تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814609343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هواي تهران از فردا خنك تر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: هواي تهران از فردا خنك تر مي شود
كارشناس هواشناسي گفت: بررسي نقشه هاي پيش يابي هواشناسي از خنك شدن دماي هواي تهران از روز آينده خبر مي دهد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران فاطمه مالكي فرد اظهار داشت: دماي هواي تهران در ايستگاه مهرآباد در روز گذشته در گرمترين ساعات به 41 درجه رسيد كه اين امر در روز پنج شنبه نيز شاهد همين دما در اين ايستگاه بوده است.

وي افزود: بررسي نقشه هاي پيش يابي هواشناسي بيانگر عبور امواج ناپايدار تراز مياني جوار شمالي كشور طي 48 ساعت آينده است و براي شمالغرب، سواحل جنوبي درياي خزر، دامنه هاي البرز و شمالشرق كشور، رگبار و رعد وبرق پراكنده، وزش باد و افت نسبي دما طي دو روز آينده پيش بيني مي شود.

اين كارشناس يادآور شد: به دليل وجود شرايط فصلي طي سه روز آينده در نواحي شمالي استان سيستان و بلوچستان و نواحي جنوبي خراسان جنوبي باد و گرد و خاك و در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه براي ارتفاعات جنوب شرق كشور در ساعات بعد از شهر رشد ابر و رگبار و رعد و برق پراكنده پيش بيني مي شود.

اين كارشناس عنوان كرد: در مدت ياد شده در جنوب غرب كشور وزش باد و گرد و خاك به تناوب ادامه خواهد داشت.

به گفته مالكي فرد آب و هواي استانهاي مازنداران و گيلان در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه نيمه ابري تا ابري در بعضي ساعات با بارش باران همراه است و بيشترين دما در گيلان در روز چهارشنبه به 28 و در مازندران به 31 درجه مي رسد و در روز پنج شنبه نيمه ابري همراه با بارش پراكنده و گاهي با وزش باد همراه با يك درجه افزايش دما در دو استان يادشده خواهد بود.

دماي هواي تهران امروز در گرمترين ساعات به 39 درجه مي رسد و فردا و پس فردا در گرمترين ساعات به ترتيب به 36 و 37 درجه كاهش مي يابد.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن