تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور مسئولين اجرائي كشور خانه مشروطيت اصفهان در دهم مردادماه افتتاح خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: با حضور مسئولين اجرائي كشور خانه مشروطيت اصفهان در دهم مردادماه افتتاح خواهد شد
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان از افتتاح خانه مشروطيت اصفهان در روز دهم مردادماه سال جاري با حضور غلامعلي حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما حسين جعفري گفت : احيا و بازسازي خانه مشروطه اصفهان در مساحتي بالغ بر دو هزار و 25 مترمربع از سوي سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان صورت گرفته و در روز دهم مردادماه با حضور مسئولان اجرايي كشوري و استاني و به ويژه غلامعلي حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي افتتاح مي شود.
وي افزود : خانه مشروطيت اصفهان همان منزل آيت الله حاج آقا نوراله نجفي اصفهاني است كه در محله قصر منشي . خيابان نشاط كوچه مقصود بيك واقع شده و درزمان مشروطيت محل تجمع علما و آزاديخواهان اصفهان و بختياري عليه استعمار خارجي و استبداد قاجاريه و پهلوي بوده است .
مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان بااشاره به اينكه اين محل تاريخي سند مبارزات و تفكرات آزادي خواهانه اسلامي اصفهانيان در نيم قرن از سده گذشته بوده است اظهار داشت : بازسازي و مرمت اين بنا در حقيقت نماد زنده نگه داشتن ارزش ها فداكاري ها و تفكرات مردمي است كه براي كرامت استقلال مكتب و آزادي خود از قيد سلطه بيگانگان و حاكمان مستبد تلاش كرده اند.
وي مساحت كل زمين خانه مشروطه را دو هزار و 25 مترمربع خواند و تصريح كرد : احيا و بازسازي خانه مشروطيت اصفهان در دو قسمت بخش تاريخي و بخش توسعه برنامه ريزي شد و بر همين اساس نيز مورد مرمت قرار گرفت .
جعفري اضافه كرد : در بخش تاريخي خانه مشروطيت 706 مترمربع مساحت طبقه همكف 74 مترمربع مساحت زيرزمين و 102 مترمربع مساحت طبقه اول مورد احيا و بازسازي قرار گرفت .
وي مساحت كل بخش توسعه خانه مشروطيت را 628 مترمربع عنوان كرد و گفت : در بخش توسعه خانه مشروطيت اصفهان 297 مترمربع مساحت طبقه همكف و 333 مترمربع مساحت بازسازي آن احيا و مرمت شده است .
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن