تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816271456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبى يك بامداد وارد تهران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: قطبى يك بامداد وارد تهران شد
ايران ورزشى - بالاخره طلسم شكست و افشين قطبى بالاخره وارد تهران شد. قرار بود او صبح ديروز و از طريق فرانكفورت خود را به تهران برساند اما مشكلاتى كه در راه تهيه بليت به وجود آمد، سفر او را نزديك به يك روز ديگر به تعويق انداخت. قطبى هم مجبور شد از فرانكفورت خود را به مونيخ برساند و از اين شهر به دبى بازگردد. البته قطبى ساعت ۳۰/۲ بامداد ديروز وارد دبى شده بود اما به خاطر OK نشدن بليت سفرش به تهران، يك روز ديگر هم تاخير كرد. اما بالاخره او موفق شد بليت پرواز ۳۰/۲۳ شب گذشته را براى حضور در ايران OK كند و در نهايت ساعت يك بامداد امروز و طريق فرودگاه امام وارد تهران شد.
افشين قطبى بعد از ورود به تهران گفت: «خيلى دوست داشتم حداقل دو روز قبل به تهران بيايم ولى مشكل بليت مانع سفرم شد. البته مسؤولان باشگاه در جريان مسائل بودند، بايد از دوستانم تشكر كنم كه بالاخره برايم بليت تهيه كردند.»

لغو پرسپوليس - سپاسى به خاطر اردوى دبى

ايران ورزشى- برنامه جديد پرسپوليسى ها مبنى بر سفر چند روزه به امارات، ديدار دوستانه برابر مقاومت سپاسى را لغو كرد. پرسپوليس كه تا امروز دو ديدار تداركاتى برابر سايپا يدك و آرمين را پشت سر گذاشته، تا پيش از شروع فصل، تنها يك ديدار ديگر را برگزار خواهد كرد. بنا بر هماهنگى هاى صورت گرفته قرار بود پرسپوليس روز جمعه به ديدار پيام مشهد برود و دو روز بعد از آن هم در تهران با مقاومت سپاسى بازى كند. اما تغيير برنامه، يكى از بازيهاى تداركاتى پرسپوليس را لغو كرد و بدين ترتيب پرسپوليسى ها روز جمعه هفته جارى با پيام تازه صعود كرده ديدار مى كنند و شنبه براى برپايى اردويى كوتاه مدت به دبى سفر خواهند كرد تا ديدارى كه قرار بود روز يكشنبه ميان اين تيم و سپاسى برگزار شود، لغو شود.

اميدوار به خوش قولى نصرتى

ايران ورزشى- مديرعامل پرسپوليس اگرچه اخيرا از عدم توافق با محمد نصرتى خبر داده اما اميد زيادى به تمديد قرارداد اين مدافع دارد. داريوش مصطفوى و ديگر مسوولان پرسپوليس مدعى شده اند كه محمد نصرتى به آنها قول داده اگر موفق به بازى در اروپا نشد، به محض بازگشت به تهران قراردادش را تمديد كند. اين درحالى است كه گفته مى شد نصرتى مذاكرات مثبتى با مديران صباباترى داشته و شايد مثل كعبى و آقايى، قيد پرسپوليس را بزند

افشين پيروانى:
حرف هاى زيادى براى گفتن داريم

ايران ورزشى - اگرچه پرسپوليس هنوز تا شرايط ايده آل فاصله بسيارى دارد اما افشين پيروانى خيلى اميدوار است. او سعى دارد با روحيه اى بالا درباره شرايط پرسپوليس حرف بزند و ضعف ها را علم نكند تا در اندك فرصت باقيمانده، پرسپوليس به ايده آل هايش برسد. افشين پيروانى با اشاره به اينكه پرسپوليس امسال از تيم هاى بزرگ ليگ، فقط برد مى خواهد مى گويد: ما در شرايط كنونى در بدن سازى هستيم و مطمئن هستم در فصل بعد حرفهاى بسيارى براى گفتن خواهيم داشت .
همه از پرسپوليس برد مى خواهند و ما نيز قصد داريم با برنامه ريزى و فراهم كردن شرايط مساعد امكان اين مهم را مهيا سازيم .
هر تيمى كه در مقابل پرسپوليس و استقلال قرار مى گيرد با روحيه مضاعف به ميدان آمده و بيش از حد متعارف تلاش مى كند و همين امر كار را براى بازيكنان و كادر فنى تا حدودى سخت خواهد كرد البته پرسپوليس تيم بزرگى است و براى فرار از اين بحران برنامه هاى متعدد دارد .
بازيكنان خوبى در اختيار داريم و روى همه آنها حساب جداگانه اى باز كرده ايم . كسانى كه در حال حاضر در جمع ما هستند با نظر مساعد قطبى انتخاب شده و بازيكنان خارجى كه جذب كرده ايم در حد و توان بقيه نفرات اين تيم هستند . از همه بازيكنان راضى هستم و اميدوارم در فصل پيش رو بتوانند انتظارات را برآورده كنند.

همه منتظر نتيجه جراحى خليلى

ايران ورزشى- آسيب ديدگى شديد زانوى محسن خليلى، پرسپوليسى ها را بدجورى در منگنه قرار داده. مى گويند قرار است به خاطر همين مصدوميت و دورى چند ماهه خليلى از فوتبال نام او از ليست پرسپوليس خارج شود اما مسؤولان پرسپوليس هنوز براى اين كار ترديد دارند و منتظر نشسته اند تا ابتدا عمل جراحى روى زانوى مصدوم خليلى صورت بگيرد و بعد در اين باره تصميم گيرى كنند. مجيد فرخزادى سخنگوى باشگاه پرسپوليس در اين باره مى گويد: «هنوز تصميم نهايى را نگرفته ايم. فعلاً منتظر نتايج تست هاى پزشكى و جراحى اين بازيكن هستيم. به هر صورت خود من به شخصه با خارج كردن نام خليلى از ليست پرسپوليس مخالفم و در جلسه اخير هيأت مديره هم نظرم را اعلام كردم. قرار است در جلسات بعدى با او تصميم گيرى كنيم.»

جلسه امروز هيأت مديره با حضور قطبى

ايران ورزشى- باشگاه پرسپوليس عصر امروز و از ساعت ۱۷ پذيراى جلسه هيأت مديره خواهد بود. در جلسه غير رسمى روز دوشنبه كه در غياب محمد آخوندى برگزار شد، اعضا براى برگزارى جلسه در روز چهارشنبه - امروز - به توافق رسيدند. در اين جلسه علاوه بر رأى گيرى براى انتخاب رييس هيأت مديره، اعضا به بررسى مواردى همچون اصلاح قوانين انضباطى، تشكيل كميته پيشكسوتان و مسأله كاپيتانى پرسپوليس و انتخاب كاپيتان هاى دوم و سوم خواهند پرداخت. ضمن اينكه افشين قطبى هم به درخواست اعضاى هيأت مديره در جلسه امروز حضور خواهد داشت.

يك بانك خصوصى، اسپانسر جديد پرسپوليس

ايران ورزشى - يكى از بانك هاى خصوصى به زودى به عنوان اسپانسر جديد پرسپوليس مشغول فعاليت خواهد شد.
اگرچه بحث جايگزينى يك اسپانسر جديد به جاى تعاونى اعتبارى شهر و شهروند، هنوز نهايى و قطعى نشده اما پرسپوليسى ها چند وقتى است باب مذاكره را با چند بانك خصوصى باز كرده و شواهد نشان مى دهد كه به توافقاتى هم رسيده اند. در اين ميان گفته مى شود دو بانك پاسارگاد و پارسيان شانس بيشترى براى همكارى با پرسپوليس دارند.

طلب ۸۰۰ ميليونى پرسپوليس از سازمان ليگ

ايران ورزشى - پرسپوليسى ها همچنان به دنبال دريافت پاداش قهرمانى و در آمد حاصل از بليت فروشى ديدارهاى فصل گذشته شان هستند.
آنها درخواست خود براى دريافت پاداش ۴۰۰ ميليونى و سهميه بليت فروشى شان در ليگ هفتم - 400 ميليون - را براى چندمين بار به سازمان ليگ ارائه كرده و خواستار پرداخت اين مبلغ تا پايان هفته آينده شده اند.
مسؤولان پرسپوليس در اين رابطه رايزنى هايى را هم با سازمان تربيت بدنى داشته اند تا مبلغ موردنظرشان هر چه سريع تر در اختيار آنها قرار بگيرد.

قلمسياه، معاون ادارى پرسپوليس

على قلمسياه يكى از نام هايى است كه گفته مى شود قرار است به زودى به عنوان معاون ادارى و تشكيلاتى در باشگاه پرسپوليس فعاليت كند.
در اين باره گفته مى شود قلمسياه كه هم اكنون دبيركل قايقرانى كنفدراسيون آسيا است با پيشنهاد داريوش مصطفوى به پرسپوليس مى آيد.
اين در حالى است كه دبيركل قايقرانى كنفدراسيون آسيا تنها به گفتن اين جمله كه مذاكراتى با مدير عامل باشگاه پرسپوليس به عمل آمده بسنده مى كند.
قلمسياه بيش از ۲۰ سال رياست فدراسيون قايقرانى و نايب رييسى فدراسيون بين المللى قايقرانى و ۳ دوره دبيركلى كنفدراسيون قايقرانى آسيا را برعهده داشت.

آتسوى پنجمين سهميه زير ۲۳ سال

ايران ورزشى - شرايط سنى آتسوى، باعث شده پرسپوليسى ها تمايل زيادى به جذب او داشته باشند.
اين بازيكن توگويى جزو سهميه زير ۲۳ سال محسوب مى شود و همين مسأله پرسپوليسى ها را به جذب او ترغيب كرده.
آتسوى در كنار ۴ بازيكن ديگر پرسپوليس به نام هاى حقيقى، قنبرى، فرضيات و نيك نفس پنجمين بازيكن زير ۲۳ سال پرسپوليس خواهد بود.
با جذب اين بازيكن خارجى، ۵ سهميه زير ۲۳ سال پرسپوليس تكميل خواهد شد. همچنين آتسوى چهارمين بازيكن خارجى اين فصل پرسپوليس هم هست و از اين جهت نيز ليست سرخ ها را تكميل مى كند.

دلخورى مسؤولان فدراسيون از مصطفوى

اين جمله طعنه آميز مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه مگر اينجا پادگان است كه هرچه بگوييد گوش كنيم، خطاب به فدراسيون فوتبال موجبات دلخورى اعضاى اين فدراسيون را فراهم كرد.
داريوش مصطفوى در پايان جلسه روز دوشنبه روساى فدراسيون و مديران باشگاه ها در انتقاد به برنامه ريزى ليگ گفته بود: مگر در پادگان هستيم كه هرچه بگويند بله قربان بگوييم و... حالا همين جمله طعنه آميز مصطفوى موجب شده تعدادى از مسؤولان فدراسيون از وى دلخور شوند.
يكى از مسؤولان فدراسيون كه نمى خواست نامش فاش شود به برنا گفت: مگر آقاى مصطفوى در زمان دبيرى خود در فدراسيون فوتبال به خاطر بازيهاى تيم ملى يك ماه ليگ را تعطيل نكرد حالا چه اتفاقى افتاده كه ايشان به برنامه ريزى ليگ انتقاد مى كند و مخالف وقفه در بازيها به خاطر تيم ملى شده است.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن