با وجودآنكه معمولا سخت كوش و پرتلاش بوديد، ولي اين اواخر نسبت به مسايل و امور مهم تا حدي بي تفاوت شده ايد. ثابت كنيد كه بيش از آنچه اعمالتان نشان مي دهند، از اطلاعات و معلومات بالايي برخورداريد. اوضاع به سرعت تغيير خواهند كرد و شما بايد هر چه زودتر طرح و برنامه هايتان را منظم كنيد. دوستان و اقوام خيلي زود از اين تغييرات مطلع مي شوند و نتايج حاصله را مي پسندند. بيشتر روي طرح ها و برنامه هاي مرتبط با آينده متمركز شويد!
وضعيت مالي : $ $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * * *

مرداد (برج اسد):
توانايي منحصر به فردتان در استفاده بهينه از وقت تان تحسين برانگيز خواهد بود. بايد به بازي صبر وانتظاري ادامه دهيد كه از چندي قبل به راه انداخته بوديد. ممكن است اطرافيانتان خواهان پاسخ هاي سريع و آني از شما باشند ولي شما براي ارزيابي كامل موقعيت بايد تجزيه و تحليل كاملي از موقعيت به عمل آوريد. رخداد غيرمترقبه اي باعث خواهد شد كه به يك سري پاسخ هايي دست يابيد كه از مدت هاقبل در انتظارشان بوديد. طرز برخورد و رفتار مثبت تان اثري عميق روي همسر يا عزيزانتان خواهدداشت .
وضعيت مالي : $ $ $ $ $
وضعيت ارتباطي : *

شهريور (برج سنبله ):
رخدادهاي اخير باعث شده اند كه در موقعيت مستحكم و قدرتمندي قرار بگيريد. با همتايان خودمتحد خواهيد شد. پيام هايتان باعث خواهند شد كه ديگران تشويق به پيوستن به شما در پروژه اي شوند. براي بجا گذاشتن اثري عميق و بنيادين ، نقطه نظرات و عقايد معتبر را با هم ادغام خواهيد كرد.كارهاي گروهي مطابق ميلتان خواهند بود و در طولاني مدت به نفع شما هستند. ممكن است از اين همه صبور بودن خسته شده باشيد ولي اگر به حق خود قانع باشيد هيچ مشكلي سر راهتان قرار نمي گيرد.
وضعيت مالي : $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * * * *

مهر (برج ميزان ):
قابليت بي نظيرتان در به مرحله اجرا درآوردن اهدافتان ستودني خواهد بود. گاهي خيلي زود از خودواكنش نشان خواهيد داد، ولي حالا خوشبختانه تا حد زيادي به تعديل اين عادت خواهيد پرداخت . باوجود آنكه اطرافيانتان مثل هميشه هستند، ولي درك و استنباط شما از آنان به نحو چشمگيري تغييرخواهد كرد. دقت داشته باشيد كه اعمال و سخنانتان تأثير شگرفي روي آنان بجا خواهند گذاشت ! درصورت حفظ خونسردي و آرامش و اعتماد به نفس و جسارتتان افزايش خواهد يافت . خوب به نقطه نظرات ديگران گوش فرا دهيد. از افرادي كمك بجوييد كه خلاق هستند.
وضعيت مالي : $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * * *

آبان (برج عقرب ):
به شدت نيازمند يافتن شيوه هاي جديد براي دستيابي به موفقيت خواهيد بود. عملكردها وموفقيت هاي گذشته ديگر برايتان ارزشمند نخواهند بود و احساس مي كنيد كه در شرايط فعلي كارآيي برايتان نخواهند داشت . ابتدا به فكر يافتن شيوه هايي براي متحد شدن با ديگران باشيد. براي درك بهتركارآيي پروژه هاي وسيع تر و بزرگ تر بايد دريچه ديدتان را گسترش دهيد، به اين ترتيب موفقيت را از آن خود خواهيد كرد. هر اقدامي كه حالا صورت مي دهيد، اثري بنيادين و تعيين كننده روي رخدادهاي آينده زندگي تان خواهند داشت . فراموش نكنيد كه شتابزدگي و عجله كاري فقط باعث سست شدن موقعيت زير پايتان مي شود.
وضعيت مالي : $ $ $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * *

آذر (برج قوس ):
توانايي مثال زدني تان در ارزيابي دقيق خواسته ها و نيازهايتان در زندگي تحسين برانگيز خواهد بود. ازمراوده و همنشيني با افرادي حذر كنيد كه از نظر اخلاقي و رفتاري با مشكلاتي مواجه هستند. متأسفانه حالا همه درصددند تا به نحوي از شما استفاده اي كنند، ولي با بهره گيري از قوه خلاقيت و ابتكارتان قادرخواهيد بود به نحوي عالي از عهده اين كار هم برآييد، بدون آنكه موجبات آزردگي خاطر فردي را فراهم كنيد. وقتي مشكلات را به سلامت پشت سر بگذاريد، دلسوزي و همراهي بيشتري از سوي عزيزان دريافت خواهيد كرد. از صحبت و گفت و گو با افرادي بهره مند خواهيد شد كه فن خوب خنديدن را يادگرفته اند.
وضعيت مالي : $ $ $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * * * *

دي (برج جدي ):
توانايي منحصر به فردتان در بجا گذاشتن اثري فوق العاده در اولين برخوردها و آشنايي ها با ديگران تحسين برانگيز خواهد بود. مايليد با افرادي مراوده داشته باشيد كه در رفتارشان حسن نيت موج مي زند.پس خود واقعي تان را نشان دهيد تا همه به سوي شما جلب شوند. از اوقاتتان عاقلانه استفاده كنيد و باكودكاني همراه شويد كه به هدايت ها و راهنمايي هاي سودمند شما نياز دارند. جذابيت ذاتي تان به شماكمك خواهد كرد تا با قدرت تمام ، تعهدات و مسئوليت هايتان را به نحو احسن انجام دهيد. به فكر انجام دادن كارهاي ضروري بر حسب اولويت بنديتان باشيد!
وضعيت مالي : $ $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * *

بهمن (برج دلو):
قابليت بي نظيرتان در تغيير جهت و بازگشت به جاده موفقيت ستودني خواهد بود. رخدادهاي اخيرباعث شده اند كه از نظر احساسي و فيزيكي تا حدي ضعيف شويد. براي بازگشت به حالت پرانرژي اوليه كمي تفريح و سرگرمي مورد علاقه در برنامه روزانه زندگيتان بگنجانيد. به خاطر داشته باشيد كه واژه ها و جملات پركنايه ، واكنش هاي پركنايه در برخواهند داشت ! براي مواجهه با مشكلات ساده ،دنبال يافته راه حل هاي ساده باشيد. به خودتان اعتماد داشته باشيد و خود را باور كنيد. بين ارتباطها وامور كاري يا تحصيلي تان تعادلي معقول برقرار نماييد.
وضعيت مالي : $ $ $ $ $
وضعيت ارتباطي : * * * *

اسفند (برج حوت ): قابليت مثال زدني تان در به عهده گرفتن مسئوليت اعمال و رفتارتان تحسين برانگيز خواهد بود. حق انتخاب هاي زيادي خواهيد داشت كه مي توانيد از ميان آن ها گلچين كنيد. مسيرهاي محترمانه رابرگزينيد. مجبور خواهيد شد كه تعهدي خانوادگي را به ثمر برسانيد كه تقريبا از ياد برده بوديد. متوجه خواهيد شد كه ارتباطهاي فرديتان بيش از حد تصورتان به توجه شما نياز دارند. افراد زيادي مشتاقند تابا شما مراوده داشته باشند، ولي سخنان تان باعث رنجيدگي خاطر آنان مي شوند. مكالمات خوبي خواهيد داشت . فقط به توانايي ها و قابليت هاي فرديتان اتكا كنيد!





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن