تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در سالروز ميلاد حضرت علي ع‌ 4 فيلم ديدني از تلويزيون به نمايش درمي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در سالروز ميلاد حضرت علي ع‌ 4 فيلم ديدني از تلويزيون به نمايش درمي‌آيد
جام جم آنلاين: فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «مرد»، «سفر به‌يادماندني»، «يك شب در كازابلانكا» و «پدر كاغذي» در سالروز ميلاد حضرت علي (ع)‌ فردا چهارشنبه26 تير ماه وهمزمان با روز پدر از شبكه‌هاي يك، دو، چهار و پنج روي آنتن مي‌رود.


مرد

به گزارش خبرنگار ما: فيلم تلويزيوني «مرد» ساخته سيروس الوند عصر روز چهارشنبه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

اين فيلم داستاني تناسب با روز پخشش يعني تولد امير مومنان دارد و شخصيت اصلي‌اش مردي به اسم فتاح است كه نقشش را مسعود رايگان بازي مي‌كند.

داستان از جايي آغاز مي‌شود كه او بيست و اندي سال پيش، بعد از بيرون آمدن از زورخانه با رفقايش، زير بازارچه با چند نفر درگير مي‌شود و اين درگيري در نهايت با قتل يكي از آنها به پايان مي‌رسد. او حالا پس از اين همه سال به مناسبت تولد حضرت علي (ع) مشمول عفو شده و آزاد مي‌گردد تا سراغ زن و بچه‌اش برود؛ اما... نقش فريبا همسر فتاح را نسرين مقانلو بازي مي‌كند.

نقش دوست فتاح را كه با فريبا ازدواج كرده و اسمش امين است، مجيد مشيري بازي مي‌كند كه از قرار معلوم در ماجراي دعوا و قتل 22 سال پيش، نقش مهمي دارد.

فيلمنامه اوليه «مرد» را حجت قاسم زاده اصل نوشته كه سيروس الوند آن را بازنويسي و كارگرداني كرده و با مجتبي رحيمي به عنوان مدير تصويربرداري آن را جلوي دوربين برده است.

سفر به‌ياد ماندني‌

شبكه دو سيما فردا عصر ساعت 30/17 نيز فيلم سينمايي «سفر به‌ياد‌ ماندني» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي وس‌ اندرسون را پخش خواهد كرد.

به گزارش روابط عمومي سيما در خلاصه داستان اين فيلم آمده: پيتر، فرانسيس و جك سه برادرند كه پس از فوت پدر خانواده ، از يكديگر فاصله گرفته‌اند، مادر نيز پس از فوت پدر ترجيح مي‌دهد به ناحيه‌اي دورافتاده در هندوستان سفر كند و در كنار بوميان منطقه زندگي جديد و ساده‌اي را آغاز نمايد.

3 برادر پس از يك سال، نسبت به رابطه‌اي كه ميانشان برقرار است حساس مي‌شوند و تصميم مي‌گيرند با سفري دسته‌جمعي به هندوستان ضمن ديدار مادر، بارديگر با يكديگر پيمان برادري ببندند و همانند گذشته يار و ياور هم باشند.آدرين برودي و اون ويلسون در فيلم سينمايي «سفر به‌ياد ماندني» محصول سال 2007 آمريكا بازي مي‌كنند.

يك شب در كازابلانكا

فيلم سينمايي «يك شب در كازابلانكا» به كارگرداني آرچي ال مايوفردا شب ساعت 35/20 روي آنتن شبكه چهار سيما مي‌رود.

در اين فيلم مي‌بينيم: مدير هتل كازابلانكا با خوردن غذاي مسموم مي‌‌ميرد و رئيس پليس يك مرد دست و پاچلفتي را به سمت مديريت هتل مي‌گمارد. گنجينه‌اي توسط كريك خلبان در حال انتقال به انگليس است، اما هواپيمايش دچار نقص فني شده و در كازابلانكا سقوط مي‌كند و به بيمارستان مي‌رود. او وقتي مرخص مي‌شود متوجه مي‌شود كه جواهرات سلطنتي به سرقت رفته و پاي يكي از ماموران آلماني در ميان است.كروچو، هارپو ماركس، سيگ رومان، لي ست وريا و چارلز دريك در فيلم سينمايي «يك شب در كازابلانكا» محصول سال 1948 آمريكا به ايفاي نقش پرداختند.

پدر كاغذي‌

فيلم سينمايي «پدر كاغذي» به كارگرداني عليرضا اسحاقي و تهيه‌كنندگي محمدرضا شفيعي‌ نيزبعد از ظهر فردا ساعت 10/14 از شبكه تهران پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان اين فيلم آمده: سپيده دختري 30 ساله، دكتري جوان و محقق در زمينه دستاوردهاي پزشكي، در حال حاضر با نامزد خود سعيد و ديگر پزشكان در يك مركز تحقيقاتي مشغول تحقيق درباره ضايعات نخاعي براي مداواي بيماران قطع نخاعي هستند. آنها نيز زيرنظر استاد خود، استاد باطبي، پيرمردي 60 ساله به نتايج مثبتي در اين باره رسيده‌اند.

سعيد و خانواده او مشغول آماده‌سازي مقدمات ازدواج سعيد با سپيده هستند، اما سپيده با آنها مخالفت كرده و اين جريان را به تعويق مي‌اندازد و همين امر باعث ترديد سعيد و خانواده‌اش نسبت به سپيده شده است. سپيده دوران كودكي خود را زير نظر كميته امداد سپري كرده و با كمك‌هاي مالي يك حامي كه او را نمي‌شناسد به تحصيلات ادامه داده و حالا پزشك شده و خود داراي يك خانه و زندگي مستقل است.

وي از اين‌كه سعيد و خانواده‌اش از گذشته‌اش باخبر شوند، سخت در هراس است و همه‌چيز را تا به حال از آنها مخفي كرده و قصد دارد به تنهايي قبل از ازدواجش آن حامي را پيدا كرده و از او به خاطر تمام كمك‌هايش تشكر و او را به جشن عروسي خود دعوت كند.

سياووش طهمورث، كيهان ملكي، مريم سلطاني، مريم خدارحمي، فاطمه طاهري، فريده دريامج و عليرضا اسحاقي در فيلم تلويزيوني «پدر كاغذي» به ايفاي نقش پرداختند.
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن