تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علیزاده:اززنم بیشترازپروین می ترسم!


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: علیزاده:اززنم بیشترازپروین می ترسم!

دنبال فرصت می گشتیم تا بافوتبال دستی پرسپولیس صحبت كنیم . البته اگر می گویم فرصت، چون این مصاحبه مثل تمام آنهایی نیست كه طی روزهای سال 84 خواندید و می خواستیم با صید سرخ پریپولیس بیشتر در حالت طنزو متمایز باهمیشه همكلام باشیم وچه فرصتی بهترین ازاینكه پسر رفسنجانی پرسپولیس اواخر سال 84 داماد شد .از این رو یك روز پس از عقد این زوج خوشبخت میهمان آنها شدیم كه حاصل آن را در زیر می خوانید :علی خودت بگودوست داری از كجا شروع كنیم ؟من از هر نظر آماده ام؛ بپرس تا جواب بدهم !اول بگو در سا ل 84 چه حادثه ای تورا تكان داد؟چه حادثه ای مهمترازاینكه باشگاه پرسپولیس پولمان را نداد !بزرگترین دروغی كه امسال شنیدی چه بود ؟به خاطر علاقه شدیدی كه به پرسپولیس دارم این را هم از پرسپولیس می گویم كه گفتند تا 10 روز دیگر پولتان را می دهیم .یادت هست پارسال چه ساعتی سال تحویل شد ؟من یادم نیست؛ دیشب شام چی خوردم ؛ چه برسد به سال تحویل یك سال پیش!در عوض امسال را باید بدانی ؟هنوزنمی دانم كه دقیقا چه ساعتی است . اما به زودی تحقیق می كنم تا بفهمم چه ساعتی است !بهترین عیدی را از چه كسی گرفتی ؟خب ؛ بزرگترین عیدی را خدا به من داده است !

و آن چیست ؟فكر می كنم هنوز زن نگرفتی ...چطور مگه ؟خب ؛ اگر گرفته بودی حتما می دانستی كه آن عیدی همسرت است !مثل اینكه حسابی از همسرت می ترسی ؟نه بابا ( خنده ) بگذارید یك مسئله جا لب را برایتان بگویم !گوش می كنیم .روز بعد از عروسی مان یكی از دوستان برایم sms فرستاد و نوشته بود : اولین روز زن ذلیلی را به تو تبریك می گویم و آخر پیام هم نوشته بود انجمن زن ذلیلان ایران !پس با این حساب زن ذلیلی ؟نه؛ اگراحترامی است ازروی ترس نیست !نگفتی كه بهترین عیدی را جدای از همسرت از كی گرفتی ؟تمام آن اسكنای هایی كه پدرم از وسط قرآن به من می داد بهترین عیدی من بود كه واقعامی چسبید .بلدی هفت سین بچینی ؟آره بابااگر راست می گویی یك هفت سین بگو ؟سیب ؛ سماق؛ سنجد ؛ سمنو ؛ سركه و سبزه !این كه شد 6 تا سین ؟خب ؛ حالا تو هم زیاد سخت نگیر؛ یواش یواش یاد می گیرم .جالب اینجاست كه سكه را هم جا انداختی ؟(با خنده ) به خدا آنقدر امسال به ما پول ندادند اصلا نمی دانیم چه شكلی است ؛ سكه را هم خودت بنویس كه سوتی نشود .

كدام سین را بیشتر دوست داری ؟به دلیل اینكه خیلی شكمو هستم سیب را دوست دارم .آخرین بار كی به سینما رفتی ؟دقیقا یادم نیست اما فكر می كنم دوئل آخرین فیلمی بود كه در سینما دیدم .كدام سریال را بیشتر دوست داری ؟ شب های برره .بهترین بازیگر زن ومرد 84 از نگاه تو كیست ؟بهترین بازیگر مرد حمید گودرزی است و راجع به بهترین بازیگر زن هم از خانمهابپرسید (با خنده)چرا از خانمت؟(با خنده ) خب ؛ اینطوری بهتر است دیگر ؛ گیرنده !بزرگترین آرزویت در سال 85 چیست ؟آرزو دارم به مكه بروم و به خانه خدا مشرف بشوم .بهترین مسافرتی كه در ایام عید رفته ای كجا بود ؟هیچوقت سفری كه به مریوان رفته ام را فراموش نمی كنم . مریوان شهر بسیارشهرزیبایی است كه من همیشه از آنجا تعریف كرده ام ؛ طوری كه حامد كاویانپور همیشه من رامسخره می كند و هر چیزی را بخواهد مثال بزند از مریوان می گوید .با كدام بازیكنان بیشتر كل كل می كنی ؟من سربه سرهمه می گذارم اما با جواد و حامد و داوود فنایی بیشتر از همه كل كل می كنم .البته این كری خواندن ها فقط در زمین تمرین است و در رختكن همدیگر را می زنیم !(با خنده)یك سوال مهم دارم كه باید جواب بدهی؟هنوز این سوالاتت ادامه دارد ؟ بپرس.

اگردست نداشتی چطور اوت می انداختی ؟ببین با این حرف ها نمی توانی مانع اوت انداختن من بشوی .مطمئن باش اگر دست هم نداشتم با دهانم اوت می انداختم .امسال عید اول منزل پدرت می روی یا پدر خانمت ؟خب ؛ هنگام تحویل كه در تهران هستیم اما برای عید دیدنی احتمالا اول منزل پدر خانمم می رویم !!!چرا؟(با خنده ) چون از خانمم می ترسم !راستی تعطیلات را چطور می گذرانید ؟در تعطیلات نوروز قصد داریم به ماه عسل برویم . اگر تعطیلات زیاد باشد به خارج از كشور می رویم ؛ ولی اگر پرسپولیس به ما زیاد تعطیلی ندهد مجبوریم برویم شمال .از خانمت بیشتر می ترسی یا پروین ؟راستش را بخواهید از خانمم !بد ترین حرفی كه علی پروین به تو زده چیست ؟باور كن علی آقا تا به حال به من حرف بد نزده است چون همیشه سعی كرده ام تمام گفته هایش را اجرا كنم .چرا استقلال را دور زدی ؟من دور نزدم ؛ فقط آرزو داشتم كه روزی پروین مربی ام باشد . به همین دلیل پرسپولیس را انتخاب كردم !

و حالا كه پروین رفته ؟جزئی از فوتبال است و بالاخره هر آمدنی ؛ رفتنی هم دارد ولی بدون شوخی می گویم از رفتن پروین خیلی ناراحت شدم .اما می گویند علی سامره نگذاشت استقلالی شوی ؟نه بابا ؛ اون بنده خدا خودش به من زنگ زد تا به استقلال بروم !یك هفت سین فوتبالی بگو ؟مرحومه مجید سبزی ؛ سهراب انتظاری ؛ و ....بسه ؟این كه شد 2 سین ؟بابا سهراب آقای گل خودش 6 تا سین .فوتبال به زبان فارسی یعنی چه ؟یعنی توپ و پا .پس تو چرا با دستت بازی می كنی ؟من نمی دانم چرا این دست من از چشم و گوش هم زده بیرون ؟شاید مثل دست های مجید دلبندم است ؟نه بابا ؛ تازه از حد عادی هم كوچكتر است !بهترین لقبی كه تا حالا به تو داده اند ؟در شیراز به من می گفتند (آر پی جی 7) كه خیلی دوست داشتم .خانم علیزاده چرا حاضر شدید همسر آدم بی پولی مثل علی شوید ؟به خاطر ایمانش ؛ این از همه چیز برایم مهمتر است .پس با بی پولی چه كار می كنید ؟پول را هم خدا می رساند ؛ اگر ایمان باشد همه چیز هم هست .پرسپولیسی هستید یا استقلالی ؟من یك پرسپولیسی 2 آتشه هستم !و اگر علی بخواهد به استقلال برود ؟به خودش گفتم چه كار می كنم !علی چه كار می كند؟گفته اگر بری استقلال طلاق ! (با خنده)جدی ؟نه بابا ؛ شوخی كردم ؛ من كه قصد رفتن به استقلال را ندارم . اگر هم خواستم برومراضی ا ش می كنم .خانم علیزاده بهترین بازیگر زن ؟هدیه تهرانی !وبهترین آرزوی شما در سال 85 ؟امیدوارم عاقبت به خیر شویم .علی یك دروغ سیزده هم بگو ؟جواد كاظمیان قهرمان وزنه برداری جهان شد!حالا یك دعای عمومی بكنید ؟علیزاده : من آزوی سربلندی و موفقیت برای ملت ایران را دارم .همسر علیزاده : امیدوارم تمامی هموطنانم خوشبخت شوند و من وعلی هم شامل این عده باشیم ..





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن