تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از عموپورنگ فتيله‌اي‌ها هم شبكه كودك راه مي‌اندازند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پس از عموپورنگ فتيله‌اي‌ها هم شبكه كودك راه مي‌اندازند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

پس از اعلام خبر راه‌اندازي شبكه كودك توسط عموپورنگ در برنامه‌ي شبكه اول، فتيله‌اي‌ها نيز قصد دارند در شبكه دو سيما، شبكه كودك به راه بياندازند. اعلام راه‌اندازي شبكه كودك كه اين روزها به تمهيدي براي ايجاد تغيير در برنامه‌هاي روتين و پرمخاطب كودكان تبديل شده‌است، با هدف ايجاد نوآوري در دو شبكه همزمان پيگيري مي‌شود.

به گزارش سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «شبكه كودك» نام برنامه جديدي است كه به زودي در 90 قسمت 30 دقيقه اي توسط فيتيله‌اي ها توليد و پخش مي‌شود.

اين برنامه‌ي كمدي قرار است با تركيبي متفاوت شامل نمايش، تئاتر و انيميشن با يك فرمت جديد و جذاب وارد مرحله توليد شود.

طرح اوليه اين برنامه را محمد مسلمي نوشته است و محمد مسلمي، علي فروتن و محمد بيگدلي كه سالهاست تجربه فيتيله را در كارنامه خود دارند آن را توليد خواهند كرد.

محمد مسلمي درباره اين برنامه مي گويد: تمام آيتم‌هاي ما، آيتم هاي كوتاه 5 دقيقه‌اي است كه بچه‌ها را خسته نكند و جذابيت خود را حفظ كند؛ ما در اين برنامه سعي مي كنيم علاوه بر حفظ اين جذابيت‌ها توجه ويژه‌اي هم به آداب و رسوم محلي و به خصوص بچه هاي روستايي داشته باشيم.

بنابه گفته محمد مسلمي يكي از آيتم هاي اصلي در «شبكه كودك»، معرفي بازيهاي محلي، شعرها، لالايي ها و نغمه هاي بچه هاي روستايي است كه ما سعي مي كنيم آنها در قالب آيتم هاي نمايشي به بچه هاي ديگر ايران معرفي كنيم و آموزش بدهيم.

حميد فروتن هم با تاكيد بر عدم تكراري بودن ساختار برنامه مي گويد: تمام تلاش ما اين است كه دچار تكرار و تقليد از برنامه هاي ديگر نباشيم و شايد به همين خاطر است كه به شدت روي عنصر نمايش تأكيد داريم ، در حال حاضر بيش از 100 قالب جداگانه و مستقل براي اين برنامه تعريف كرديم كه شامل انيميشن ، شعرهاي موزيكال و به خصوص نمايشي است با تمام فرمت هاي آن مثل خيمه شب بازي، نقالي و پرده خواني با هدف اينكه بتوانيم تمام بچه هاي ايران را درگير كار كنيم.

«شبكه كودك» در صورت تصويب نهايي وارد مرحله توليد مي‌شود.

بر اساس اين گزارش ايسنا، مسلم آقاجان‌زاده نيز به تازگي از راه‌اندازي شبكه كودك با حضور عموپورنگ و امير محمد در شبكه اول خبر داده است.

اين تهيه‌كننده همچنين اعلام كرده است كه شبكه كودك عمو پورنگ طي يكي- دو هفته‌ي آتي به صورت يك روز در ميان به روي آنتن مي‌رود.

انتهاي پيام
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن