تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820975672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرنوشت مبهم لايحه جامعه خدمات‌رساني به ايثارگران - 1 آرين‌منش: دولت بايد مشكل بار مالي لايحه ايثارگران را حل كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرنوشت مبهم لايحه جامعه خدمات‌رساني به ايثارگران - 1 آرين‌منش: دولت بايد مشكل بار مالي لايحه ايثارگران را حل كند
خبرگزاري فارس: جواد آرين‌منش«نماينده مجلس هشتم و داراي 5/5 ماه سابقه جبهه» با بيان اين‌كه دوسوم از نمايندگان مجلس هشتم جزو خانواده ايثارگري هستند، گفت: دولت بايد مشكل بار مالي لايحه ايثارگران را حل كند.


جواد آرين‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس در خصوص آخرين وضعيت لايحه جامع خدمات‌رساني به ايثارگران گفت: بار مالي مهم‌ترين مشكل اين لايحه بوده كه هنوز حل نشده است.
وي در پاسخ به اين پرسش كه چقدر لايحه جامع خدمات‌رساني به ايثارگران براي جامعه ايثارگري موثر است، اظهار داشت: مجموع مصوبات پراكنده‌اي كه در ارتباط با ايثارگران به تصويب رسيده بود، همه در لايحه جامع خدمات‌رساني به ايثارگران تجميع شده و يك قانون جامع و فراگير در ارتباط با ايثارگران به تصويب رسيده است.
آرين‌منش ادامه داد: از سوي ديگر، استناد‌هاي مختلف و مغايرت‌هايي در قوانين مختلف ايثارگران وجود داشت كه همه در اين لايحه بر طرف ‌شده است ضمن اين‌كه به ابعاد مختلف نيازهاي ايثارگران در حوزه‌هاي فرهنگي، اقتصادي و رفاهي نيز توجه شده است.
وي اضافه كرد: ايرادي كه شوراي نگهبان به اين لايحه گرفته بود به دليل افزايش ارائه خدمات در حوزه رفاهي ايثارگران است كه بار مالي ايجاد كرده است.
اين نماينده مجلس هشتم به اقدامات مجلس هفتم در مورد ايثارگران اشاره كرد و افزود: در مجموع رويكرد مجلس هفتم، رويكرد توجه به ارزش‌ها و پاسداشت ارزش‌هاي دفاع مقدس بود. اقداماتي كه به توسعه فرهنگي و ارزش‌هاي دفاع مقدس بر مي‌گشت، در اين مجلس مورد عنايت ويژه‌اي قرار داشت و تقريباً هيچ مصوبه‌اي نيست كه در ارتباط با ايثارگران به مجلس هفتم بيايد و تصويب نشود.
وي در خصوص نگاه مجلس هشتم به ايثارگري نيز گفت: با توجه به رويكرد اصولگرايانه مجلس هشتم و اين‌كه بيش از دوسوم نمايندگان مجلس هشتم را كساني تشكيل مي‌دهد كه يا حضور در جنگ و جبهه داشتند يا جزو خانواده ايثارگري هستند، انتظار اين است كه اين مجلس به طور ويژه‌اي به بحث ايثارگران و دفاع مقدس و توسعه فرهنگ ايثارگري توجه داشته باشد.
وي ادامه داد: اميدوارم لايحه جامع خدمات‌رساني به ايثاگران به نفع ايثارگران به تصويب برسد تا اين يادگاران دوران دفاع مقدس در آسايش و رفاه بيش‌تري باشند.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن