تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812768960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*قيمت ماكزيما كاهش يافت؛ پژو206 افزايش* نگاهي به اختلاف قيمت مدل‌هاي بنزيني و دوگانه‌سوز برخي خودروها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *قيمت ماكزيما كاهش يافت؛ پژو206 افزايش* نگاهي به اختلاف قيمت مدل‌هاي بنزيني و دوگانه‌سوز برخي خودروها


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

بازار خودرو همچنان در نوسان به سر مي‌برد و مانند هفته‌هاي گذشته خودروهاي بنزين‌سوز همچنان سواري بيشتري مي‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين هفته نيز قيمت خودروهاي بنزين‌سوز كمي مشمول افزايش قيمت شد، اما نكته جالب در قيمت‌هاي اين هفته كاهش چشمگير قيمت ماكسيما و افزايش دوباره قيمت پژو 206 بود.

كاهش قيمت ماكسيما پس از اعلام حذف سهميه بنزين آن

پيش از حذف سهميه‌ي بنزين ماكزيما، قيمت مدل اتوماتيك آن 43 ميليون تومان بود و اين در حالي است كه پس از قطع سهميه‌ بنزين خودروهاي بالاي دو هزار سي‌سي قيمت ماكسيما نيز به 40 ميليون تا 40 ميليون و 500 هزار تومان رسيد. مدل دنده‌اي اين خودرو نيز هم اكنون 37 ميليون و 500 هزار تومان در بازار تهران معامله مي‌شود.

پژو206 همچنان پرمشتري

پژو 206 نيز كه به نظر مي‌رسد كه پس از سهميه‌بندي بنزين و به دليل كمبود عرضه‌اي كه مدت‌هاست، اين خودرو از آن رنج مي‌برد و از طرف ديگر به دليل تقاضايي كه در داخل با آن مواجه شده، همچنان در حال افزايش قيمت است؛ به طوري كه مدل هاچ‌بك تيپ2 اين خودرو با كمي افزايش به 14 ميليون و 900 هزار تومان تا 15 ميليون تومان رسيده است. مدل تيپ شش اين خودرو نيز هم‌اكنون 18 ميليون و 800 تا 900 هزار تومان به فروش مي‌رسد.

ثبات پرايد و پژو روآ

اما پرايد در هفته‌هاي اخير بازار تقريبا ساكن اما با قيمت بالايي را پشت سر گذاشته و هم اكنون مدل بنزيني آن بدون تغييرات چنداني همچنان 8 ميليون و 150 تا 200 هزار تومان به فروش مي‌رسد. نوع گاز سوز آن نيز با كمي كاهش به 8 ميليون و 300 هزار تومان رسيده است.

پژو پارس نيز با كمي كاهش قيمت اين هفته به 18ميليون و 500 هزار تومان رسيد و زانتيا نيز كه هفته گذشته 500 هزار تومان ارزان شده بود، اين هفته در مرز 30 ميليون تومان قيمت خود را حفظ كرد.

همچنين ريو كه به تازگي كمي گران شده، اين هفته تغيير چنداني نكرد و با قيمتي معادل 14 ميليون و 100 هزار تومان به فروش رفت.

سمند سورن بالاتر از پيش‌بيني‌ها

در ميان خودروهاي ياد شده سمند بنزين‌سوز مشمول افزايش قيمت شد، به طوري كه مدل بنزيني و معمولي آن به 14 ميليون تومان رسيد. مدل گازسوز اين خودرو نيز مدتي است كه همچنان 14 ميليون و 300 هزار تومان به فروش مي‌رسد. سورن هم كه توليد چنداني ندارد، به 18ميليون و 500 هزار تومان در بازار تهران رسيده است. اين در حالي است كه قرار بود قيمت اين خودرو يك ميليون تومان بيش‌تر از سمند ال‌ايكس باشد.

تلاطم در بازار تندر90

بازار تندر90 نيز در شرايط متلاطمي به سر مي‌برد، چرا كه هنوز تعهدات سال گذشته خودروسازان در قبال اين خودرو به انجام نرسيده و اين خودرو در هفت مدل از 10 ميليون و 500 هزار تومان تا مرز 14 ميليون و 900 تا 15 ميليون تومان خريد و فروش مي‌شود.

سير صعودي پژو405

پژو 405 بنزيني هم با توجه به تقاضاي جديدي كه اخيرا براي آن ايجاد شده، چند هفته‌اي است كه سير صعودي را در پيش گرفته است و نوع بنزيني اين خودرو اين هفته با كمي افزايش به 14 ميليون و 600 هزار تومان رسيد. نوع گازسوز آن نيز 14 ميليون و 750 هزار تومان خريد و فروش مي‌شود.

نگاهي به اختلاف قيمت بين مدل‌هاي بنزيني و دوگانه‌سوز برخي خودروها

اما باز هم در اين ميان اختلاف قيمت بين مدل‌هاي بنزيني و دوگانه‌سوز برخي خودروها قابل تامل است.

اين اختلاف قيمت براي پژو405 حدود 150 هزار تومان، براي سمند 300 هزار تومان، براي پژو روآ حدود 350 تا 400 هزار تومان و براي پرايد 150 هزار تومان است. اين در حالي است كه ايران خودرو اعلام كرده براي دوگانه‌سوز كردن سمند يك ميليون و 600 هزار تومان هزينه مي‌كند. سايپا نيز اعلام كرده كه اين شركت براي پرايد 780 هزار تومان به اين منظور هزينه مي‌كند.

انتهاي پيام
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن