تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820788351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهروندان تهراني به تفريح نياز دارند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شهروندان تهراني به تفريح نياز دارند


پروژه‌- همشهري آنلاين:
شهردار تهران در حاشيه افتتاح آب‌نماي موزيكال پارك ملت، از نياز شهروندان تهران به شادي و نشاط و تفريح سخن گفت.

به گزارش سما دكتر محمدباقر قاليباف د مراسم افتتاح آب‌نماي موزيكال بوستان ملت در حضور جمع كثيري از شهروندان تهراني گفت: شهروندان تهراني بيش از هر چيز به آرامش، شادي، نشاط و تفريح احتياج دارند و سرور و شادي يكي از ضرورت هاي زندگي در كلان شهري مثل تهران است.

قاليباف گفت: نخستين آب نماي موزيكال در پارك آزادگان در جنوب تهران افتتاح شد و اين دومين آب نماي موزيكال شهر تهران است كه در بوستان ملت به بهره برداري رسيد.

وي با بيان اين كه طبيعتا هزينه هاي اقتصادي براي اوقات فراغت بالاست، افزود: قرار بود تا در آب نماي موزيكال بوستان ملت از شهروندان بليت اخذ شود كه همكارانم به خصوص معاونت خدمات شهري با پيش بيني هايي كه كردند اين كار را به گونه اي انجام دادند كه بتوانيم با ديگر فعاليت ها هزينه هاي اين مجموعه را فراهم كنيم تا شهروندان از اين مجموعه به صورت رايگان استفاده كنند.

قاليباف در ادامه گفت: در تابستان سال جاري برنامه هاي متنوعي را براي شهروندان در حوزه اوقات فراغت تدارك ديده ايم. به طوري كه سامانه‌هاي نشاط در بيش از 130 نقطه شهر تهران در حال اجراست.

به گفته وي شهرداري تهران سعي كرده تا با توجه به موضوع اوقات فراغت برنامه‌هاي خوبي را در سطح شهر تهران اجرا كند تا هم شادابي و نشاط را به جامعه بياورد و هم در كنار يك محيط مفرح، گناهي هم در آن صورت نگيرد.

شهردار پايتخت در ادامه به فعاليت هاي شهرداري تهران اشاره و تصريح كرد: ما در شهرداري در سه حوزه كاري توجه به كارهاي خدماتي، عمراني و اقتصاد شهر، توجه به موضوعات تربيتي، آموزشي و فرهنگي و توجه به اوقات فراغت، آسايش، تفريح و رفاه شهروندان به طور جد فعاليم.

وي ادامه داد: همه توان خود را صرف مي‌كنيم كه بتوانيم خدمت صادقانه و بدون منت به شما مردم خوب‌، شريف، نجيب و متدين تهران ارائه دهيم.

دكتر قاليباف همچنين پس از پايان اين مراسم هم در جمع خبرنگاران گفت: قبلا از آب شبكه در بوستان ملت استفاده مي‌كرديم اما با توجه به خشكسالي كه امسال با آن روبرو بوديم با هماهنگي كه با وزارت نيرو انجام داديم هم اكنون به طور كامل از آب چاه و قنات استفاده مي كنيم و تلاش كرديم تا آستفاده از آب شبكه را در شهر تهران به صفر برسانيم تا مشكل قطعي آب براي شهروندان تهراني پيش نيايد.

شهردار تهران با بيان اينكه سعي شده مكان‌هايي براي شادابي و نشاط شهروندان با كمترين هزينه و بهترين شرايط ايجاد شود، گفت: عمدتا كارهاي ما رويكرد خانواده محوري دارد و برنامه هايي را براي شهروندان اجرا مي كنيم كه خانواده ها بتوانند در كنار يكديگر از آن استفاده كنند.

وي در ادامه به ديگر برنامه هاي شهرداري اشاره كرد و گفت: افتتاح پارك هاي ديگر از جمله پارك آب و آتش را هم در برنامه داريم‌. در كنار آن در روز 13 رجب طرح نورپردازي ميدان آزادي را در برنامه داريم كه به طور دايمي افتتاح مي شود. سپس زيباترين كار نورپردازي را درشب نيمه شعبان در برج ميلاد انجام مي دهيم كه براي هميشه كارش را شروع مي كند.

دكتر قاليباف در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص انتخاب وي به عنوان يكي از 11 شهردار برتر جهان گفت: نمي دانم عمده ترين ملاك انتخاب آن ها چه بوده است. به هر حال مجموعه فعاليت‌هايي را آن ها مورد ارزيابي و بررسي قرار داده اند. آن‌ها مباني خاصي براي اين كار داشته‌اند و ارزيابي هاي خود را در حوزه هاي مختلف از جمله فعاليت‌هاي عمراني، محيط زيست، فضاي سبز، خدمات و فعاليت هاي فرهنگي و هنري انجام داده‌اند.

قاليباف در فهرست 11 شهردار برتر جهان

به گفته قاليباف در يك دوره از مجموعه كلان شهرها 50 شهر انتخاب شدند و در رقابت بعدي 11 شهردار به اين مرحله رسيدند و تا مهرماه هم شهردار برتر دنيا انتخاب و معرفي خواهد شد.

تاريخ درج: 23 تير 1387 ساعت 10:55 تاريخ تاييد: 23 تير 1387 ساعت 11:47 تاريخ به روز رساني: 23 تير 1387 ساعت 11:44
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن