تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816505135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي: استقلال را با ۴ گل مي‌بريم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مصطفوي: استقلال را با ۴ گل مي‌بريم


فوتبال- گروه ورزشي:
درحالي كه شايعه پيوستن عليرضا واحدي نيكبخت به استقلال تا حدودي به‌نگراني مسئولان باشگاه پرسپوليس منجر شده، اين داريوش مصطفوي است كه در حركتي روبه‌جلو و طي مصاحبه‌اي با خبرگزاري ايسنا از حفظ اين بازيكن خبرساز سخن مي‌گويد.

پول زيادي خرج نكرده‌ايم

مصطفوي در مورد تعيين سقف قرارداد بازيكنان و ضمانت اجرايي آن گفت: «تعيين سقف مبلغ قرارداد براي بازيكنان ليگ، امري بسيار ضروري است.

معتقدم اگر تمام باشگاه‌ها به آن پايبند باشند و آن را اجرا كنند، ضمانت اجرايي خود به خود به‌وجود مي‌آيد.فكر مي‌كنم سقف دستورالعمل سازمان در حدود ۱۵۰ ميليون تومان براي هر بازيكن باشد.

باشگاه پرسپوليس امسال پول زيادي را براي جذب بازيكنان مورد نظرش پرداخت نكرد و حتي سعي كرديم مبالغ تمديد قرارداد بازيكنان‌مان، سطح قابل قبولي داشته باشد.» اين اظهانظر درحالي عجيب به‌نظر مي‌رسد كه رقم برخي قراردادها اين گفته را تأييد نمي‌كند.

وي ادامه داد: «كليه باشگاه‌هاي صنعتي نظير سپاهان، مس و... كه از بودجه‌هاي هنگفت دولتي استفاده مي‌كنند هم بدانند كه پول بيهوده، بزرگ كردن فوتبال از نوع غيرمنطقي است و من قصد دارم با تقاضايي از وزير صنايع، خواهان رسيدگي به چنين اقداماتي در فوتبال كشور شوم.»

وعده افشاگري

مصطفوي با گله‌مندي از دشمني‌ها در حق پرسپوليس، تصريح كرد: «از كساني كه با من دشمني دارند مي‌خواهم كه با پرسپوليس خوب باشند.

البته ما هم اصراري براي بقا در اين جايگاه نداريم و تنها وظيفه‌اي است كه اكنون برگردن ماست.

اگر بخواهيد، روزي اسامي همه اين افراد كه تعدادشان از انگشتان دست هم كمتر است، با ذكر نام، مشخصات و دلايل دشمني‌هايشان اعلام مي‌كنم اما در شرايط حساس كنوني چنين اقدامي امكان‌پذير نيست، چرا‌كه ممكن است در روند ايده‌آل آماده‌سازي پرسپوليس خدشه وارد كند.»

پرسپوليس خصوصي مي‌شود

رئيس اسبق فدراسيون فوتبال در مورد خصوصي‌سازي باشگاه‌ها در كشور گفت: «به رغم ممانعتي كه عده‌اي در روند اين كار ايجاد مي‌كنند و باعث شده كار به كندي پيش برود اما مسئولان بايد اين بحث را جدي بگيرند تا شرايط بهتر شود.

طبيعتاً باشگاه‌ها بايد خصوصي شده، اسپانسرها، سهام‌دارها و ... مشخص شوند. شنيده‌ها حاكي از آينده خوب پرسپوليس در اين مقوله است زيرا آدم‌هاي بسيار متمول و با فهم و شعوري در كار هستند.

درصدي از باشگاه‌ در اختيار سازمان تربيت‌بدني خواهد ماند و بقيه را سهام‌داران حقيقي تحت پوشش قرار مي‌دهند تا حدي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا، از حضور اين تيم در مسابقات بين‌المللي جلوگيري نكند. »

كوچك‌ترين مربي ما ژاك سانتيني بود

مديرعامل باشگاه پرسپوليس به تشريح روند انتخاب سرمربي تيم پرداخت و تصريح كرد: «در نشست سوم تيرماه هيأت‌مديره، بحث انتخاب مربي ايراني يا خارجي مطرح شد.

ما ۷ گزينه خارجي براي هدايت پرسپوليس داشتيم كه كمترين آنها ژاك سانتيني فرانسوي بود اما در آن جلسه به اتفاق همه رأي به مربي ايراني با اولويت افشين قطبي دادند.

ما شايد روزي چهار جلسه به طور محرمانه با قطبي مذاكره مي‌كرديم كه البته نماينده او در تهران هم بسيار كمك كرد و به نوعي وطن‌پرستي خود را اثبات نمود؛ قطبي ابتدا تصور داشت مشكلاتي را در بازگشت به ايران داشته باشد اما سرانجام پس از ساعت‌ها و روزها مذاكره و مكالمه تلفني، قطبي موافقت كرد به احترام مردم ايران برگردد.»

وي با تكذيب رقم‌هاي منتشر شده درخصوص قرارداد افشين قطبي گفت: «مبلغ قرارداد قطبي تنها بين پنج تا هفت درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته است. شما مي‌دانيد كه معمولاً در همه دنيا قراردادها حداقل بين ۳۰ تا ۵۰ درصد افزايش داده مي‌شود.

من به شخصه تمايل داشتم رقم قرارداد او تا ۱۰ درصد افزايش يابد اما هيأت‌مديره معتقد بود بايد مبالغ ما منطقي باشد تا بتوانيم پاسخگوي مردم باشيم. قطبي اعلام كرد من به‌خاطر پول به اين مملكت نمي‌آيم و به من گفت باور كنيد حس احترام به اين مردم و هيأت‌مديره براي من واجب بود.»

مي‌خواهيم استقلال را با ۴ گل در ليگ شكست دهيم

مصطفوي فينال سوپرجام بين پرسپوليس و استقلال را يك بازي تشريفاتي خواند و در اين رابطه گفت: «سوپرجام‌ها در تمام دنيا، يك بازي تشريفاتي است و كشور ما هم از اين قاعده مستثني نيست. ما مي‌خواهيم تيم‌مان را آماده كنيم و حضور موفقي در ليگ آتي داشته باشيم.

معتقدم بايد طلسم تساوي‌هاي پي‌در‌پي پرسپوليس و استقلال شكسته شود و با تمام احترامي كه براي تيم استقلال قائليم، مي‌خواهيم آنها را در مسابقات ليگ با 4 گل شكست دهيم.

آنقدر گرفتارم كه شايد فتح‌الله‌زاده را نشناسم

مصطفوي در مورد تقابلش با فتح‌الله‌زاده طي روزهاي گذشته خاطرنشان كرد: «درحال حاضر تمام وقتم صرف آماده‌سازي هرچه مطلوب‌تر تيم است و آنقدر گرفتارم كه ممكن است هنگام عبور از كنار فتح‌الله‌زاده او را نشناسم.

در هر حال ورزش هميشه به ما ياد داده كه به پيشكسوت احترام بگذاريم، حال اگر فتح‌الله‌زاده از من كوچكتر است، تفكراتش را در اين باره بيشتر كند.»

نيكبخت با پرسپوليس بزرگ شد

وي درباره شكايت پرسپوليس عليه استقلال درخصوص هاشم بيك‌زاده تصريح كرد: «اگر قرار است به مسئولان باشگاه استقلال احترام بگذاريم، بايد اين مسئله دوطرفه باشد.

ما با باشگاه استقلال برادر هستيم اما هيچ‌گاه در رقابت كوتاهي نمي‌كنيم. ما هيچ بازيكني را از تيم استقلال، بدون مذاكره با مديران اين باشگاه، نخواهيم گرفت.

معتقدم اكنون هاشم بيك‌زاده، متعلق به پرسپوليس است و ما در هر مقطع تاريخي مي‌توانيم به اين مسئله اعتراض داشته باشيم. در اين باره، اطلاعاتي را در اختيار سازمان تربيت‌بدني قرارداديم كه قرار است آنها به ما خبر دهند.»

مصطفوي همچنين درخصوص وضعيت عليرضا واحدي‌نيكبخت براي فصل آينده گفت: «نيكبخت با پرسپوليس بزرگ شده است و پرسپوليس هم به نوعي به او بدهكار است. ما هيچ وقت اين احساس را نداريم كه او با ما نباشد.

در اين رابطه با قطبي نيز صحبت كرده‌ام و او اين بازيكن را دوست دارد و هيچ مشكلي براي ماندنش در پرسپوليس وجود ندارد.»

مصطفوي همچنين درخصوص اعتراض مسئولان باشگاه ابومسلم درخصوص جذب محمد منصوري، فرانك آتسو و ايوان پتروويچ به دليل ارائه نكردن تسويه حساب مالياتي، باشگاهي و دريافت فرم انتقال، گفت: «ما اين بازيكنان را از راه قانوني جذب خواهيم كرد. اگر اين بازيكنان رضايت‌نامه داشته باشند و زمان قراردادشان به اتمام رسيده باشد، طبق مقررات سازمان ليگ اقدام مي‌كنيم.»

تاريخ درج: 22 تير 1387 ساعت 23:04 تاريخ تاييد: 22 تير 1387 ساعت 23:24 تاريخ به روز رساني: 22 تير 1387 ساعت 23:22
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن