تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815531109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهلت ثبت نام و تاريخ توزيع كارت آزمون فوق تخصصي پزشكي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: مهلت ثبت نام و تاريخ توزيع كارت آزمون فوق تخصصي پزشكي اعلام شد
گروه آزمون وسنجش : آزمون كتبي بيست و دومين آزمون دانشنامه فوق تخصصي روز پنجشنبه 31 مردادماه برگزار مي شود و داوطلبان مي توانند از تاريخ 25 تيرماه تا 10 مردادماه با مراجعه به دانشگاه علوم پزشكي محل تحصيل نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام كنند.
به گزارش مهر، آزمون به صورت متمركز ساعت 9 صبح 31 مرداد در دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار خواهد شد.
كليه داوطلبان بايد تا 15 آذر ماه سال 87 دوره دستياري خود را به پايان رسانيده باشند. دستياران رشته هاي فوق تخصصي پزشكي بايد حداكثر يكسال پس از اتمام دوره آموزش خود در آزمون دانشنامه رشته مربوطه شركت كنند و در صورت عدم شركت در يك دوره مردود محسوب مي شوند.
مردودين سه بار آزمون كتبي نهايي فوق تخصصي پس از يكسال تمديد دوره بدون دريافت كمك هزينه تحصيلي مجاز به شركت مجدد در آزمون كتبي هستند. اعتبار قبولي آزمون نهايي كتبي فوق تخصصي 5 سال است و در صورت عدم شركت يا عدم موفقيت در آزمون شفاهي در مدت مذكور متقاضيان موظف به شركت مجدد در آزمون نهايي كتبي خواهند بود.
كارت ورود به جلسه آزمون كتبي و شفاهي دانشنامه فوق تخصصي در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 29 و 30 مردادماه در محل برگزاري آزمون كتبي توزيع خواهد شد. نتايج آزمون كتبي فوق تخصصي ساعت 23 روز پنجشنبه 31 مرداد از طريق سايت مركز سنجش آموزش پزشكي وزارت بهداشت اعلام مي شود.
محل حوزه هاي امتحاني آزمون شفاهي دانشنامه فوق تخصصي كه به صورت آسكي (OSCE) در تاريخ دوم شهريورماه برگزار مي شود در هنگام توزيع كارت ورود به جلسه امتحان به اطلاع داوطلبان مي رسد.
آزمون كتبي داراي 100 يا 150 سئوال چند گزينه اي بوده و حد نصاب قبولي كسب حداقل 70 درصد كل نمره آزمون است. داوطلب در صورت قبولي در آزمون كتبي مي تواند در آزمون شفاهي شركت كند و ملاك قبولي در آزمون شفاهي نيز كسب حداقل 70 درصد از كل نمره آزمون شفاهي است .
دستياراني كه در آزمون دانشنامه فوق تخصصي شركت مي كنند بايد باقيمانده دوره تحصيلي خود را پس از آزمون در مراكز آموزشي مربوطه گذرانده و گواهي لازم مبني بر اتمام دوره تحصيلي خود جهت فارغ التحصيلي را ارائه كنند.
مدارك لازم جهت ثبت نام درآزمون دانشنامه فوق تخصصي نيز اعلام شده است. بر اين اساس يك برگ فتوكپي از صفحه اول شناسنامه ، سه قطعه عكس پشت نويسي شده و اصل رسيد فيش بانكي به مبلغ 165 هزار ريال براي افرادي كه براي اولين بار در آزمون شركت مي كنند. ارائه معرفي نامه از سوي رئيس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت براي فارغ التحصيلان خارج از كشور واجد شرايط ، ارائه گواهي تمديد دوره براي افراد واجد شرايط حضور بيش از سه بار در آزمون كتبي و ارائه معرفي نامه از سوي رئيس بخش آموزش فوق تخصصي به عنوان بخشي از مدارك لازم اعلام شده است.
بر اساس اعلام دبيرخانه شوراي آموزش پزشكي و تخصصي، آزمون دانشنامه فوق تخصصي بالاترين آزمون موجود در كشور است و افراد پذيرفته شده در اين آزمون به عنوان اعضاي هيئت علمي در دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور مشغول به خدمت مي شوند.
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن