تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816529982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي : قرارداد قطبي تنها هفت درصد زياد شد


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: مصطفوي : قرارداد قطبي تنها هفت درصد زياد شد
*بدهي پرسپوليس 3/7 ميليارد تومان اعلام شد

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران رقم دقيق مبلغ بدهكاري اين باشگاه را 3 ميليارد و 700 ميليون تومان اعلام كرد.
داريوش مصطفوي با اعلام اين رقم اعلام كرد، با مبلغ يك و نيم ميليارد تومان نيز مي توان بدهيها را پرداخت كرد.
حبيب كاشاني در دوران مدير عاملي خود در پرسپوليس، رقم بدهي اين باشگاه را بيش از 10 ميليارد تومان برآورد كرده بود.
محمدحسن انصاري فرد كه پيش از كاشاني، مديرعاملي باشگاه را برعهده داشت نيز معتقد بود باشگاه حدود 6 ميليارد تومان بدهي دارد.
***
مصطفوي خواستار ساخت كمپ اختصاصي باشگاه پرسپوليس شد و گفت: ساخت ورزشگاه و امكانات ورزشي براي دو تيم بزرگ پرسپوليس و استقلال از دو جنبه قابل بررسي است؛ اول توجه سازمان تربيت بدني به اين دو باشگاه كه به سرعت صاحب امكانات مشخصي باشند و دوم مكاتبات، مذاكرات و پيگيريهاي مديران.
در بخش اول بايد گفت اگر امروز علي آبادي كلنگ ساخت كمپ تيم استقلال را به زمين مي زند، فردا هم اين كار براي پرسپوليس صورت مي گيرد و مطمئن هستم به طور حتم تربيت بدني به اين فكر است كه طوري اين دو باشگاه را براي آينده آماده كند كه هر دو صاحب ورزشگاه و امكانات اختصاصي باشند. اصل اين است كه تفكر ساخت ورزشگاه براي باشگاه پرسپوليس شروع شده و اميدوارم كه اين اقدام در زمان مديريت من در باشگاه صورت گيرد. البته پيش بيني مي كنم طي چند ماه آينده كلنگ ساخت كمپ تيم پرسپوليس هم به زمين بخورد.

* مديران غيرحرفه اي، ليگ حرفه اي
رئيس اسبق فدراسيون فوتبال درباره شرايط ليگ و همچنين وضعيت قراردادهاي بازيكنان، خاطرنشان كرد: در كار هدايت تيم پيروزي سلسله مراتب كاملاً اجرا مي شود. رئيس مجمع، علي آبادي است و به دنبال آن هيأت مديره و مديريت باشگاه در راستاي يكديگر و همه با هم كار مي كنند. امروز ما قراردادهاي خوبي به امضا رسانده ايم و بابت آن پول زيادي پرداخت نكرده ايم. معتقدم فوتبال ما تنها از جنبه دستمزد حرفه اي شده و دستورالعملها و امكانات به هيچ وجه حرفه اي نيست؛ آن هم به آن دليل است كه در مقطعي با عجله رئيس غيرفوتبالي را در رأس فدراسيون فوتبال قرار دادند و آنها هم فوتبال را رسماً حرفه اي اعلام كردند و اكنون هم دوره هشتم خود را سپري مي كند، اما هنوز اندرخم يك كوچه ايم، زيرا كاري براي فوتبال نكرده ايم؛ هنوز اساسنامه ها دقيق و مشخص نيست! تمام مراحل زيرساختي براي شروع ليگ حرفه اي بايد به طور منظم انجام شود و تازه در شرايطي كه تمام باشگاهها داراي امكانات سخت افزاري باشند كه اكنون نيستند، مي توانيم ليگمان را نيمه حرفه اي اعلام كنيم و در اين مرحله به طور متوسط بايد بين پنج تا ده سال نظير كشور تركيه بمانيم، تا بتوانيم ليگ را تاحدودي حرفه اي بدانيم.

* بيهوده خرج نمي كنيم
مصطفوي همچنين به ايسنا گفت: باشگاه پرسپوليس پول زيادي ندارد و اگر داشته باشد هم، اين طور نابجا آن را صرف نمي كند. همه باشگاههاي صنعتي نظير سپاهان، مس و... كه از بودجه هاي هنگفت دولتي استفاده مي كنند هم بدانند كه پول بيهوده، بزرگ كردن فوتبال از نوع غيرمنطقي است و من قصد دارم با تقاضايي از وزير صنايع، خواهان رسيدگي به چنين اقدامهايي در فوتبال كشور شوم.
وي درباره اوضاع مديريتي در باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: مديريت در باشگاههاي پرسپوليس و استقلال به خاطر وجود هواداران بي شمار، به نوعي بازي كردن با آتش است. مديريت بسيار بالايي را مي طلبد و مديران بايد در نهايت دقت سعي كنند تمام كارها درحساس ترين شرايط با نظم و انضباط خاصي دنبال شود و اين يك امر طاقت فرساست. امروز حساسيت در اين جايگاه از 20 به 90 رسيده است كه در اين شرايط كسب موفقيت، كار بسيار بزرگي است. اين دو تيم در زمان مديريتم در فدراسيون توانستند قهرمانيهاي بزرگي بدست آورند و معتقدم به خاطر نوع نگاهم به ورزش بخصوص فوتبال، مي توانم موفقيت را در اين شرايط براي پرسپوليس به ارمغان بياورم. اميدوارم اين دو تيم با پيروزي در ليگ قهرمانان آسيا بتوانند فينال آسيا را در تهران برگزار كنند. بدون ترديد يك فينال ايراني در ليگ آسيا، مي تواند حقانيت فوتبال اين مملكت را در آسيا ثابت كند.

* دشمني ها را به فال نيك مي گيرم
مصطفوي با گلايه مندي از دشمني ها در حق پرسپوليس، تصريح كرد: ما جايي آمديم كه متوليان اصلي آن، مردمند؛ از كساني كه با من دشمني دارند مي خواهم كه با پرسپوليس خوب باشند. البته ما هم اصراري براي بقا در اين جايگاه نداريم و تنها وظيفه اي است كه اكنون بر گردن ماست. كساني هستند كه با خودشان هم تعامل ندارند و مدام مخالفت مي كنند. آنها دچار مرضي شده اند كه اول خودشان را آزار مي دهند و بعد هم مردم را. تصور مي كنم در تمام دوران خدمتم، اعتقادي كه مسؤولان به من داشتند را نشان دادم.
وي افزود: قرآن فرموده چيزهاي زيبايي هستند كه شر تو در آن است و همين طور دشمني هايي وجود دارد كه حتماً خيري دارد كه اين نكته را به فال نيك مي گيرم. من هيچ نگراني از اين بابت ندارم، زيرا به كارم معتقدم. در هر حال اگر بخواهيد روزي اسامي همه اين افراد كه تعدادشان از انگشتان دست هم كمتر است، با ذكر نام، مشخصات و دلايل دشمني هايشان اعلام مي كنم؛ اما در شرايط حساس كنوني چنين اقدامي امكان ناپذير است، زيرا گمان مي رود در روند ايده آل آماده سازي پرسپوليس، خدشه وارد كند.

* تبليغاتمان را آسان نمي فروشيم
وي همچنين در مورد تبليغات روي پيراهن پرسپوليس در ليگ هشتم، خاطرنشان كرد: معتقدم تبليغات روي پيراهن پرسپوليس حداقل پنج ميليارد تومان ارزش دارد و حتي اين رقم در خارج از كشور، بيش از اين خواهد بود؛ اما متاسفانه اين مسأله در دوره قبل تا حد يك ميليارد و ششصد و پنجاه ميليون تومان كاهش يافت. خوشبختانه امسال توانستم بدون اينكه بخواهم با آدمهاي بزرگي تماس بگيرم، پايه را تا حد سه ميليارد و چهارصد ميليون تومان ارتقا دهم كه اين بالاترين نرخي است كه تيم پرسپوليس در طول تاريخ اين باشگاه بابت اين كار گرفته است. البته در اين اقدام يكي از اعضاي هيأت مديره، پيگيريهاي خوبي انجام داد و حتي اين رقم مي تواند در آينده افزايش يابد. اميدوارم در آينده با كمك اعضاي هيأت مديره، اسپانسرهاي قويتر پيشنهاد شود.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس به تشريح روند انتخاب سرمربي تيم پرداخت و تصريح كرد: در نشست سوم تيرماه هيأت مديره بحث انتخاب مربي ايراني يا خارجي مطرح شد. ما هفت گزينه خارجي براي هدايت پرسپوليس داشتيم كه كمترين آنها «ژاك سانتيني» فرانسوي بود؛ اما در آن جلسه همه به اتفاق رأي به مربي ايراني با اولويت «افشين قطبي» دادند. ما شايد روزي چهار جلسه به طور محرمانه با قطبي مذاكره مي كرديم كه البته نماينده او در تهران هم بسيار كمك كرد و به نوعي وطن پرستي خود را اثبات نمود؛ همچنين حسين هدايتي كار ارزنده اي انجام داد كه به نمايندگي از هيأت مديره با حضور در دوبي بيش از هفت ساعت با قطبي مذاكره كرد. همسر قطبي هم مشكلاتي را دراين باره داشت و حتي باشگاه پيشنهاد جايگاه مدير روابط بين الملل را به ايشان داد. قطبي ابتدا تصور داشت مشكلاتي را در بازگشت به ايران داشته باشد، اما سرانجام پس از ساعتها و روزها مذاكره و گفتگوي تلفني، قطبي موافقت كرد به احترام مردم ايران برگردد.
وي افزود: من حتي زمان ورود او به تهران به فرودگاه امام(ره) رفتم و تا ساعت 4 صبح آنجا بودم. من به عنوان آدمي كه منصب بالايي در فدراسيون فوتبال داشتم، نبايد مي رفتم و هيچ وقت در عمرم از اين كارها نكرده بودم، اما فقط به خاطر احترامي كه قطبي به مردم گذاشت و برگشت، رفتم.
وي با تكذيب رقمهاي منتشر شده در خصوص قرارداد افشين قطبي گفت: مبلغ قرارداد قطبي هرچقدر سال قبل بوده، تنها بين پنج تا هفت درصد افزايش يافته است. شما مي دانيد كه معمولاً در همه جاي دنيا قراردادها حداقل بين 30 تا 50 درصد افزايش مي يابد و مربي كه تيم را قهرمان مي كند و يك ملت پشت او هستند، به آساني او را از دست نمي دهند. من به شخصه تمايل داشتم رقم قرارداد او تا 10 درصد افزايش يابد، اما همان طور كه در قبل گفتم هيأت مديره معتقد بود بايد مبالغ منطقي باشد كه پاسخگوي مردم باشيم. قطبي اعلام كرد، به خاطر پول به اين مملكت نمي آيد و به من گفت باور كنيد حس احترام به اين مردم و هيأت مديره براي من واجب بود.
مصطفوي همچنين با تكذيب رقم قرارداد 300 هزار يورويي همسر قطبي گفت: بحث برطرف كردن مشكل همسر قطبي با پيشنهاد من مطرح شد كه او مسؤول روابط بين الملل باشگاه شود. به هرحال ما بايد تمام جوانب را در نظر بگيريم، زيرا وقتي يك مربي ذهنش از خانواده اش راحت نباشد كه خوب نيست. همچنين اين مبالغي كه مطرح مي شود، به هيچ وجه صحت ندارد و ما حتي يك يورو هم به همسر آقاي قطبي نداده ايم. اصلاً مگر ما مي توانيم اين كار را بكنيم؛ ما در پرداختهاي قانوني مان گرفتار سازمانهاي مختلف بازرسي هستيم چه برسد به پرداخت چنين پولي.

* قطبي مربي پروازي نيست
وي همچنين ادامه داد: قطبي انسان باعطوفتي است، با بازيكنان ارتباط خوبي دارد و حرفش را هميشه بجا مي زند. اميدوارم تيمي كه امسال به لحاظ تكنيكي و تاكتيكي تحويل او مي دهيم، 50 درصد بهتر از سال پيش باشد كه البته با بازيكنان خوبي كه جذب كرديم، قطعاً چنين خواهد بود. ما اين بازيكنان را به جهت اينكه راه قهرماني در آسيا و ليگ، آسان شود جذب كرديم و اميدوارم با قهرماني در اين جامها، شادي مضاعفي را نسبت به فصل پيش براي مردم به ارمغان آوريم. قطبي به همراه دستيار برزيلي اش به زودي به تمرينات پرسپوليس ملحق مي شود و شما خواهيد ديد كه به هيچ وجه او مربي پروازي نخواهد بود و تمام وقت در خدمت پرسپوليس است. اميدوارم آوردن قطبي كه كار آساني نبود، نتايج خوبي در بازيهاي ليگ و همچنين حضور در جامهاي ديگر داشته باشد.

* بازي تشريفاتي
مصطفوي فينال سوپر جام بين پرسپوليس و استقلال را يك بازي تشريفاتي خواند و در اين ارتباط گفت: سوپرجامها در تمام دنيا، يك بازي تشريفاتي است و كشور ما هم از اين قاعده مستثنا نيست. ما مي خواهيم تيممان را آماده كنيم و حضور موفقي در ليگ آينده داشته باشيم. معتقدم بايد نوار تساويهاي پي در پي پرسپوليس و استقلال قطع شود و با تمام احترامي كه براي تيم استقلال قايليم، مي خواهيم آنها را در مسابقات ليگ با چهار گل شكست دهيم. ديدار سوپرجام، مقوله اي تشريفاتي است كه نمي توان نتيجه گيري خوبي از آن داشت. البته ما موظف به اجراي دستورات فدراسيون هستيم، اما قبل از اينها اردوي خارج از كشور را براي تيم تدارك ديده بوديم؛ اميدواريم برنامه طوري باشد كه تيمهاي پيروزي و استقلال با هم مذاكره كرده و به سازمان ليگ اعلام نتيجه كنند؛ اما با اين حال تابع تصميمات سازمان ليگ هستيم.
وي ادامه داد: معتقدم ديدار سوپرجام بايد در تقويم فدراسيون گنجانده شود و تاريخ آن از قبل مشخص باشد كه مي تواند حداقل بيش از بيست روز پس از پايان ليگ در هر سال نباشد، زيرا وقتي قرار است ليگ از پانزدهم مرداد آغاز شود، مسلماً تيمها در تدارك اردوهاي آماده سازي هستند و اين برنامه ها به نظر مربي تيم است كه مي خواهد پانزده روز در خارج از كشور اردو بزند.

* شايد فتح ا... زاده را نشناسم!
مصطفوي در مورد تقابلش با فتح ا... زاده طي روزهاي گذشته خاطرنشان كرد: در حال حاضر تمام وقتم صرف آماده سازي هرچه مطلوبتر تيم است و آن قدر گرفتارم كه ممكن است هنگام عبور از كنار فتح ا... زاده، او را نشناسم. در هرحال ورزش هميشه به ما ياد داده كه به پيشكسوتها احترام بگذاريم، حال اگر فتح ا... زاده از من كوچكتر است، تفكراتش را در اين باره بيشتر كند.

* استقلال بداند بيگ زاده مال ماست
وي درباره شكايت پرسپوليس عليه استقلال درخصوص «هاشم بيگ زاده» تصريح كرد: چنانچه قرار است به مسؤولان باشگاه استقلال احترام بگذاريم، بايد اين مسأله دوطرفه باشد. ما با باشگاه استقلال برادر هستيم، اما هيچ گاه در رقابت كوتاهي نمي كنيم. ما هيچ بازيكني را از تيم استقلال، بدون مذاكره با مديران اين باشگاه، نخواهيم گرفت. معتقدم اكنون هاشم بيگ زاده متعلق به پرسپوليس است و ما در هر مقطع تاريخي مي توانيم به اين مسأله اعتراض داشته باشيم. در اين باره، اطلاعاتي را در اختيار سازمان تربيت بدني قرار داديم كه قرار است آنها به ما خبر دهند.

** نيكبخت مال ماست
مصطفوي همچنين درخصوص وضعيت عليرضا واحدي نيكبخت براي فصل آينده گفت: نيكبخت با پرسپوليس بزرگ شده است و پرسپوليس هم به نوعي به او بدهكار است. ما هيچ وقت اين احساس را نداريم كه او با ما نباشد. در اين ارتباط با قطبي نيز صحبت كرده ام و او اين بازيكن را دوست دارد و هيچ مشكلي در سر راه پيوستن وي به پرسپوليس وجود ندارد. ما نيكبخت و قطبي را با هم مي خواهيم. ما نيكبخت و خليلي و نيكبخت و توره را با هم مي خواهيم، يك تيم منسجم با بازيكناني مثل منصوري فهيم، زارعي جوان كه در ليگ هشتم حرفهاي زيادي براي گفتن خواهند داشت.
مديرعامل پرسپوليس با بيان اين كه اطمينان دارم پيستون راست تيم ملي در آينده از آن زارعي و محمد است، گفت: پرسپوليس تيمي است كه آسيا به آن افتخار مي كند. محبوب ترين تيم ايران، پرتماشاگرترين تيم آسيا و دنيا است. ما بايد نوكري اين تماشاگران را كنيم و وسيله اي فراهم كنيم كه آنها خوشحال شوند. اين خوشحالي هيچ جور مقدور نخواهد شد مگر اينكه همه با هم باشيم. پرسپوليس در قالب يك نفر و يك نفر در قالب ايران.
مصطفوي همچنين درخصوص اعتراض مسؤولان باشگاه ابومسلم درخصوص جذب محمد منصوري، فرانك آتسو و ايوان پتروويچ به دليل ارائه نكردن تسويه حساب مالياتي، باشگاهي و دريافت فرم انتقال، گفت: ما اين بازيكنان را از طريق راه قانوني جذب خواهيم كرد. اگر اين بازيكنان رضايتنامه داشته باشند و زمان قراردادشان به اتمام رسيده باشد، طبق مقررات سازمان ليگ اقدام خواهيم كرد.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن