تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با كانال 2 تلويزيون دولتي رژيم صهيونيستي مطرح شد: اظهارات گستاخانه مك‌كين درباره ايران


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: در گفتگو با كانال 2 تلويزيون دولتي رژيم صهيونيستي مطرح شد: اظهارات گستاخانه مك‌كين درباره ايران
اسرائيل كه به باور عموم تنها دارنده جنگ‌افزار هسته‌اي در خاورميانه است، ايران را به عنوان تهديدي براي موجوديت خود توصيف كرده است.
آفتاب- سرويس بين الملل: جان مك كين كانديداي جمهوري‌خواه رياست جمهوري ايالات متحده آمريكا روز دوشنبه در گفتگو با تلويزيون اسراييل، در اظهاراتي گستاخانه، ايران را تهديد كرد.

مك كين كه در گفت‌وگو با تلويزيون ماهواره‌اي رژيم اسرائيل سخن مي‌گفت، بدون اينكه به جنايات رژيم صهيونيستي اشاره كند، اظهار داشت: «هرگز اجازه نخواهم داد ايران هولوكاست ديگري را عليه مردم اسرائيل به انجام رساند».

اسرائيل كه به باور عموم تنها دارنده جنگ‌افزار هسته‌اي در خاورميانه است، ايران را به عنوان تهديدي براي موجوديت خود توصيف كرده است.

«ايهود اولمرت» نخست وزير رژيم اسرائيل نيز ماه گذشته خبر از استفاده از تمامي ابزارها براي توقف روند رو به رشد تهديدات ايران داد.

«جان مك كين» در پاسخ به پرسش كانال دو تلويزيون اسرائيل مبني بر اينكه آيا در صورت حمله پيش‌دستانه به تاسيسات هسته‌اي ايران، از اسرائيل حمايت خواهد كرد يا خير؟ گفت: «بايد به شما، رُك بگويم كه ايالات متحده هرگز اجازه نخواهد داد كه هولوكاست براي بار دوم تكرار شود».

مك كين كه در نظرسنجي‌هاي عمومي هم اينك در تعقيب اوباما و پشت سر وي قرار دارد معتقد است كه بايد تحريم‌هاي سنگين‌تري را بر ايران تحميل كرد تا مجبور به تعليق غني‌سازي اورانيوم شود.

پافشاري ايران بر عدم تعليق غني‌سازي اورانيوم، عاملي است كه كشورهاي غربي در تبليغات رسانه‌اي خود، آن را نشانه علاقه‌مندي تهران به توليد بمب هسته‌اي قلمداد مي‌كنند!

مك كين گفت: «من بر اين باورم كه ما آمريكايي‌ها با همكاري دوستان و متحدان اروپايي خود مي‌توانيم

” هرگز با رئيس جمهور ايران محمود احمدي‌نژاد كه معتقد به محو اسرائيل از روي نقشه جغرافياست رودررو نشده و گفت‌وگو نخواهم كرد... “

تحريم‌هاي بسيار موثر و برجسته‌اي را بر ايران تحميل كنيم».

اين اظهارات مك كين ساعاتي پيش از ورود اوباما به خاك اسرائيل اظهار شده است. اوباما براي ديدار و گفت‌وگو با سران اسرائيل و فلسطين به اين منطقه سفر كرده است.

مك كين در ادامه افزود: «اميدوارم هرگز چنان شرايطي روي ندهد. اميدوارم اسرائيل هرگز آن چنان احساس عدم امنيت ننمايد».

اين سناتور جمهوري‌خواه آمريكا در ادامه گفت: «هرگز با رئيس جمهور ايران محمود احمدي‌نژاد كه معتقد به محو اسرائيل از روي نقشه جغرافياست رودررو نشده و گفت‌وگو نخواهم كرد».

گفتني است ايالات متحده به همراهي بريتانيا، فرانسه، آلمان، روسيه و چين به ايران مشوق هاي مالي و سياسي را پيشنهاد كرده‌اند تا در ازاي آن از فعاليت‌هاي هسته‌اي كه از ديد ايشان تلاش به منظور توليد جنگ‌افزار هسته‌اي است دست بكشد. ادعايي كه از سوي تهران موكدا رد شده است.

تهران بارها و بارها اعلام كرده است كه فعاليت هاي هسته‌اي‌اش تنها با هدف توليد و تامين الكتريسيته است.

لازم به ذكر است كه پس از گفت‌وگوهاي روز شنبه در ژنو كه با بن‌بست مواجه شد 6 قدرت جهاني به ايران دو هفته فرصت دادند تا تصميم نهايي خود را مبني بر تعليق يا مواجهه با تحريم‌هاي شديدتر اتخاذ نمايد.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن