تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امنيت مرزها با مشاركت مرزنشينان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: امنيت مرزها با مشاركت مرزنشينان
جام جم آنلاين: فرمانده مرزباني نيروي انتظامي با بيان اين كه همه مرزبانان به دنبال تامين امنيت كشور هستند، گفت: مرزبانان اجازه نمي‌دهند كسي چشم طمع به مرزها و خاك‌هاي ايران داشته باشد.

به گزارش ايسنا، سردارحسين ذوالفقاري در اولين همايش تجليل از مرزبانان و مرزنشينان نمونه كشور، ضمن تبريك هفته ناجا گفت: تعامل بين مرزبانان و ديگر مرزنشينان در سال جاري روند رو به ‌رشدي داشته است، به‌گونه‌اي كه فرماندهان پاسگاه‌ها و هنگ‌ها موظفند بخشي از فعاليت‌هاي خود را در جهت تعامل و ارتباط بيشتر با مرزنشينان قرار دهند.

وي با بيان اين‌كه عمده بار تامين امنيت مرزها به عهده مرزنشينان است، به حملات و اقدامات تروريستي كه در مرزهاي كشور صورت گرفته است اشاره كرد و گفت: اين مرزنشينان غيور ايران توانستند با اتكا به خدا و سخنان رهبري بر فتنه‌ و حملات تروريستي فائق آيند.

ذوالفقاري با بيان اين كه دشمنان به دنبال آن هستند كه ناامني‌هاي خارجي را در داخل كشور رسوخ دهند، تصريح كرد: اگر دشمنان در گذشته از صدام و ديگر افراد حمايت مي‌كردند، امروزه روش خود را تغيير داده‌اند و شيوه‌هاي ديگري همچون تبليغات و دامن زدن به اختلافات قومي، قبليه‌اي و سياسي سعي دارند با نا‌امني‌هايي را در كشور ايجاد كنند.

ذوالفقاري با بيان اين كه برخي مرزنشينان تصور مي‌كنند مرزبانان در مقابل آنها قرار دارند، اظهار كرد: ما از اين مساله ناراحت هستيم كه برخي از مرزنشينان به دليل ناآگاهي و بعضا سودجويي اقدام به عبور غيرمجاز و ورود و خروج كالاي قاچاق مي‌كنند.

به گفته ذوالفقاري، ايران از سمت مرزهاي شرقي همواره مورد تهديد قاچاقچيان مواد مخدر و اشرار بوده و از مرزهاي جنوبي و غربي نيز همواره مورد تعرض قاچاقچيان اسلحه و مشروبات الكلي بوده است.

وي در پايان سخنان خود با بيان اين‌كه مرزبانان نيروي انتظامي از هر اقدامي در چارچوب قانون براي حمايت، خدمت و حل مشكلات مرزبانان كوتاهي نخواهند كرد، عنوان كرد: مرزنشينان نقش مهمي در كنترل و امنيت مرزها ايفا مي‌كنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن