تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ دولت جنايتكار آمريكا حاضر است هر چقدر مي تواند هزينه كند تا با ايران مذاكره كند تا به اين وسيله 30 سال مقاومت ايران را به هدر دهد. تاريخ نشان مي دهد كه مذاكره با شيطان نتيجه خوبي ندارد، اما مبارزه با شيطان موجب رضايت الهي مي شود.
اصغر ضيايي از كردستان
¤ از تأسي سرپرست محترم وزارت راه از رياست محترم جمهوري كه به طور سرزده در ساعت 2 بامداد از فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) بازديد و دستورات قاطعي صادر كردند تشكر مي شود انشاء ا... ديگر وزرا نيز دست به اقدامات مشابه بزنند تا درس عبرتي باشد و هم اينكه حوزه نظارت تقويت شود.
شيرصفي
¤ از نيروي انتظامي تقاضا مي شود با اقتدار بيشتري در پارك شفق واقع در يوسف آباد خ سيدجمال الدين اسدآبادي (منطقه6) حضور پيدا كند چرا كه عده اي از دختران و پسران با حركات و البسه هاي زننده در اين پارك خودنمايي مي نمايند و خانمها نيز با وضع بدحجاب در پارك حضور دارند و گويا يكباره بحث برخورد با مظاهر فساد فراموش شد.
تجارتچي
¤ از شركت ايران خودرو تقاضا مي شود به تعهدات خود عمل كند و در صورتي كه توان ندارد تعهد جديد نپذيرد. در سال گذشته براي پژو ثبت نام كرده ام و پول آن را پرداخت كردم و طبق دعوتنامه مي بايست در فروردين ماه خودروي خود را تحويل بگيرم. ولي با توجه به اينكه وارد مردادماه شده ايم هنوز هيچ خبري از تحويل خودرو نيست چه كسي بايد پاسخگو باشد؟ ايران خودرو يا مراكز ديگر.
مهاجري
¤ جلوي تابلوهاي راهنمايي و رانندگي در بزرگراه چمران و نزديكي هتل اوين را، شاخ و برگ درختان گرفته و اين براي رانندگان بسيار مشكل ساز شده است. از راهنمايي و رانندگي خواهشمنديم اين ايراد را برطرف نمايند.
اميني
¤ تقاضا دارم كه گزارشي درباره صنعت گاوداري در كشور تهيه نماييد. چون اين صنعت مفيد به تدريج در حال از بين رفتن در ايران است و الان هم گاودارها براي اين كه بتوانند به كارشان ادامه دهند به مصرف آرد و نان رو آورده اند كه اين مسئله ممكن است در آينده مشكل ساز شود.
سيدصالحي
¤ از صدا و سيما خواهش مي كنم كه همزمان با اعلام خبر مسكن مهر منازل و آپارتمان هاي پرمتراژ را نمايش ندهد، چون واحدهايي كه از طريق مسكن مهر به جوانان اعطا مي شود اندازه يك آشپزخانه واحدهاي مورد نمايش هم نيست.
يك خواننده كيهان
¤ در برخي از پارك ها از آب شرب براي آبياري استفاده مي كنند. از جمله در پارك اركيده واقع در خيابان شهيد رجايي، خيابان هلال احمر براي آبياري از آب آشاميدني بهره مي برد كه مسئولان بايد جلوي آن را بگيرند.
يك شهروند
¤ چهل و شش متري شرقي نارمك، خيابان كيا شمشكي، 15 متري طاهري در نزديكي ميدان 15، حدود يك سال و نيم است كه روشنايي ندارد. از شهرداري تقاضاي رسيدگي داريم.
علي حقايقي
¤ من يكي از مشتريان شركت ايران خودرو هستم. در برج هشتم سال گذشته هزينه مورد مطالبه آن ها را واريز كردم و قرار بود كه دعوت نامه آن ها در خردادماه 87 به دستم برسد. متأسفانه پس از دوماه هنوز هيچ خبري نشده است.
يك هموطن
¤ هنوز به صحبت هاي رئيس جمهور در زمينه رسيدگي به وضعيت سربازان عمل نشده است. متأسفانه با اين كه اهل خرم آباد هستيم، اما فرزندم براي خدمت سربازي به بيرجند منتقل شده است. اين درحالي است كه رئيس جمهور فرموده اند كه خدمت بايد در نزديكي محل زندگي سربازان باشد.
مادر يك سرباز از خرم آباد
¤ از رئيس جمهور محبوب تقاضا داريم كه در نقدي كردن يارانه ها احتياط را مراعات كنند و در مرحله اول قيمت ها را آزاد نكند.
يك هموطن
¤ علي رغم اين كه شركت ايران خودرو بابت خودروي دوگانه سوز از من پول گرفته، اما هنوز كپسول گاز آن را تحويل نداده است.
موسي زاده
¤علي رغم اين كه مسئولان گفته اند برق روزانه دو ساعت قطع مي شود، اما در منطقه ما روزانه بيش از اين ساعت و هر روز، دو سه مرتبه مي رود. اين موضوع ممكن است به دستگاه هاي برقي هم آسيب برساند، مسئولان بايد دقت بيشتري كنند.
يك شهروند از افسريه
¤ ما در منطقه برق سهروردي هستيم. امروز علاوه بر دو ساعت كه ظهر برق قطع شده شب هم قطع شده است. مسئولان برق هم جوابگو نيستند.
يك شهروند از سهروردي
¤ لامپ هاي برق بزرگراه شهيد فياضي، حدفاصل بزرگراه شهيد بابايي تا نزديكي پادگان در زمان هاي روشنايي هوا نيز روشن هستند. اين باعث اسراف در مصرف برق مي شود و بايد خاموش شوند.
از خوانندگان قديمي كيهان
¤ جاده قديم كرج حدفاصل كاروان سنگي تا ايستگاه مترو چندين سال است كه به بهانه تعمير باريك شده و هر از چندگاه شاهد تصادف دلخراش در اين مسير هستيم. مسئولين محترم شهرداري دست از چمن كاري حاشيه بزرگراهها بردارند به كارهاي مهمتر و اصلي تر بپردازند.
آذرمهر
پاسخ روابط عمومي ناجا
در مورد مطلب مندرج در صفحه 2 مورخه 87.3.25 آن روزنامه تحت عنوان «داير كردن شعبه راهنمايي و رانندگي در كلانتري هر محله» به اطلاع مي رساند.
پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلام داشته علاوه بر خدمات رساني به مراجعين در شهرك آزمايش در كليه مناطق 22 گانه تهران پاسخگوي مراجعين مي باشد.
پاسخ روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخ 87.2.24 روزنامه تحت عنوان «ترافيك سنگين و عدم نصب تابلوي توقف ممنوع در خيابان يزدي واقع در پاسداران» به اطلاع مي رساند.
پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درخصوص مشكلات خيابان مورد نظر اعلام داشته، مراتب جهت اقدام لازم به معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 4 منعكس گرديده است.
پاسخ روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 7 مورخه 87.3.19 آن روزنامه تحت عنوان «خودروهاي توقيفي گنبدكاووس و پاركينگ هاي بدون امكانات» به اطلاع مي رساند: فرماندهي انتظامي استان گلستان اعلام داشته كليه خودروهايي كه داراي تخلفات رانندگي مي باشند برابر قانون در صورت نياز به توقيف در پاركينگ نگهداري شده و پاركينگ نيز متعلق به بخش خصوصي مي باشد و امكانات و هزينه دريافت حق پاركينگ با توجه به امكانات موجود در آن پاركينگ مي باشد با توجه به مراتب فوق اميدوارم رانندگان محترم به گونه اي رانندگي كنند كه نياز به هدايت خودروها به پاركينگ نباشد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن