تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815140082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ ظاهرا زمزمه هايي از برخي نشست هاي پيدا و پنهان دولتمردان سوريه با مسئولين رژيم صهيونيستي بر سر آزادي بلندي هاي اشغال شده جولان به گوش مي رسد. وقتي در منطقه شاهد عزت و افتخار آفريني حزب الله لبنان و حماس فلسطين هستيم، هيچ توجيهي براي اينگونه معامله هاي سياسي وجود ندارد. بايد توجه داشت آزاد شدن واقعي بلند ي هاي جولان و ديگر سرزمين هاي اشغالي از دست رژيم اشغالگر قدس فقط در گرو به زير كشيدن اين رژيم جعلي و غاصب است. ملت قهرمان ايران هم فقط با مقاومت و ايستادگي خود توانست داشتن انرژي هسته اي اين حق مسلم خود را بر دشمنان بقبولاند.
محمودي
¤ آمريكايي ها پس از 30 سال دشمني با ايران، امروز به اين نتيجه رسيده اند كه اگر قصد تعرض به ايران را داشته باشند از تمام ايران روي تنگه هرمز آتش مي بارد. به همين دليل در فكر تاسيس دوباره دفتر حفظ منافع افتاده اند. اين كار يك هدف بيشتر ندارد آن هم اقدام عليه كشورمان است. بايد هوشيار باشيم كه شايد ورود آمريكايي ها به ايران آسان باشد، اما اخراج دوباره آن ها به اين آساني ها نخواهد بود. آمريكايي ها خبيث و اهريمن هستند و بايد از آن ها پرهيز كنيم.
حسيني
¤درباره راه اندازي دفتر حفاظت از منافع آمريكا در كشورمان خواستم بگويم كه اگر دقت كنيم، يكي از عوامل پيشرفت هاي ما در 30 سال گذشته به خاطر بسته بودن درب جاسوس خانه آمريكا در ايران بوده است. اگر مي خواهيم پيشرفت كنيم، بايد حداقل تا 20 سال ديگر درب جاسوس خانه را بسته نگه داريم. اين كه آمريكا درست در اوج دشمني با ايران تصميم به بازگشايي دوباره اين دفتر در ايران گرفته است براي هموارسازي زمينه براندازي نرم در ايران است.
ايراني
¤ از وزارت بازرگاني تقاضا دارم كه در زمينه تسهيل دسترسي ارزان قيمت مردم در ماه مبارك رمضان به كالاهاي اساسي برنامه اي را اجرا كند.
سيدكريم علوي از كرج
¤ مقادير سبد كالايي اعلام شده از سوي وزارت بازرگاني براي ماه مبارك رمضان بسيار ناچيز است. از دولت تقاضاي پرداخت آبرومندانه اين سبد كالا را داريم.
ابراهيم مهرباني
¤ وزارت نيرو اعلام كرده كه در صورتي كه خاموشي بيش از 2 ساعت به طول انجامد، مردم مي توانند با شماره 121 تماس بگيرند. متاسفانه بنده 48 ساعت با اين شماره تماس گرفتم اما در تمام مدت اشغال بود.
محمدرضا عسكري از رفسنجان
¤ يك مستمري بگير با ماهيانه 200 هزار تومان حقوق هستم. اين وضعيت در حالي اتفاق مي افتد كه بخش زيادي از بودجه بيت المال به فوتباليست ها اختصاص مي يابد. تا كي بايد شاهد اين همه تبعيض باشيم؟
يك هموطن
¤ مسئولين دبيرستان .... شهر همدان كه يك مدرسه دولتي است طبق كدام قانون و مجوز هنگام ثبت نام از اولياء دانش آموزان مبلغ 300 هزار تومان طلب مي كنند و اگر امتناع كنيم از ثبت نام خبري نيست.
علي رفاه
كيهان: نام مدرسه مزبور نزد روزنامه محفوظ است.
¤ آقاي قاليباف شهردار محترم تهران در مورد كمك ميليوني خود به دو تيم فوتبال پيروزي و استقلال تهران گفته است اين پول از بيت المال نبوده است. عرض بنده اين است كه در شهرداري هر پولي كه بدست آيد متعلق به بيت المال است. پول شهرداري كه جزء بيت المال نباشد معنا و مفهوم ندارد.
خسروي
¤ برق شهرك قصر فيروزه وقتي قطع مي شود آب شهرك هم به طور كل قطع مي گردد و ساكنين از اين جهت با مشكلات عديده اي روبرو هستند. از مسئولين امر تقاضا داريم با مساعدت خويش تحمل اين مشكلات را قدري آسان كنند.
محمدي
¤ تعدادي از جوانان روستاي حيدرلوي سير از توابع اروميه هستيم كه با گرفتن وام زودبازده از بانك هاي استان وارد كار كشاورزي شديم ولي خشكسالي امسال موجب شد نه تنها سود نكنيم بلكه متضرر نيز بشويم از آن طرف مرتب فشار مي آورند كه نوبت بازپرداخت اقساط فرا رسيده، نمي دانيم چه بايد بكنيم.
عليزاده
¤ چند شب پيش در سيما برنامه اي شامل تصاوير جشنواره مجسمه هاي شني در روسيه پخش شد. در اين برنامه پرچم ايران به صورت واژگون به نمايش درآمد و هيچ كسي در صدا و سيما به اين مسئله توجهي نكرد اما از چشم بينندگان دور نماند. لطفا اين مسئله را به مسئولان صدا و سيما گوشزد كنيد در اين گونه موارد دقت بيشتري كنند.
حميدرضا عبوسي از تهران
¤ چندي پيش يك وام ازدواج گرفتم. بخشي از اين وام به صورت بن است. اما براساس اين بن ها فقط بايد از برخي فروشگاهها خريد كنيم. كالاهاي فروشگاههاي مورد اشاره بسيار بنجل هستند. آيا مسئولاني كه ما را مجبور به خريد از اين فروشگاهها كرده اند حاضرند براي فرزندان خود نيز از اين فروشگاهها خريد كنند؟
كامران آقايي
¤ وقتي در اطراف حرم مطهر حضرت رضا(ع) به اندازه كافي پاركينگ اتومبيل احداث و راه اندازي نكرده اند چرا از يك كيلومتري حرم طرح ممنوعيت تردد اتومبيل هاي شخصي را به اجرا گذاشته و موجب نگراني و تشويش خاطر زوار مي شوند؟
طالع زاري
¤ وضعيت آب در شهرستان خوانسار بسيار خراب است. چون در برخي اوقات 24 تا 48 ساعت آب قطع مي شود. متاسفانه هيچ برنامه مشخصي هم در زمينه قطع آب وجود ندارد و هرگاه كه بخواهند قطع مي كنند.
يك هموطن از خوانسار
¤ 86.8.13 براي سيم كارت اعتباري ثبت نام كردم اما تا امروز هنوز از سيم كارت هاي اين جانب خبري نشده است.
مرادي از اهواز
¤ ضمن تشكر از نيروي انتظامي به خاطر اجراي طرح امنيت اجتماعي، از اين نيرو خواهشمندم كه در زمينه مقابله با اراذل و اوباش مالك اشتر حصارك كرج نيز اقدام كنند.
يك شهروند كرجي
پاسخ اداره برق غرب استان تهران
احتراما در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 87.3.1 با موضوع نوسان برق در شهرك كوثر واقع در مجاورت فاز 2 انديشه و فرديس كرج به اطلاع مي رساند: عمليات نصب يك دستگاه ترانس هوايي جهت رفع مشكل ضعف ولتاژ اهالي خ كوثر 10 در دست اقدام مي باشد.
پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در تاريخ 1387.3.19، در خصوص «دريافت كرايه بيش از نرخ مصوب توسط يك نفر از رانندگان بخش خصوصي تحت نظارت شركت واحد اتوبوسراني»، به اطلاع مي رساند طي بخشنامه هاي متعدد در خصوص دريافت كرايه طبق نرخ مصوب و همچنين حسن رفتار با مسافران عزيز، به كليه رانندگان تحت نظارت اين شركت تذكرات لازم داده شده است و قطعا با متخلفان برخورد قانوني خواهد شد.
در مورد مطلب مطروحه از سوي آن شهروند محترم نيز به اطلاع مي رساند در روز موردنظر اتوبوس خط ميدان هفتم تير- پايانه تجريش با نرخ كرايه 1250 ريال به صورت كمكي به خط ميدان هفتم تير- نوبنياد با نرخ كرايه اي 1500 ريال اعزام گرديد. كه مشخص گرديد تخلفي در اين زمينه صورت نگرفته است ضمن آن كه به راننده اتوبوس نيز در خصوص حسن رفتار با شهروندان محترم، تذكرات لازم داده شده است.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن