تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816736861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي هوايي ارتش: ـ در حال ساخت هواپيماي استيليت و گريز از رادار هستيم ـ رزمايشمدافعان آسمان ولايتدر آينده‌اي نزديك برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده نيروي هوايي ارتش: ـ در حال ساخت هواپيماي استيليت و گريز از رادار هستيم ـ رزمايش"مدافعان آسمان ولايت"در آينده‌اي نزديك برگزار مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

به مناسبت سالروز ميلاد امام علي(ع) مراسم تجليل از 100 نفر از كاركنان ممتاز مرد نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در سال 86، صبح روز سه‌شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) امير سرتيپ احمد ميقاني فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران طي سخناني در اين مراسم از برگزاري رزمايش "مدافعان آسمان ولايت" در آينده‌اي نزديك خبر داد.

وي در حاشيه مراسم تجليل از كاركنان ممتاز نيروي هوايي ارتش در جمع خبرنگاران درباره رزمايش اخير سپاه گفت: رزمايش سپاه بسيار خوب بود و در بعد بازدارندگي بسيار موثر بود.

وي با اشاره به توان نظامي نيروي هوايي ارتش عنوان كرد: از نظر توان نظامي در حد بسيار بالايي هستيم و ابعاد مختلف، چه در بعد هواپيما و چه در بعد راداري و موشكي نوآوري‌هاي خوبي داشته‌ايم.

ميقاني ادامه داد: در بحث ساخت هواپيما، در حال ساخت هواپيماي استيليت و گريز از رادار هستيم. هم‌چنين در سال گذشته آتش‌بار را در نيروي هوايي ارتش ساختيم و امروز در حال بهينه كردن و ارتقا آن هستيم. در ابعاد ديگر نيز ساخت دستگاه‌هاي جمع‌آوري اطلاعات سيگنالي و ارتقاي آن را شاهد بوديم و در ابعاد ديگري به نتايج بسيار خوبي رسيده‌ايم.

فرمانده نيروي هوايي ارتش در پايان اظهار كرد: ما در حال حاضر بهترين توان هوايي را داريم و اگر دشمن جسارت كند با جواب قاطع و كوبنده ما مواجه خواهد شد و دست دشمن را قطع خواهيم كرد.

فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران اظهار كرد: دشمن مي‌داند كه ما از نظر قدرت نظامي در حدي هستيم كه اگر دست از پا خطا كند، دست‌شان را قطع مي‌كنيم.

به گزارش ايسنا ميقاني صبح سه‌شنبه در مراسم تجليل از كاركنان ممتاز نهاجا در سال 86 با بيان اين‌كه " روزي كه مستكبران با تجهيزات نظامي وارد منطقه شدند و به افغانستان و عراق حمله كردند، هدف‌شان ام‌القري كشورهاي اسلامي بود" تصريح كرد: با اين حال مقاومت ملت‌ها و ابهت و اقتدار جمهوري اسلامي موجب شد تا آن‌ها به هدف‌شان نرسند و شكست در نبرد 33 روزه لبنان نيز تير خلاصي بر اقدامات آن‌ها بود.

وي خاطرنشان كرد: آن‌چه امروز در منطقه شاهد هستيم، اقتدار حزب الله لبنان و حماس در فلسطين، اقتدار ملت و دولت عراق و ملت‌هايي بود كه از استكبار متنفرند و دل‌هاي‌شان به سوي جمهوري اسلامي متوجه است. امروز ملت ايران الگوي همه ملت‌هاي آزاده جهان است؛ چراكه ما شيعه علي(ع) هستيم.

فرمانده نيروي انتظامي ارتش اظهار كرد: استكبار با همه شكست‌هايي كه در اين سه دهه داشته بازهم عبرت نگرفته است. آن‌ها نمي‌خواهند كه ما قوي و مستقل باشيم و نمي‌خواهند به فن‌آوري‌هاي پيشرفته از جمله انرژي هسته‌يي دست پيدا كنيم؛ هر چند كه به خوبي مي‌دانند كه ما از اين انرژي استفاده صلح‌آميز مي‌كنيم.

وي در ادامه به اقدامات انجام شده و توانايي‌هاي نيروي هوايي ارتش از جمله توانايي اورهال هواپيماي اف 14 اشاره كرد و گفت: امروزه تعميرات و اورهال هواپيماهايي نظير 747، 707 و غيره را خودمان انجام مي‌دهيم. بهينه‌سازي و ساخت هواپيماها، رادار، آتشبارها و هم‌چنين ساخت دستگاه‌هاي جمع آوري اطلاعات سيگنالي از ديگر توانايي‌هاي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران است.

ميقاني خاطرنشان كرد: آن‌چه بايد به دنبالش باشيم اين است كه نبايد به اين اقدامات بسنده كنيم و بايد تحرك و تحول بيش‌تري در نيروي هوايي ايجاد كنيم كه راه آن هم تاسي به امير المومنين(ع) است.

وي با بيان اين‌كه " امروز مولا علي(ع) الگوي بشريت است" تاكيد كرد: ما بايد راه او را ادامه دهيم؛ چراكه عزت و سعادت ما در پيروي از راه علي(ع) است.

فرمانده نيروي هوايي ارتش در پايان با اشاره به نامگذاري امسال به سال نوآوري و شكوفايي افزود: بايد تلاش كنيم كه نوآوري را در نيروي هوايي ارتش به يك فرهنگ تبديل كنيم تا بتوانيم تدبير فرمانده كل قوا را به برنامه اجرايي تبديل كنيم و امسال سال پوياي و شكوفايي بيشتر نيروي هوايي ارتش باشد.

در اين مراسم از 60 نفر از كاركنان ممتاز مرد نيروي هوايي ارتش در سال 86 تقدير شد و 15 نفر از آن‌ها به طور نمادين تنديس‌هايي را از امير سرتيپ ميغاني و حجت الاسلام والمسلمين مداح دريافت كردند.

به گزارش ايسنا، پيش از صحبت‌هاي ميقاني، حجت الاسلام والمسلمين مداح، رييس اداره عقيدتي سياسي نهاجا به ايراد سخنراني كوتاهي پرداخت.

انتهاي پيام
 جمعه 28 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن