تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل مرموز كشتي گير ناشناس به معماي تازه پليس تبديل شده است تحقيقات ويژه براي افشاي اسرارچهار جنايت پيچيده


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قتل مرموز كشتي گير ناشناس به معماي تازه پليس تبديل شده است تحقيقات ويژه براي افشاي اسرارچهار جنايت پيچيده
گروه حوادث؛ كارآگاهان جنايي تهران همزمان با رازگشايي از چهار جنايت جداگانه در پي كشف جسد جواني كشتي گير خود را در برابر معمايي تازه ديدند. به گزارش خبرنگار ما در حالي كه پليس توانسته بود در روزهاي پاياني هفته گذشته مظنونان يا عاملان چهار قتل جداگانه را شناسايي و بازداشت كند، كشف جنازه جواني 25ساله در اتوبان آزادگان كارآگاهان را به تكاپو انداخت تا علاوه بر شناسايي هويت مقتول، راز قتل او را نيز برملا كنند. جسد اين جوان ساعت 4 بامداد از ديروز زير پل شهيد كاظمي بزرگراه آزادگان پيدا و آثار خفگي و اصابت ضربه جسمي سخت به پشت سرش مشاهده شد. جنازه اين جوان كه به خاطر شكستگي گوش هايش به احتمال زياد كشتي گير است در حالي زير پل رها شده بود كه شلواركردي و كفش كتاني به پا داشت و قاتل يا قاتلان دور سر او را با يك پيراهن پوشانده بودند. خالكوبي پشت كتف راست مقتول ناشناس يكي از سرنخ هايي است كه كارآگاهان اميدوارند با تمركز تحقيقات روي آن هويت قرباني را فاش كنند.

قتل صاحب تالار

يكي از قتل هايي كه ابعاد آن در روزهاي پاياني هفته گذشته براي پليس آشكار شد، ساعت 41/21 روز پنجشنبه در مركز 110 به ثبت رسيد. در اين جنايت كه در طبقه سوم آپارتماني در خيابان بهاران واقع در محدوده استحفاظي كلانتري ابوذر به وقوع پيوست دو مرد با ضربات چاقو مجروح شدند كه يكي از آنها در بيمارستان جان باخت. تحقيقات تيم ويژه كارآگاهان مشخص كرد قباد مقتول 50 ساله صاحب آپارتمان و مالك يك تالار عروسي بود كه روز حادثه توسط مهمان ناشناس خود از پا درآمد. در همان حال كه كارمند پزشكي قانوني فرم تحويل جنازه از بيمارستان را پر مي كرد، پسري جوان براي اطلاع از سرنوشت قباد به بيمارستان مراجعه كرد و توسط پليس بازداشت شد. در همان اثني زني كه در ساختمان مقابل خانه مقتول سكونت دارد، به ماموراني كه به منظور بررسي صحنه جنايت در آنجا حضور يافته بودند خبر داد قاتل را هنگامي كه با لباس خون آلود از قتلگاه مي گريخت، ديده است.پسر بازداشت شده و زن همسايه براي ادامه تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شدند و در دو اتاق جداگانه تحت بازجويي قرار گرفتند. در همان لحظاتي كه شاهد جنايت، چهره قاتل را توصيف مي كرد پسر جوان به قتل قباد اقرار كرد اما زن ميانسال با مشاهده مظنون به صراحت تاكيد كرد اين مرد آن قاتل فراري نيست. تناقض ميان گفته هاي اين دو سبب شد بهروز هنرمند- بازپرس شعبه 4 دادسراي جنايي- به بازجويي دوباره از مظنون بپردازد. او در اعترافاتش گفت به خاطر اختلاف قبلي كه با قباد داشت روز حادثه به خانه وي رفت و او را با ضربات چاقو به قتل رساند. وي مدعي شد ضربه را به پهلوي قباد وارد كرد، حال آنكه اثر جراحت روي سينه مقتول مشاهده شده بود. از سوي ديگر جوان مظنون به قتل از اين موضوع كه علاوه بر قباد فرد ديگري نيز در اين حادثه زخمي شده است هيچ اطلاعي نداشت. همين امر باعث شد اعترافات وي كذب تشخيص داده شود. در ادامه تحقيقات مشخص شد پدر اين مظنون به نام آزاد با مقتول مراودات مالي داشته و از قباد طلبكار بوده و به واسطه همين اختلاف مالي او را كشته و گريخته است و پسر وي تلاش مي كرده از پدرش رفع اتهام كند. پس از برملا شدن اين موضوع پسر متهم همچنان در بازداشت به سر مي برد تا اينكه ديروز آزاد خودش را تسليم پليس كرد.

جسد مثله شده

كشف جسد مردي جوان در پرديس معماي ديگري بود كه پليس اكنون در آستانه رازگشايي از آن قرار دارد. جنازه اين مرد در حالي كه مثله و داخل كيسه هاي فريزر بسته بندي شده بود، روز جمعه 28 تيرماه در پرديس پيدا شد و ماموران با انجام تحقيقات متوجه شدند خانواده اين جوان از يك ماه قبل مفقود شدن او را به پليس گزارش داده بودند. در ادامه اين احتمال قوت گرفت كه متوفي همان يك ماه قبل كشته شده و در اين مدت جنازه اش در فريزر نگهداري مي شده است. با ادامه يافتن تحقيقات اختلاف ميان مقتول و دخترعمه اش برملا شد و كارآگاهان اين زن و شوهرش را كه با وي عقد موقت كرده است به عنوان مظنونان اصلي بازداشت كردند و اميدوار هستند با بازجويي از آنها گره اين پرونده را بگشايند.

زن صيغه يي

ظهر روز پنجشنبه هفته گذشته زني به نام شهناز در خانه يي در شهران به قتل رسيد و تحقيقات در اين خصوص فاش كرد او در منزل هوويش كشته شده است. از آنجا كه احتمال وقوع جنايت خانوادگي در اين پرونده زياد بود كارآگاهان به تحقيق درباره زندگي مقتول پرداختند و معلوم شد شوهر او به نام اكبر چندي قبل زني 32 ساله به نام اكرم را به عقد موقت خود درآورد و مدتي بعد با شهناز آشنا شد و او را نيز صيغه كرد. هنگامي كه اكرم از اين اقدام شوهرش مطلع شد، اختلافات ميان آن دو بالا گرفت و سرانجام پاي اكبر و دو همسرش به كلانتري باز شد اما روز حادثه با تلاش واحد مددكاري كلانتري آن سه به ظاهر اختلافات شان را كنار گذاشتند و راهي خانه اكرم شدند اما ساعاتي بعد شهناز به قتل رسيد.اكرم هنگامي كه تحت بازجويي قرار گرفت شوهرش را قاتل خواند و گفت؛ زمان قتل به طرز عجيبي احساس خواب آلودگي مي كرد و بي حال شده بود اما شوهرش را چاقو به دست ديده و صداي مشاجره او و شهناز را شنيده است. در پي اعترافات اين زن، اكبر دستگير شد و بازجويي از او به زودي آغاز مي شود.

آخرين پرونده

آخرين پرونده يي كه روز پاياني هفته گذشته پيشرفت داشت مربوط به قتل زني 49 ساله به نام فاطمه است كه روز 24 تيرماه در خانه اش در امامزاده حسن با ضربات چاقو و يك رشته سيم برق كشته شد. روز پنجشنبه گذشته هنگامي كه ماموران شواهد و دلايل محكمي مبني بر اختلاف ميان مقتول و عروسش به دست آوردند، عروس و پسر قرباني را بازداشت كردند. هرچند اين دو اتهام قتل را نپذيرفته اند، اما كارآگاهان براي پي بردن به نقش آنها در قتل به تحقيقات خود ادامه مي دهند.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن