تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كار ارزشمند تيم پيكان در چهارمين جام قهرماني واليبال باشگاههاي آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كار ارزشمند تيم پيكان در چهارمين جام قهرماني واليبال باشگاههاي آسيا
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): تيم واليبال پيكان كه به مرحله فينال مسابقه هاي جام باشگاههاي واليبال قهرماني باشگاههاي آسيا راه يافته بود توانست با نتيجه 3 بر يك در مقابل تيم ميزبان، مقام قهرماني را براي بار چهارم به نام خود ثبت كند.


به گزارش ايرنا، تيم باشگاهي كشورمان در آخرين روز چهاردهمين دوره مسابقه‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي آسيا، عصر روز گذشته /سه شنبه/ مقابل باشگاه آلماتي قزاقستان به ميدان رفت، با پيروزي در اين ديدار از مقام قهرماني خود دفاع كرد.
سعيد معروف، محسن عندليب، پيمان اكبري، محمد تركاشوند، عليرضا نادي، محمد موسوي و احسن شيركوند بازيكنان تيم پيكان در اين ديدار بودند.
اگر چه در ست نخست اين ديدار ميزبان ضمن برخورداري از حمايت تماشاگران و با آناليز خوبي كه روي بازيكنان تيم پيكان صورت گرفته بود توانست با يك بازي دفاعي كار را براي تيم كشورمان سخت كنند، اما در اين شرايط دفاع حريف روي پاس هاي سرعتي ضعيف بود و اين موجب مي شد تا علي رضا نادي از اين ناحيه امتيازاتي براي تيم پيكان كسب كند.
همچنين در اين ست محمد تركاشوند به دليل شناسايي كامل از سوي مدافعان حريف بازيكني كاملا خنثي بود و تيم ست اول را با نتيجه 20 بر 25 از دست داد.
در دومين ست بازي پيكان كار را با يك تغيير آغاز كرد و محمد سليماني جانشين محمد عندليب در قطر پاسور شد. كار تركيبي سعيد معروف در اين ست موجب شد، تا حدودي پيمان اكبري و تركاشوند از بند دفاعي حريف رها شوند و فضاي بيشتري را براي فرود آوردن توپ‌هايشان داشته باشند.
در اين ست محمد موسوي روي توپ‌هاي كوتاه امتيازات زيادي گرفت، و پيكان به تيم برتر ميدان مبدل شد و با نتيجه 22 بر 18 اين ست را به پايان برد.
تيم پيكان در ست سوم و چهارم نمايشي ديدني داشت ، زيرا با فراخوان پرويز پزشكي به جاي معروف آناليز صورت گرفته روي بازيهاي قبلي پيكان كاملا به هم ريخته و حريف سردرگم شود. در اين ست با فعاليت پيمان اكبري و محمد تركاشوند در دفاع‌هاي كناري و درخشش نادي و موسوي در منطقه سه، بازيكنان سرعتي حريف را خلع سلاح كرده، موجب شد تا پيكان راحت‌تر از دو ست قبلي 25-22 از حريف پيش افتد.
تيم پيكان در ست چهارم نمايش پراقتدارتري از ست‌هاي قبلي داشت و همواره با چهار تا پنج امتياز حريف را به دنبال خود تا امتياز 25 كشاند و در نهايت با برتري 25-19 چهارمين قهرماني خود را جشن گرفت.
حاشيه اين ديدار نيز به شرح زير است :
از اين ديدار كه در سالن ورزشي Sport Palace شهر آلماتي برگزار شد پنج هزار تماشاگر ديدار كردند كه يك پارچه تيم آلماتي را تشويق مي كردند.
قضاوت اين ديدار با آل خليفه از عربستان (داور اول) و مورامي از ژاپن (داور دوم) آغاز شد.
در پايان بازي كادرفني و بازيكنان پيكان با پرچم سه رنگ ايران دور افتخار زدند. اين پنجمين قهرماني واليبال ايران در باشگاه‌هاي آسيا و چهارمين قهرماني پيكان در اين رقابت‌ها بود.
كارخانه با كسب سه قهرماني يك بار با صنام در 2004 و دو قهرماني در سال‌هاي 1998، 2007 به پرافتخارترين مربي شركت كننده در اين مسابقات مبدل شد.
سعيد معروف 24 ساعت قبل از بازي با مشكل تب مواجه بود و با همكاري دكتر توانست در مسابقه فينال شركت كند و توانست به يكي از مردان موفق اين بازي مبدل شود.
دانيل سيمونف بازيكن سابق تيم ملي قزاقستان آناليزور تيم آلماتي بود. وي در پايان ضمن تحسين نمايش پيكان قهرماني را شايسته اين تيم دانست.
بازي پيكان و آلماتي به طور مستقيم از دو كانال تلويزيون پخش شد و جام قهرماني قزاق‌ها بسيار بزرگ و زيبا بود. شايد اين بزرگترين جامي است كه طي 19 دوره به قهرمان باشگاه‌هاي آسيا اهدا شده است.
همچنين در خاتمه اين بازيها بهترين ها به شرح زير معرفي شدند:
بهترين مدافع عليرضا نادي و عندليب بهترين مهاجم
بهترين اسپوكر بازيها، محسن عندليب از پيكان ايران
امتياز آورترين بازيكن حسام يومادي از النصر امارات
بهترين دفاع روي تور به علي رضا نادي از ايران
بهترين توپ گير اين بازيها به چين جي ساباتو از ژاپن
بهترين زننده سرويس علي كر بوآ از النصر امارات
بهترين پاسور ، الكسي اسانكو از الماتي قزاقستان
بهترين دريافت كننده ديمتري گوربا تف از الماتي قزاقستان
و بهترين ليبرو يوري سوليف از الماتي
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن