تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812795493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيكو مايكل مور براي تلويزيون دوبله شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "سيكو" مايكل مور براي تلويزيون دوبله شد
فيلم‌هاي "سيكو"، "به شيطان گوش نده" و "436" براي واحد دوبلاژ سيما و شبكه نمايش خانگي دوبله شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم مستند "سيكو" به مديريت دوبلاژ غلامعلي افشاريه و با حضور گويندگاني چون ناصر خاوري، زويا خليل‌آذر، سياوش مينويي، پرويز بهرام، مريم نشيبا، جواد پزشكيان، فريدون اسماعيلي، تاج‌الملوك سپاهي، ظفر گرايي، مظفر شمس كاظمي و ... براي شبكه چهار سيما دوبله شد.

نمايي از فيلم "سيكو"

"سيكو" پنجمين فيلم مور در مقام كارگردان پس از فيلم‌هاي تحسين‌شده "بولينگ براي كلمباين" و "فارنهايت 911" است. فيلمساز جنجالي در اين فيلم به موضوع بهداشت و درمان در آمريكا مي‌پردازد و سيستم حاكم در اين كشور را زير سئوال مي‌برد.

"سيكو" كه نخستين‌بار در جشنواره فيلم كن نمايش داده شد، محصول سال 2007 آمريكا و مدت زمان آن 125 دقيقه است. فيلم جوايزي مانند بهترين فيلم مستند به انتخاب انجمن منتقدان رسانه‌اي، دومين مستند برگزيده سال از نگاه جامعه ملي منتقدان و بهترين مستند سال به انتخاب انجمن منتقدان فيلم لس آنجلس را برد.

"سيكو" پارسال نامزد اسكار بهترين فيلم مستند بود. اين فيلم با بودجه 9 ميليون دلاري ساخته شد و فروش جهاني حدود 36 هزار بود. فيلمساز 54 ساله متولد ميشيگان در فهرست پنج مستند پرفروش تاريخ سينما سه فيلم دارد و "فارنهايت 911" با 1/119 ميليون دلار فروش در آمريكا و 100 ميليون ديگر در بازار بين‌المللي پرفروشترين فيلم مستند تاريخ سينماست.

فيلم سينمايي "به شيطان گوش نده" به مديريت دوبلاژ جلال مقامي و با حضور گويندگاني چون زهره شكوفنده، منوچهر والي‌زاده، شراره حضرتي، كسري كياني، امير حكيمي، مهرداد ارمغان، افسانه آريابقا و شايان شام بياتي براي شبكه نمايش خانگي دوبله شد.

تريلر رومانتيك "به شيطان گوش نده" به كارگرداني رابرت گرينوالد توليد سال 1993 آمريكا و مدت زمان آن 97 دقيقه‌ است. مارلي ماتلين، دي.بي.سوئيني، مارتين شين و جان سي.مگينلي در اين فيلم نقش‌آفريني مي‌كنند و داستان درباره زني ناشنوا است كه هدف يك پليس بي‌رحم و فاسد قرار مي‌گيرد.

پليس به دنبال يك سكه با ارزش به سرقت رفته است و مي‌خواهد آن را براي خود نگه دارد. يك روزنامه‌نگار اين سكه را در آپارتمان زن ناشنوا پنهان مي‌كند و از اينجا بازي موش و گربه آغاز مي‌شود. گرينوالد كارگردان فيلم "به شيطان گوش نده" بيشتر در تلويزيون فعاليت دارد و 25 بار نامزد جوايز امي بوده است.

فيلم "436" با حضور گويندگاني چون منوچهره زنده‌دل، صادق ماهرو، وحيد منوچهري، عباس نباتي، ناصر احمدي، نرگس فولادوند، مهناز آباديان و ... براي شبكه نمايش خانگي دوبله شد.

فيلم تلويزيوني "436" را ميشل مكسول مك‌لارل سال 2006 بر مبناي فيلمنامه‌اي از خودش كارگرداني كرد و در آن جرمي سيستو، فرد درست و شارلوت ساليوان نقش‌آفريني مي‌كنند. داستان درباره يك محقق اداره آمار است كه براي تحقيق درباره دهكده‌اي كوچك كه در 100 سال اخير تعداد ساكنان آن 436 نفر بوده، اعزام مي‌شود و ...

"436" توليد مشترك كانادا و آمريكا و مدت زمان آن 92 دقيقه است. داستان اين فيلم شباهت زيادي به داستان كوتاه و كلاسيك "لاتاري" نوشته شرلي جكسن دارد كه سال 1948 در مجله نيويورك منتشر شد.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن