تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815205420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشي خوزستان ثبت قرارداهاي بازيكنان جديد در باشگاه استقلال اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار ورزشي خوزستان ثبت قرارداهاي بازيكنان جديد در باشگاه استقلال اهواز
اهواز – خبرگزاري ايسكانيوز : تيم استقلال اهواز در جريان نقل و انتقالات ليگ برتر چند قرارداد با بازيكنان جديد امضا كرد .
سرپرست تيم باشگاه استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " با بيان اين خبر گفت : حسن هوري (دروازه بان ) از تيم صنعت نفت آبادان ، احتشام ساساني از تيم برق شيراز و ماريان بلچف از كشور مقدونيه 31 تيرماه قرارداد خود را در هيئت فوتبال استان ثبت كردند .
كرامت برهمن افزود : تيم استقلال اهواز در ادامه اردوهاي آماده سازي خود 31 تيرماه در بازي دوستانه باتيم پرسپوليس كاشان ، اين تيم را با نتيجه 1 بر 0 از پيش رو برداشت .
وي در اين گفتگو همچنين از برگزاري اردوي آماده سازي تيم استقلال در استان اصفهان خبر داد و افزود : اين تيم جهت آمادگي هر چه بيشتر در مسابقات ليگ برتر امروز اول مرداد ماه به مدت 7 روز به استان اصفهان اعزام مي شود .

**تيم واليبال بانوان خوزستان به مرحله بعد مسابقات المپياد ايرانيان صعود كرد
تيم واليبال بانوان خوزستان با اقتدار كامل توانست به عنوان تيم اول به مرحله بعد مسابقات المپياد ايرانيان صعود كند .
رييس هئيت واليبال استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي ايسكانيوز با اعلام اين خبر گفت: تيم واليبال بانوان خوزستان در گروه 4 مسابقات با تيم هاي مازنداران و كيش هم گروه بود كه توانست آنها را با نتيجه 3 بر 0 از پيش رو بردارد و به عنوان تيم اول گروه به مرحله بعد مسابقات صعود كند .
محمد رضا جمال پور افزود : تيم واليبال بانوان استان خوزستان در مرحله يك شانزدهم بايد به مصاف تيم يزد برود و در صورت برد در اين بازي به مرحله يك هشتم نهايي صعود خواهد كرد .
گفتني است : مسابقات بانوان از 27 تيرماه به مدت 10 روز با حضور 32 تيم در 8 گروه در حال برگزاري است . در يك خبر ديگر از مسابقات المپياد ايرانيان اينكه تيم هاي كونگ فو اميد خوزستان 7 مرداد ماه جهت شركت در مسابقات المپياد عازم استان هاي سندج و اردبيل خواهند شد .
پورريئس هيئت كونگ فو استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " با بيان اين خبر گفت : تيم كونگ فو آقايان در رشته هاي آزاد متشكل از 12 كونگ فو كار به مدت 4 روز عازم استان سننج مي شوند .
خادم علي تهذيبي در ادامه افزود : تيم كونگ فو آقايان در رده سني اميد در رشته نيمه آزاد و فرم 11 مرداد ماه با حضور 15 كونگ فو كار به مدت 4 روز به استان سنندج اعزام مي شوند .
وي در دامه از اعزام تيم بانوان خبر دادو افزود : تيم كونگ فو بانوان در رشته هاي نيمه آزاد و فرم در رده سني اميد 7 مردا ماه به مدت 4 روز به استان اردبيل اعزام مي شوند .

**تيم هاي گلف و كشتي خوزستان به مسابقات المپياد ايرانيان اعزام مي شوند
فدراسيون گلف كشور, تيم گلف استان خوزستان را به عنوان استان شركت كننده در مسابقات المپياد ايرانيان انتخاب كرد .
رييس هيئت گلف استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي ايسكانيوز با بيان اين خبر گفت : تيم گلف خوزستان با نشان دادن شايستگي هاي خود ، از سوي فدراسيون گلف كشور به عنوان يكي از استان هاي شركت كننده انتخاب و به عنوان يكي از قطب هاي اصلي مسابقات شناخته شد .
عليرضا حاجتي افزود : مسابقات گلف 10 مرداد ماه به مدت 4 روز در استان تهران برگزار خواهند شد .
وي اظهار داشت : حضور تيم هاي قم ، تهران ، لرستان ، خوزستان ، فارس ، خراسان و تبريز در اين دوره از مسابقات قطعي شده است .
رييس هيئت گلف استان خوزستان خاطر نشان كرد : تيم استان خوزستان شامل 5 بازيكن ، مربي ، سرپرست و 3 داور به اين مسابقات اعزام مي شوند .
تيم هيئت گلف خوزستان جهت آمادگي بيشتر ، انجام تمرينات و آشنايي با آب و هواي استان تهران يك هفته قبل از شروع مسابقات به استان تهران اعزام مي شود . در همين حال نيز تيم كشتي خوزستان در رده سني اميد در 2 بخش آزاد و فرنگي 6 مرداد عازم استان همدان خواهند شد .
مسئول روابط عمومي هيئت كشتي استان خوزستان در گفتگو با " ايسكانيوز " با بيان اين خبر گفت : مسابقات كشتي المپياد در رده سني اميد 6 مرداد ماه به مدت 6 روز در استان همدان برگزار خواهند شد .
كجباف افزود :تيم كشتي استان در حال حاضر تمرينات آماده سازي خود را در خانه كشتي شهرستان اهواز برگزار مي كند .
وي اظهار داشت : تيم كشتي استان خوزستان در رده سني جوانان توانست با اقتدار كامل مقام سوم اين مسابقات را به دست آورد .تيم هاي مازندران و تهران به ترتيب مقام هاي اول و دوم را بدست آوردند .
مسئول روابط عمومي هيئت كشتي استان خوزستان در ادامه تصريح كرد : تيم كشتي استان خوزستان در رده سني جوانان از نظر رده بندي امتيازي در رده سوم و از نظر مدالي با 3 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز در رده اول مسابقات قرار گرفت .
مسابقات كشتي جوانان كشور 22 تا 24 تيرماه در شهرستان تنكابن برگزار شده بود .

**تيم كبدي بانوان خوزستان جواز صعود به مرحله يك چهارم نهايي مسابقات المپياد را كسب كرد
تيم كبدي بانوان خوزستان در جريان مسابقات المپياد ايرانيان در استان اصفهان 31 تيرماه جواز حضور در مرحله يك چهارم نهايي را كسب كرد .
رييس كبدي استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشي ايسكانيوز با بيان اين خبر گفت : مسابقات كبدي بانوان 28 تيرماه به مدت 4 روز در استان اصفهان آغاز شد و خوزستان با از پيش رو برداشتن تيم هاي مازندران و فارس به عنوان تيم اول گروه خود به مرحله يك هشتم صعود كرد و روز 31 تيرماه پس از غلبه بر تيم استان گيلان جواز حضور در مرحله يك هشتم را بدست آورد .
عبدالامير شمخاني افزود : تيم بانوان در ادامه مسابقات خود امروز 1 مرداد ماه اگر بتوانند بر استان گلستان غلبه كنند به مرحله نهايي صعود مي كنند و در صورت برنده نشدن مقام سوم اين مسابقات را از آن خود مي كنند .
وي اظهار داشت : تيم كبدي آقايان نيز در پايان مسابقات توانست مقام سوم كشور را از آن خود كند . تيم هاي گلستان و سيستان به ترتيب مقام هاي اول و دوم را بدست آوردند .
رييس كبدي استان خوزستان در ادامه از برگزار مسابقات كبدي در رده سني اميد خبر داد و افزود : تيم كبدي اميد استان خوزستان 6 مرداد ماه به مدت 4 روز جهت شركت در مسابقات المپياد ايرانين عازم استان زاهدان خواهند شد .
مسابقات كبدي آقايان 23 تا 27 تيرماه در استان اصفهان برگزار شده بود .
تيم واليبال خوزستان نيز توانست در جريان بازي هاي المپياد تيم يزد را از پيش روي خود بردارد .
محمد رضا جمال پورريئس هيئت واليبال ا خوزستان در گفتگو با " ايسكانيوز " گفت : تيم واليبال بانوان 31 تيرماه تيم يزد را با نتيجه 3 بر 0 از پيش رو برداشت و به مرحله يك هشتم نهايي صعود كرد . در مرحله يك هشتم امروز 1 مرداد ماه بايد با تيم اصفهان قهرمان كشور ديدار كند .
مسابقات واليبال المپياد 27 تيرماه به مدت 10 روز با حضور 32 تيم در 8 گروه 4 تيمي در استان همدان در حال برگزاري است .
طرفي غيطاب زاده
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 484]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن