تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820888854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
كشف يك تن مواد مخدر در بيرجند
فرمانده هنگ سوم تكاور سلمان بيرجند از كشف يك تن و 53كيلوگرم مواد مخدر طي 24ساعت گذشته در بيرجند خبر داد. سرهنگ پاسدار هادي غفوري به خبرنگاران گفت: ماموران اين هنگ طي يك هفته اقدامات پيشگيرانه و كمين در مسير عبور كاروانهاي اشرار متوجه ورود كاروان تك خودرويي همراه با دو دستگاه موتورسيكلت توسط قاچاقچيان و اشرار مسلح از مسيرهاي مرز افغانستان و پاكستان شدند. وي افزود: در اين راستا با پيگيري اطلاعاتي چندروزه و عمليات كمين، كاروان در كمينگاه نيروهاي اين هنگ قرار گرفت و در اين عمليات تعدادي از اشرار به هلاكت رسيده و مجروح شدند. وي افزود: در اين ارتباط علاوه بر كشف يك تن و 53كيلوگرم مواد مخدر چهار قبضه سلاح آر.پي.جي و گرينف، 7670تير فشنگ، يك دستگاه دوربين و 12 قبضه خشاب از اشرار كشف شد. او همچنين گفت: طي چهار ماه نخست امسال نيز 3155كيلوگرم مواد مخدر توسط هنگ تكاور سلمان طي شش مورد درگيري با قاچاقچيان كشف شده است. وي افزود: در اين ارتباط شش نفر از اشرار به هلاكت رسيده و 46نفر نيز دستگير شدند.

قاچاق مهمات جنگي با پژو
پليس استان زنجان، دو مجرم را كه محموله جنگي قاچاق مي كردند دستگير كرد.افسران تجسس، هنگام گشت زني در آزاد راه «زنجان - قزوين» به يك دستگاه پژو كه سرعت سرسام آوري داشت مشكوك شدند و «ايست» دادند.اما راننده جوان با شنيدن هشدار پليس برسرعت خود افزود تا اينكه به دنبال تعقيب و گريز نفسگير، مجبور به توقف شد.سپس ماموران متوجه شدند شماره (پلاك) خودرو مورد نظر، تقلبي است و در بازرسي آن، دو قبضه اسلحه كلاشينكف، دو خشاب، 439 فشنگ جنگي، 13فشنگ لاما كاليبر 7/65 و پنج قبضه نارنجك جنگي40 تكه به دست آمد.بدين ترتيب راننده به نام «حجت - ص» و همدستش «پيمان - ش» بازداشت شدند و اعتراف كردند كه مي خواستند محموله جنگي را به مشهد قاچاق كنند. به گزارش ايسكانيوز، تبهكاران با صدور قرار قانوني روانه بازداشتگاه شدند و به نظر مي رسد با تكميل تحقيق كاراگاهان، پرده از جرم هاي مشابه آنان برداشته شود.

بازداشت سوداگر مرگ در فرودگاه
سوداگر مرگ كه محموله افيوني را در مخفيگاهش جاسازي كرده بود با تلاش پليس تهران بازداشت شد.پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت با دريافت خبري مبني بر اينكه يك شهروند در خانه اش مواد افيوني نگهداري مي كند بلافاصله دست به كار شد. ماموران با به دست آوردن سرنخها، پاتوق تبهكار را در «مهرآباد جنوبي» شناسايي و در عمليات غافلگيرانه، يك كيلو و 800 گرم شيشه(مخدر مصنوعي) 200 گرم يد، اسيد كلريدريك، اسيد سولفريك و سه دستگاه هيتربرقي كشف و ضبط كردند.« رضا- غ» در بازجويي ها گفت: اين مواد را در خيابان «ناصر خسرو» خريدم و دو ماه است با همدستي يكي از دوستانم به نام «يوسف - ث» به قاچاق رو آورده ايم. به گزارش ايسكانيوز، وي در حالي روانه زندان شد كه تلاش پليس براي بازداشت همدست فراري اش همچنان ادامه دارد.

صاعقه، جان دو جوان را گرفت
در پي بارش باران شديد و وقوع صاعقه در حوالي روستاي اسبگران شهرستان سراب، رعد و برق منجر به فوت دو جوان 18 ساله و 22 ساله اين روستا شد. اين دو جوان چوپان براي چراي گوسفندان به مراتع اطراف روستا مراجعه كرده بودند كه در مسير برگشت، دچار صاعقه شدند و در جا فوت كردند.

حبس ابد براي قاتل سريالي مردان همجنس باز
يك مرد سوئدي به اتهام قتل هاي زنجيره اي مردان همجنس باز از سوي قاضي دادگاهي به حبس ابد محكوم شد. يك مرد 35 ساله سوئدي به اتهام قتل هاي زنجيره اي مردان همجنس باز در استكهلم دستگير و پاي ميز محاكمه حاضر شد. پايگاه اطلاع رساني پليس به نقل از سايت "لوكال سوئد" گزارش داد، مهمترين نكته مشترك اين قتل هاي زنجيره اي همجنس باز بودن افراد است. همه قربانيان اين قاتل سوئدي از گروه افراد بين 20 تا 30 سال انتخاب شده و پس از آنكه اين فرد با ترفندي خاص وارد خانه آنها مي شده آنها را در خانه شان به قتل مي رسانده است. اين مرد در دادگاه استكهلم به جرم خود اعتراف كرد و اظهار داشت نفرت ويژه او از همجنس بازان انگيزه اين قتل ها بوده است.

نيل، قربانگاه 10 مسافر
به دنبال واژگوني دو دستگاه خودرو سواري به رود« نيل» مصر، چندين نفر قرباني شدند. اعضاي يك خانواده مصري از جشن تولد در منطقه «شارونه» بازمي گشتند كه خودرو آنان در «مغاغه» استان «المينا» از مسير خود منحرف شد و به رود «نيل» افتاد.به دنبال اين رخداد، كمك رسانان به قربانگاه رفتند و جنازه هاي 9 زن و كودك را از آب بيرون كشيدند.همچنين در رخداد رانندگي ديگري كه در همين استان رقم خورد يك دستگاه خودرو سواري از پل شهر سمالوط 25( كيلومتري شمال «المينا) به «نيل» پرت شد.به گزارش ايسكانيوز، ساعتي بعد، غواصان جنازه راننده را پيدا كردند و يك زخمي كه با تلاش نفسگير آنان زنده مانده است به بيمارستان فرستاده شد.

جنايت در بيابان
كشف جمجمه و تنه يك انسان كه قرباني جنايت تكان دهنده اي شده است بازپرس و پليس جنايي استان زنجان را براي كشف كليد معما به تكاپو انداخت.كشاورزي كه در روستاي «ارهان» شهرستان ابهر از توابع استان زنجان از خانه خود بيرون رفته بود تا زمين خود را آبياري كند با ديدن جمجمه يك انسان در گوشه اي از بيابان، وحشت كرد و بي درنگ با پليس 110 تماس گرفت.سپس افسران تجسس به همراه «پور رستم» بازپرس كشيك دادسراي عومي و انقلاب «ابهر» به نقطه مورد نظر رفتند و رازگشايي معما را دستور كار خود قرار دادند.در آن ميان، ساك دستي كه حاوي كارت ملي و و وسايل شخصي مرد نگون بخت بود كنار جمجمه اش پيدا و اين مساله مطرح شد كه تنه او نيز بايد در بيابان رها شده باشد.پس از چند ساعت تحقيق، حدس كارآگاهان به يقين رسيد و تنه قرباني در بيابان هاي روستاي «ارهان» كشف شد.همچنين با شناسايي خانواده مرد جوان، مسير رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه تري شد و پليس، تلاش به منظور افشاي اسرار جنايت تكان دهنده را روي دو شاخه «كينه جويي» يا «دستبرد» متمركز كرد.البته فرضيه نخست با توجه به نوع جرم، قوي تر به نظر مي رسد. به گزارش ايسكانيوز، جنازه به دستور بازپرس «پور رستم» به پزشكي قانوني سپرده شد و رديابي آدمكش يا آدمكشان با توجه به سرنخ هاي مكشوفه ادامه يافت.

كلاهبرداري به بهانه گازسوز كردن خودرو
كلاهبردار حرفه اي كه با جعل اسناد و مدارك و به بهانه صدور كارت سوخت از طريق تاكسيراني و گازسوز كردن خودروها، از شهروندان اروميه اخاذي مي كرد، با اطلاع به موقع شهروندان و اقدام سريع كارآگاهان پليس آگاهي استان آذربايجان غربي به دام افتاد. با توجه به افزايش فعاليت اين متهم به نام «م- ر» در نقاط مختلف اروميه با دريافت گزارشات مردمي، اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم خاص و رايانه اي مامور رسيدگي به پرونده شدند. تلاش هاي اوليه براي دستگيري او آغاز با وجود حرفه اي بودن كلاهبردار و تغيير مداوم محل اختفا، سرانجام پس از چندين روز كار اطلاعاتي مداوم و بهره گيري از تمام منابع، متهم دستگير و با وجود انكار اوليه، هنگامي كه در برابر مدارك و استنادات پر تعداد كارآگاهان قرار گرفت، ناچار به اعتراف شد. گفتني است، متهم با جعل اسناد، خود را به عنوان مامور اداره تاكسيراني جا زده و با دريافت مبالغي از رانندگان و حتي شهروندان عادي اقدام به كلاهبرداري از آنان مي كرد.

مرگ مشكوك يك زن در آپارتمانش
با وقوع مرگ مشكوك يك زن بر اثر نامعلوم در آپارتمان محل سكونتش بازپرس جنايي تهران اين پرونده را رسيدگي مي كند.بامداد پنج شنبه 3 مرداد سال جاري ماموران كلانتري 151 تهرانسر از مرگ مشكوك يك زن جوان در آپارتمانش با خبر شدند. ماموران با حضور در محل دريافتند زن 35 ساله خانه دار بر اثر نامعلومي در سال 2 بامداد به طرز مشكوكي فوت كرده است. همسر اين فرد مرد 42 ساله اي به نام علي دستگير شد و مورد بازجويي قرار گرفت. علي مدعي شد همسرش در خواب بوده كه به ناگهان متوجه تنگي نفس وي شده و قبل از آنكه بتواند براي وي كاري انجام دهد مقتوله فوت كرده است. اظهارات اين فرد با توجه به بهم ريختگي منزل و همچنين تحقيقات انجام شده از همسايه ها كذب قلمداد شد و فرضيه وقوع قتل از سوي علي قوت گرفت. تاكنون به همراه علي فرد ديگري نيز دستگير شده است.

جعل فيش هاي حقوقي ناجا براي دريافت وام
پرونده سه متهم به جعل فيش هاي حقوقي نيروي انتظامي، در دادسراي ويژه فرودگاه هاي تهران به جريان افتاد. حدود دو هفته قبل واحد امور مالي ناجا طي گزارش به مركز حفاظت اطلاعات اين نيرو اعلام كرد كه از طرف برخي بانك ها نامه هايي مبني بر تقاضاي كسر حقوق براي اشخاص ارسال شده كه افراد اعلام شده از پرسنل نيروي انتظامي نيستند. با بررسي موضوع توسط ماموران حفاظت اطلاعات ناجا به دستور قضايي قاضي بهروز مهاجري بازپرس شعبه اول بازپرسي دادسراي ويژه فرودگاه هاي تهران، مشخص شد كه افرادي با مراجعه به برخي بانك ها با ارايه فيش هاي حقوقي جعلي نيروي انتظامي به عنوان ضامن اقدام به دريافت وام كرده اند. مهاجري با تاييد اين خبر به ايسنا، گفت: با احضار وام گيرندگان نهايتا موفق به شناسايي سه متهم شديم كه پس از بازداشت آنها هر سه نفر به جرم ارتكابي اعتراف كردند. وي افزود: ظاهرا يكي از اقوام متهمان كارمند نيروي انتظامي بوده و متهم با ربودن فيش حقوقي وي اقدام به جعل كرده است. سپس با استفاده از اين فيش مجعول مبالغي از افراد گرفته و به عنوان ضامن دريافت وام به همراه دو متهم ديگر، فيش ها را به بانك ارايه كرده است.

برخورد مرگبار 2 پژو
تمامي سرنشينان دو دستگاه خودرو سواري به دنبال برخورد به يكديگر در ايلام، جان باختند.
كيلومتر 40 محور «ايلام-ايوان» شاهد برخورد مرگبار پژو 405 به پارس بود.به دنبال اين رخداد مرگبار كه در نزديكي روستاي «گل گل» شكل گرفت كمك رسانان به قربانگاه رفتند و جنازه هاي هشت سرنشين خودرو ها را از ميان آهن پاره ها بيرون كشيدند.كارشناسان راهنمايي و رانندگي در حالي سرگرم بررسي علت اصلي برخورد مرگبار هستند كه بررسي هاي مقدماتي نشان مي دهد انحراف به چپ پژو 405 نقش پررنگي در بروز آن داشت.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن