تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806756090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راز 7 ساله قتل خواهر سرکش در مخفیگاه روستایی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: روز حادثه وقتی ضمیر را سوار خودروی مدل‌بالایی دیدم بسیار خشمگین شدم، کنترلم را از دست دادم به همین خاطر وی را به خانه‌اش بردم. می‌خواستم به این زندگی نکبت‌بار پایان دهم. چاقویی را برداشتم، خواهرم ابتدا چاقو را با دست‌هایش گرفته بود، توجهی نکردم، آن را بیرون کشیدم و نمی‌دانم چند ضربه به وی زدم.
وطن امروز: راز 7 ساله قتل خواهر سرکش در اقدامات اطلاعاتی پلیس جنایی پایتخت فاش شد.

کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی در حالی که خانواده این زن علاقه‌ای به پیگیری پرونده نداشتند پس از جست‌وجوهای ویژه‌ای، قاتل را در مخفیگاه روستایی دستگیر کردند.

16 شهریورماه سال 82 وقتی زن جوان در خیابان فدائیان اسلام در حال سوار شدن بر خودروی مدل بالایی بود از چشمان تیزبین برادر خشمگینش دور نماند. راننده خودرو با دیدن عصبانیت پسر جوان پا به فرار گذاشت و برادر دست خواهرش را گرفت و به خانه برد.

وقتی زن جوان در برابر فریادهای برادرش با خونسردی خواست دست از سرش بردارد مورد حمله قرار گرفت. «مهدی» به سرعت به سمت آشپزخانه دوید و چاقویی نوک تیز را برداشت و به سوی خواهرش آمد.

«ضمیر» با گرفتن تیزی چاقو در دست‌هایش قصد نجات جان خود را داشت اما برادرش چاقو را بیرون کشید و به جان وی افتاد. با مخابره شدن این گزارش مرگبار بازپرس حسینی از شعبه ویژه قتل شهرری به همراه تیمی از کارآگاهان پای در محل جنایت گذاشتند.

بررسی‌های میدانی نشان می‌داد ضمیر، قربانی جنایت هولناکی شده است و قاتل کسی جز برادرش نیست. با انتقال جسد قربانی به پزشکی قانونی تیم تحقیق به ردیابی‌های قدم به قدم دست زد و پی برد این زن پس از جدایی از همسرش رفتارهای نامناسبی داشته و با وجود داشتن 2 کودک خردسال با سرکشی‌هایش همه اعضای خانواده‌ را ناراحت کرده بود.

با این سرنخ تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل جنایت آغاز شد، در تجسس‌ها روشن شد که روز حادثه ضمیر با حالتی غیرعادی همراه برادر خود به خانه آمده و مهدی آشفته به تنهایی از خانه بیرون رفته است.

وقتی ردپای تنها برادر ضمیر در این قتل هولناک به دست آمد ماموران «مهدی» را به عنوان مظنون اصلی قتل دانسته و برای دستگیری وی وارد عمل شدند. این در حالی بود که خانواده ضمیر هیچ شکایتی از پسرشان نداشتند و هیچ اقدامی برای پیگیری پرونده نکردند. با این وجود پرونده در طول مسیر تحقیق همیشه با علامت سوالی مواجه بود که نشان می‌داد خانواده قربانی از مرگ دخترشان ناراحت نبوده‌اند.

7 سال بعد

در حالی که با فرار مهدی هیچ سرنخی از مخفیگاهش وجود نداشت پلیس جنایی تهران به بررسی‌های اطلاعاتی خود دست زد و توانست پرده از راز زندگی زیرزمینی مهدی بردارد.

عامل جنایت که در این مدت به نقطه نامعلومی گریخته بود تیم اطلاعاتی را با بن‌بست مواجه کرد تا اینکه مشخص شد وی در یکی از استان‌های غربی ازدواج کرده و بچه‌هایی نیز دارد. پلیس عملیات خود را روی شناسایی خانواده مهدی و بچه‌هایش متمرکز کرد تا اینکه توانست با استفاده از اقدامات مخابراتی قاتل 37 ساله را ردیابی کند و پس از گذشت 7 سال وی را در 25 مهرماه سال جاری در روستای آغورآباد آذربایجان‌شرقی دستگیر کرد.

اعتراف به جنایت

این مرد در بازجویی‌ها پرده از راز 7 ساله جنایت خونین برداشت. وی گفت: خواهرم از همان دوران نوجوانی بسیار سرکش بود خانواده‌ام هیچ وقت نمی‌توانست مانع رفتارهای نامناسب وی شود به همین خاطر، برای حفظ آبروی خود از شهرستان به تهران آمدیم ولی وضع بدتر شد. با ازدواج ضمیر همه تصور می‌کردیم که وی دیگر پایبند زندگی و همسرش خواهد بود، خیالمان راحت بود تا اینکه خواهرم با وجود داشتن 2 بچه از شوهرش به خاطر مشکلات خانوادگی جدا شد.

روز حادثه وقتی ضمیر را سوار خودروی مدل‌بالایی دیدم بسیار خشمگین شدم، کنترلم را از دست دادم به همین خاطر وی را به خانه‌اش بردم. می‌خواستم به این زندگی نکبت‌بار پایان دهم. چاقویی را برداشتم، خواهرم ابتدا چاقو را با دست‌هایش گرفته بود، توجهی نکردم، آن را بیرون کشیدم و نمی‌دانم چند ضربه به وی زدم.

با ادعاهای برادر قاتل، بازپرس حسینی از شعبه دوم دادسرای شهرری، خانواده قربانی را به دادسرا احضار کرد و متهم با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شد تا صحنه جنایت را بازسازی کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن