تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816746931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير دانشكده مجازي علوم حديث تشريح كرد: ويژگي‌هاي آموزش الكترونيكي علوم اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مدير دانشكده مجازي علوم حديث تشريح كرد: ويژگي‌هاي آموزش الكترونيكي علوم اسلامي
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: مدير دانشكده مجازي علوم حديث، وابسته به موسسه علمي و فرهنگي دارالحديث، به تشريح ويژگي هاي آموزشي الكترونيكي اين دانشكده پرداخت.
به گزارش روز جمعه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" حجت‌الاسلام سيدحميد حسيني درباره فلسفه تاسيس اين دانشكده، گفت: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده، شيوۀ آموزش الكترونيكي، به عنوان يكي از جديدترين و كارآمدترين شيوه‌هاي آموزشي، شناسايي شده به گونه‌اي كه ظرفيت‌هايي كه در اين شيوه وجود دارد، به خوبي مي‌تواند پاسخگوي بخش عمده‌اي از نيازها باشد.
وي در بارۀ مزايا و ويژگي‌هاي اين روش آموزشي گفت: ويژگي‌هاي خاصي در اين شيوه وجود دارد كه در شيوه هاي ديگر نمي‌شود آن را پيدا كرد، اين ويژگي‌ها، شرايط خوبي را براي كساني كه به دليل محدوديت‌هاي زماني، مكاني، مسائل و مشكلاتي كه دارند و امكان شركت در دوره‌هاي رسمي و حضوري برايشان فراهم نيست، فراهم كرده است.
مدير دانشكده مجازي علوم حديث با اشاره به محدوديت هاي روش آموزش حضوري، اعم از تعداد اساتيد، فضا، بودجه، امكانات جانبي مثل خوابگاه، و امكانات رفاهي، افزود: در شيوه‌هاي مرسوم حضوري، هيچ وقت نمي‌توانيم با اين جمع محدود از اساتيد نخبه‌اي كه در اين رشته در اختيار داريم، در شهرهاي متعدد يا كشورهاي مختلف، همزمان استفاده كنيم، امّا شيوۀ آموزش الكترونيكي اين شرايط را فراهم مي‌كند كه هر كس در هر منطقه‌اي، بتواند از بهترين اساتيد استفاده كند.
حجت الاسلام حسيني با اشاره به اينكه 15 هزار صفحه متون آموزشي براي دروس مختلف توليد شده است و از طريق اينترنت نيز ارائه مي شود،‌گفت: ارائۀ دروس از طريق لوح فشرده محقّق شده است و اكنون بخش زيادي از دانشجويان ما كه از خدمات اينترنت پرسرعت برخوردارند، به راحتي از سايت استفاده مي‌كنند و گروهي كه اين امكان را ندارند، از لوح فشرده بهره مي گيرند.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،وي دربارۀ امكانات و قابليت هاي پژوهشي مقطع كارشناسي ارشد دانشكده، يادآور شد: آموزش الكترونيكي به خاطر ابزاري كه در اختيار دارد، تا حدود زيادي مي‌تواند از جهت پژوهشي، قوي‌تر از شيوه‌هاي حضوري باشد و شايد از جنبۀ آموزشي، شيوۀ حضوري، قوي‌تر است امّا از نظر پژوهشي اگر از ظرفيت‌هاي فن آوري به خوبي استفاده شود، شيوۀ الكترونيكي قوت بيشتري نسبت به حضوري دارد به دليل اينكه ابزار فراواني براي پژوهش، در اين فن آوري وجود دارد.
وي افزود: ابزار كمك آموزشي كه در روش الكترونيكي وجود دارد و بسياري ديگر از ابزارهاي ارتباطي، يادداشت برداري و مانند آن، شرايط بهتري را براي تحقيق فراهم مي سازد كه معمولاً در شيوه هاي حضوري كمتر مورد توجه قرار مي گيرد.
وي درباره تالار مجازي اين دانشكده، گفت: در سيستم حضوري، دانشجو وقتي پژوهشي را انجام مي‌دهد، خودش استاد مي‌بيند در حالي كه در سيستم مجازي، پژوهش در تالار ارائه مي‌شود و همه مي‌بينند، مشاركت مي‌كنند، نقد مي‌كنند، بحث مي‌كنند و استاد، مي‌تواند نظارت جدّي‌تري داشته باشد و بنابراين پژوهش‌هايي كه در اين سيستم انجام مي‌شود، ماندگارتر است.
مدير دانشكدۀ مجازي علوم حديث، با اشاره به اين كه در مقطع كارشناسي ارشد، با گرايش «نهج البلاغه»، يك هزار و 340 نفر ثبت نام كرده‌اند و در حال گذراندن دورۀ آموزشي هستند، افزود: اين دوره از اول ارديبهشت، شروع و تا آخر شهريور كه روز آزمون است، ادامه دارد.
حجت الاسلام حسيني در پايان گفت: در حال حاضر، دانشكدۀ مجازي علوم حديث به عنوان يكي از پنج دانشگاه فعّال در عرصۀ آموزش الكترونيكي كشور، هستۀ اوّليۀ تشكّل دانشگاه هاي مجازي ايران را ايجاد كرده و به عنوان دبير اين تشكّل انتخاب شده است./05/120
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن