تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812855598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزیره آشوراده، کیش شمال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: با افزایش تولید خاویار و غنی سازی ذخایر دریای خزر می توان به آینده ای روشن در این صنعت امیدوار بود.
مهر: نماینده مردم غرب گلستان در مجلس با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در زمینه توسعه جزیره‌آشوراده و اینکه این جزیره کیش شمال می شود، گفت: این مسئله بیانگر عنایت ویژه ریاست جمهوری و نگاه عالمانه و راهگشای وی به قابلیتها و ظرفیتهای جزیره آشوراده است.

محمدجواد نظری مهر عصر پنجشنبه در بازدید از این منطقه افزود: پس از سفر سوم ، توجه جدی همه اعضای کابینه و مسئولان استانی به توسعه صنعت خاویار و نیز توسعه و عمران جزیره آشوراده یک مطالبه عمومی مردم است که امیدوارم روند اجرایی این مصوبات هم سرعت گیرد.

وی بیان کرد: با سرمایه گذاری در صنعت خاویار و نیز گردشگری در جزیره آشوراده بسیاری از مشکلات منطقه و بلکه استان حل خواهد شد.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرترکمن و گمیشان گفت: نگاه به توسعه صنعت خاویار و نیز توسعه و عمران جزیره آشوراده باید از نگاه محلی به نگاه ملی تغییر کند تا شاهد محرومیت زدایی از این همه گنج و ظرفیتهای خدادادی باشیم.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرترکمن و گمیشان گفت: اهتمام ویژه دولت به صنعت خاویار و نیز توسعه جزیره آشوراده قابل تقدیر است.

وی افزود: خاویار نماد و حیثیت ایران در بازارهای جهانی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدید معاون اول رییس جمهوری و وزیر کار از تاسیسات خاویاری جزیره آشورآده ، تصریح کرد: توجه دولت به صنعت خاویار و جزیره آشورآده آنهم در سطح معاون اول بیانگر اهتمام ویژه دولت به رفع مشکل این محصول استراتژیک است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با افزایش تولید خاویار و غنی سازی ذخایر دریای خزر می توان به آینده ای روشن در این صنعت امیدوار بود.

نظری مهر تصریح کرد: توجه دولت به حفظ ذخایر ماهیان خاویاری دریای خزر درمصوبات سفر سوم مسئولیت همه مسدولان کشور و استان را سنگین تر می کند تا در جهت بهبود وضعیت این محصول گام برداریم.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرترکمن و گمیشان همچنین احداث آزادراه ساحلی گرگان به رشت را از دیگر مصوبات مهم و راهبردی دولت در سفر سوم خواند و خاطرشنان کرد: این پروژه ملی نیز شاهکار دولت در بخش حمل و نقل وگردشگری خواهد بود که با اجرای آن کل منظقه شمال متحول خواهد شد.

آشوراده بکرترین منطقه خاوریار جهان است

مدیر امور ماهیان خاویاری استان گلستان گفت: آشوراده ، بکرترین منطقه تولید خاویار در جهان است.

سید مصطفی عقیلی نژاد در بازدید از این منطقه افزود: اجرا شدن مصوبات استانیسفر سوم دولت به گلستان ، صنعت خاویار ایران را متحول می کند.

وی تصریح کرد: اذعان معاون اول رییس جمهوری بر حمایت ویژه دولت ازخاویار نوید بخش آینده ای روشن برای این محصول استراتژیک و بی رقیب ایراندر بازارهای جهانی است.

عقیلی نژاد با اشاره به جایگاه راهبردی جزیره آشورآده به عنوان بکرترینمنطقه تولید خاویار در جهان ، خاطرنشان کرد: مصوبه دولت در تشکیل کارگروهتوسعه و عمران جزیره آشوراده با حضور تعدادی از وزراء و اعضای دولت میتواند به رونق این منطقه و معرفی بیشتر خاویار ایران به جهان یاری رساند.

وی حل مشکلات عدیده خاویار نظیر قاچاق و کاهش ذخایر خاویاری دریای خزر را در گرو تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطح مدیران عالی کشور دانست وافزود: ورود جدی دولت به این صنعت دلگرم کننده و موجب حمایت بیشتر از آنمی شود.

مدیر امور ماهیان خاویاری گلستان عنایت ویژه ریاست جمهوری ، معاون اول رئیس جمهوری و هیئت وزیران و همچنین استاندار و معاونین و مساعدت نمایندگان استان در مجلس به ویژه دکتر نظری مهر نماینده غرب استان در مجلس را راهگشا و شایسته تقدیر دانست.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن