تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزيرنيرو : 6 قسمت از طرح جامع فاضلاب تهران امسال به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزيرنيرو : 6 قسمت از طرح جامع فاضلاب تهران امسال به بهره برداري مي رسد
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1387/05/01
وزير نيرو با اعلام اينكه دولت اعتبار خوبي براي طرح فاضلاب اختصاص داده است، گفت:تا پايان امسال 6 قسمت از طرح جامع فاضلاب تهران به بهره برداري مي رسد.
سيد پرويز فتاح در جمع خبرنگاران گفت: از وام بانك جهاني براي طرح فاضلاب تهران استفاده شده است و امسال طرحهاي زيادي در شهرستانهاي مختلف افتتاح خواهد شد.
وي درباره راه اندازي سازمان مديريت انرژي نيز گفت: هنوز اين طرح در دولت مطرح نشده و چون تشكيل سازمان مطرح است بايد در مجلس به تصويب برسد.
فتاح اضافه كرد:‌ اين طرح ابتدا بايد كارشناسي و سپس به دولت ارائه شود و درباره اين طرح اظهار نظر نمي كنم.
وي در باره پساب فاضلاب ها گفت: يكي از اهداف بسيار مهم تصفيه خانه ها ايجاد پساب با كيفيت و مطابق با استانداردهاي تعيين شده براي كشاورزي و فضاي سبز است.
فتاح با تاكيد بر اينكه استفاده از پساب در همه كشورهاي دنيا مرسوم و اقتصادي است، گفت:‌ از 4 تا 5 ميليارد مترمكعب آبي كه در سال براي شرب استفاده مي كنيم مي توانيم حداقل براي بار دوم آن را تصفيه و مجدداً استفاده كنيم.
وي درباره بازچرخاني فاضلاب شهرهاي بزرگ گفت: خوشبختانه براي استفاده از پساب مشهد و تهران متقاضي پيدا شده است ، در حالي كه پيش از اين ملاحظاتي براي براي استفاده از پساب فاضلاب وجود داشت.
فتاح از رديف بودجه در سال جاري براي تصفيه فاضلاب خبر داد و گفت:‌ براي سهولت كار ، رديف اجرايي هر طرح فاضلاب ، توسعه پساب را الزامي كرديم.
صدا و تصوير دارد
كد0001/10103/116
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن