تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820994953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته نامه افق حوزه با اخبار متنوع حوزوي منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: هفته نامه افق حوزه با اخبار متنوع حوزوي منتشر شد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: يكصد و نود و ششمين شماره هفته نامه افق حوزه، فراگيرترين رسانه حوزوي با اخبار و مطالب متنوع منتشر شد.
به گزارش روز جمعه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"در نخستين صفحه اين نشريه مطالبي چون، تاكيد آيت‌الله‌العظمي فياض بر تأسيس مدارس علميه جديد در عراق، پيام آيت‌الله جوادي آملي به چهارمين كنفرانس سالانه اسلام ناب محمدي (ص) در دالاس آمريكا، راه اندازي مركز شيعه شناسي در دانشگاه دورهام انگلستان، اطلاعيه پذيرش مدرسه علميه امام حسن عسكري (ع) تحت اشراف آيت‌الله جوادي آملي و نيز فراخوان مقاله همايش قرآن، انسان و پرسش درج شده است.
در دومين صفحه اين هفته‌نامه، متن سخنان مراجع معظم تقليد در ديدار با اقشار مختلف مردم، راه اندازي شوراي حمايت از فعاليتهاي علمي حوزه، تدوين دانشنامه حضرت ابوطالب به سه زبان دنيا، برگزاري المپياد حوزه هاي علميه در آبان و تجليل از خادمان نمونه فرهنگ عمومي شهر به چاپ رسيده است.
در سومين صفحه از اين هفته نامه خبر جامعي از زندگي نامه، نكات اخلاقي و حيات پر بار آيت‌الله اشتهاردي درج شده است .
بخش فرزانگان با پرداختن به زندگي نامه آيت‌الله محمد علي كرمانشاهي، اسامي پذيرفته شدگان نهايي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) و انتخاب اعضاي كارگروه IT كميسيون تبليغ حوزه علميه از جمله مطالب ارائه شده در صفحه سوم هفته نامه افق حوزه است.
تازه هاي علمي، سيره خوبان با نگاهي به سيره آيت‌الله مشكيني، راه سبز و با كودكان عناوين چاپ شده در بخش افق خانواده است.
همگام با مدارس و مراكز حوزوي، گزارشي از همايش كتابخانه هاي ديجيتال، خبر بازديد انديشمندان كشورهاي مختلف جهان از كتابخانه آيت الله العظمي مرعشي نجفي، رواق شهيدان، گزارش نشست مشاوره كودك و نوجوان و اخبار كوتاه ايران و قرار گرفتن دانشنامه سه امام همام شيعيان در شبكه جهاني اينترنت از ديگر مطالب درج شده در اين نشريه است.
به گزارش ايسكانيوز به نقل از مركز خبر حوزه ،هفته نامه افق حوزه به صاحب امتيازي مركز مديريت حوزه علميه قم و مدير مسوولي حجت‌الاسلام و المسلمين حسن مولايي، چهارشنبه هر هفته منتشر مي شود.
علاقمندان جهت اشتراك مي‌توانند با تلفن 7748321 با پيش‌شماره 0251 تماس و يا به نشاني قم، خيابان شهدا (صفاييه) كوچه 25، پلاك 69 مراجعه كنند./05/120
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن