تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816366591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پنجره


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پشت پنجره
شهاب نيوز فيلتر و رفع فيلتر شد!

پايگاه خبري-تحليلي شهاب نيوز در حالي فيلتر شد كه وزارت ارتباطات و «شركت ارتباطات زيرساخت» در جريان فيلترينگ شهاب نيوز نبوده اند.
شهاب نيوز در خبر اول خود ماجراي فيلترينگ خود را چنين توصيف مي كند: در پي شكايت نهاد رياست جمهوري و پيگيري مجدانه اين شكايت از انواع روش هاي مختلف; پايگاه خبري - تحليلي «شهاب نيوز» از پيش از ظهر ديروز فيلتر شد.
به گزارش خبرنگار شهاب نيوز، فيلترينگ پايگاه خبري - تحليلي شهاب نيوز كه با فكس مستقيم دستور فيلترينگ به حدود 30 مركز ارايه خدمات اينترنت در سراسر كشور صورت گرفته در حالي است كه وزارت ارتباطات و «شركت ارتباطات زيرساخت» در جريان فيلترينگ شهاب نيوز نبوده اند.
بر اساس آخرين پيگيري هاي هيات مديره شهاب نيوز و همكاري بسيار مناسب و قابل تقدير عزيزان دستگاه قضايي و شركت ارتباطات زيرساخت; دستور لغو فيلترينگ سايت هم توسط دفتر اينترنت دادستاني محترم تهران، هم توسط مديريت محترم شركت ارتباطات زيرساخت و هم توسط شعبه محترم 12 بازپرسي كاركنان دولت كه مسوول رسيدگي به مسايل سايت هاي اينترنتي است صادر شده و از ساعت 14/30 ديروز، فرآيند لغو فيلترينگ آغاز شده است.
پايگاه خبري «شهاب نيوز» به صورت ويژه از مسوولان محترم دستگاه قضايي مخصوصا نهاد رياست معظم قوه قضائيه حضرت آيت الله هاشمي شاهرودي، مسوولان محترم دفتر اينترنت دادستاني تهران، دادسراي كاركنان دولت و همچنين به صورت ويژه از شركت ارتباطات زيرساخت و مسوولان خدوم و فهميده آن كمال قدرداني را به عمل مي آورد و اميدوار است كه همچنان بتواند محكم و پرقدرت در مسير اطلاع رساني درست و حقيقي در راستاي منافع كشور و نظام گام بردارد.
گفتني است كه مديرمسوول سايت شهاب نيوز در اواسط ماه گذشته بر اساس احضاريه بازپرسي محترم كاركنان دولت در محضر دادگاه حاضر و به شكايت غيرقابل انتظار نهاد رياست جمهوري پاسخ گفته بود. با اين حال اميدوار بود كه بر اساس گفته هاي صريح آقاي احمدي نژاد و وزير ارشاد مبني بر اين كه دولت از هيچ رسانه اي شكايت نكرده و نخواهد كرد; شكايت نهاد رياست جمهوري از شهاب نيوز پس گرفته شود. مخصوصا آن كه اين شكايت به دليل انتشار خبري صورت گرفته كه در ده ها رسانه رسمي و غيررسمي از جمله پايگاه اطلاع رساني نهاد رياست جمهوري هم منتشر شده است!

تصادف يك بازيگر زن

به گزارش «تابناك»، جمعه شب يك هنرپيشه زن سينما و تلويزيون در اتوبان صدر در حين رانندگي به همراه چند مرد كه يكي از آنها برادرش بود، با راننده خودرو ديگري درگير شد كه در نهايت به مصدوميت برادرش منجر شد. برادر وي هم اكنون در بيمارستان بستري و تحت معالجه است.
به گفته شاهدان عيني، اين بازيگر هنگام حادثه حالت عادي نداشته است.
مردم ايران در هفته گذشته با تكريم و مايه گذاشتن براي خسرو شكيبايي، نشان دادند احترام بسياري براي جامعه هنري كشور قايلند، اما پرسش اينجاست كه آيا هنرمندان كه سفير سلامت و فرهنگ و تعالي براي مردمند، قدر اين احترام را مي دانند و هر يك به اندازه يك الگوي فرهنگ و تعالي از خود مراقبت مي ورزند؟

حاكميت روابط فاميلي حتي در انتصاب مسوول بوفه

نامه كارمندان يكي از شبكه هاي تلويزيوني ايران كه براي مخاطبان خارج از كشور فعاليت مي كند، باعث جريمه شدن نويسنده نامه شد.
به گزارش «فردا»، كارمندان اين شبكه كه به كيفيت بوفه اين شبكه اعتراض داشتند، طي نامه اي با جمع آوري امضا از كاركنان اعتراض خود را به كيفيت پايين و سرويس دهي نامطلوب متصدي جديد بوفه اعلام كردند; در اين نامه عنوان شده بود اگر به وضعيت امر رسيدگي نشود، آنها بوفه را بايكوت خواهند نمود.
جالب اينجاست كه با ارائه نامه اي كه حدود 50 امضا زير آن وجود داشته است، نويسنده نامه و باني جمع آوري امضا به عدم دريافت حق الزحمه يك شيفت كاري خود جريمه گرديد! اين در حالي است كه بوفه اين شبكه به صورت قراردادي به افراد واگذار مي گردد; چندي پيش و با پايان قرارداد متصدي اول، گروه ديگري مديريت بوفه را بر عهده گرفتند كه با يك ماه فعاليت و هزينه و عدم پاسخگويي مناسب مسوولين، به فعاليت خود پايان دادند. از آن زمان، طرف قرارداد جديد بوفه را اداره مي كند كه مورد اعتراض كارمندان شبكه مي باشد.
به اعتقاد اين كاركنان، دو دليل براي اين جريمه وجود دارد:
اول آنكه مديريت مجموعه از چنين اتحاد و اجماعي بين كارمندان خود واهمه دارد.
دوم آنكه شنيده ها حاكي از آن است كه طرف قرارداد مزبور از رابطه فاميلي با يكي از مسوولين شبكه برخوردار است كه دليل عمده جريمه شدن نويسنده نامه نيز همين امر است.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن