تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستورالعمل جديد : مدارس با اعتبارات مردم اداره شوند!


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: دستورالعمل جديد : مدارس با اعتبارات مردم اداره شوند!
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در انجمن اوليا و مربيان از اصلاح دستورالعمل مشاركت هاي مالي مردمي در مدارس خبر داد و گفت : طبق دستورالعمل جديد مدارس بايد از طريق اعتبارات و مشاركتهاي مردمي اداره شوند.
ابوالفضل خادميان در گفتگو با خبرگزاري مهر با بيان اينكه ستادي در دبيرخانه انجمن اوليا و مربيان براي بازنگري و اصلاح اين دستورالعمل تشكيل شد گفت : در اين ستاد كه نمايندگان تمام بخش هاي مختلف وزارتخانه در آن حضور داشتند دستورالعمل ساماندهي مشاركت هاي مردمي كه در سال 85 طراحي شده بود مورد ارزيابي و بازنگري قرار گرفت .
وي به مشاركت تمام معاونان و مديران وزارتخانه در اصلاح و اجراي اين طرح اشاره كرد و افزود : طبق دستورالعمل اصلاح شده مدارس بايد از طريق اعتبارات مردمي اداره شوند.
قائم مقام وزيرآموزش و پرورش در انجمن اوليا و مربيان ادامه داد : اين دستورالعمل طوري طراحي شده است كه والدين كم توان مالي آسيبي نبينند.
خادميان چگونگي هزينه كردن اعتبارات مردمي توسط مديران مدارس را از ديگر اصلاحات اين دستورالعمل خواند و اظهار داشت : سعي كرده ايم همه اصلاحيه ماده 11 قانون شوراها كه مصوبه مجلس شوراي اسلامي است و همچنين نظرات نمايندگان را در دستورالعمل ساماندهي مشاركت هاي مالي اوليا دانش آموزان رعايت كنيم .
وي اشاره كرد : اين دستورالعمل در اختيار وزيرآموزش و پرورش قرار گرفت و در صورت تاييد نهايي توسط وي براي اجرا به مديران مدارس ابلاغ مي شود.
قائم مقام وزيرآموزش و پرورش درانجمن اوليا و مربيان در پايان با تاكيد براينكه مشاركت هاي اوليا در كمك مالي خلاصه نمي شود تصريح كرد : ارتقاي سطح آموزش و پرورش بدون مشاركت آحاد مردم غيرممكن است و قطعا اين نظام با كاستي هاي زيادي روبرو خواهد بود.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 396]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن