تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور
خبرگزاري آريا- علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز چهارشنبه تذكرات نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور را قرائت كرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خانه ملت، جزييات تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

- تذكر علي دستغيب نماينده شيراز به رئيس جمهور در خصوص دستور طرح جايگزيني و ساماندهي خودروهاي فرسوده.

- تذكر مطورزاده نماينده خرمشهر به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور ويژه براي بازسازي وزرشگاه شهيد جهان آراء خرمشهر بعد از 20 سال از پايان جنگ تحميلي .

- تذكرات يوسف نژاد نماينده ساري به وزير نفت در خصوص تسريع در گازرساني منطقه مياندورود شهرستان ساري و به رئيس جمهور در خصوص دستور استقرار شهرداري در بخش هاي دودپي و كليجان رستاق شهرستان ساري .

- تذكرات جعفري نماينده سميرم به رئيس جمهور در خصوص دستور رسيدگي به علت حذف فوق العاده جذب مناطق محروم و مرخصي مناطق محروم در سميرم؛ به وزير آموزش و پرورش در خصوص تجديد نظر در بخشنامه اخير ساماندهي نيروي انساني و لزوم جذب نيروهاي حق التدريس و آموزشياران نهضت سوادآموزي و به وزير بازرگاني در خصوص بررسي علت قطع شير يارانه اي در شهرستان سميرم و عدم تخصيص شير به شهرهاي حنا، ونك و كحه .

- تذكر فخرالدين دستغيب نماينده شيراز، افشاري نماينده داراب و زرين دشت، هاشمي نماينده ميانه، كوهي باغ اناري نماينده سروستان و كربال و دوگاني آغچغلو نماينده فسا به وزير بازرگاني در خصوص رسيدگي به افزايش قيمت كالاهاي اساسي و مورد نياز مردم طي چند روز اخير مانند شير، نان و پودرشوينده از 20درصد تا 100درصد.

- تذكرات سبحاني نيا و حسيني نمايندگان نيشابور به وزير بازرگاني در خصوص نظارت بر توزيع آرد يارانه اي شهر و روستا وجلو گيري از ضايعات ناشي از استفاده ناصحيح آرد در پخت نان بخصوص شهرستان نيشابور و به وزير راه و ترابري در خصوص تسريع در تكميل جاده نيشابور به شهر فيروزه .

- تذكر رضايي نماينده تربت حيدريه و مه به وزير راه و ترابري در خصوص رسيدگي به علت عدم پيشرفت ساخت جاده مشهد- تربت حيدريه و مهولات .

- تذكر رضاحسيني قطب نماينده شهربابك به وزير راه و ترابري در خصوص رسيدگي به بي توجهي اداره راه آن وزارت به اجراي طرحهاي دو خطه نمودن راههاي شهربابك، انار، شهربابك و خاتم با توجه به تلفات جاده اي .

- تذكر فلاحت پيشه نماينده اسلام آبادغرب، زماني نماينده كنگاور و صحنه، شعباني، اميني و كرمي راد

نمايندگان كرمانشاه به وزير راه و ترابري در خصوص جبران عقب افتادگي شاخص راه روستايي استان كرمانشاه در يك سال و نيم باقي مانده از قانون برنامه چهارم توسعه .

- تذكر محسني ثاني و بروغني نمايندگان سبزوار به وزير راه و ترابري در خصوص ضرورت تامين روشنايي باند فرودگاه سبزوار .

- تذكرات سواري نماينده دشت آزادگان به وزير راه و ترابري در خصوص تسريع در تكميل جاده اهواز - سوسنگرد - هويزه - بستان و رفيع با توجه به تلفات سنگين جاده اي و به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص تسريع در تكميل بيمارستان 96 تختخوابي سوسنگرد با توجه به گذشت 17 سال از شروع آن .

- تذكر اميري خامكاني نماينده زرند و كوهبنان و كريمي نماينده كرمان و راور به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص تسريع در حل مشكل كسري اعتبارات بيمارستان هاي استان كرمان و تجهيز يا تعويض دستگاه ها و تجهيزات فرسوده .

- تذكر هاشمي نماينده ميانه به وزير نيرو در خصوص تامين منابع مالي لازم براي تسريع در اجراي پاياب سد آيدوغموش و تامين منابع مالي مورد نياز سد گرمي چاي ميانه براي تسريع در اجراي آن .

- تذكر صادق نماينده آستانه اشرفيه به وزير نيرو در خصوص اختصاص بودجه لازم براي اصلاح اساسي وضعيت نابسامان سيستم فاضلاب شهرستانهاي آستانه اشرفيه و بخش بندر كياشهر از طريق بودجه ملي يا تسهيلات بانك جهاني و يا بانك توسعه اسلامي .

- تذكر مير خليلي نماينده ميناب و رودان به وزير نيرو در خصوص ضرورت برق رساني به روستاهاي ميناب و جاسك با توجه اولويت مناطق گرمسيري كشور .

- تذكر جلاليان نماينده دير، كنگان و جم به وزير نيرو در خصوص قطع مكرر و بدون برنامه و اعلام قبلي برق در شهرستانهاي دير، كنگان و جم و رفع بحران شديد معضل بي آبي در شهرستانهاي دير - كنگان و جم .

- تذكر اسماعيلي نماينده هشترود و چاراويماق و رحماني نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به رئيس جمهور در خصوص ضرورت تهيه بذر، كود، سم و علوفه دام قبل از كشت، پرداخت خسارت هاي خشكسالي و سرمازدگي و استمهال وام ها و خريد دام دامداران بقيمت كارشناسي .

- تذكر يحيي زاده نماينده تفت و ميبد به رئيس جمهور در خصوص دستور جلوگيري از واگذاري توزيع آرد روستائي به بازرگاني با توجه به امكانات ، تجربيات تعاوني هاي روستايي .

- تذكر حيدري دستنايي نماينده اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ به وزير آموزش و پرورش در خصوص

تجديد نظر در تغييرات و اصلاحات در آموزش و پرورش كه موجب نارضايتي فرهنگيان استان چهار محال و بختياري گرديده و ضرورت پراخت مطالبات آنان.

- تذكر زنجاني نماينده نقده و اشنويه به وزير آموزش و پرورش در خصوص رسيدگي و پرداخت مطالبات فرهنگيان بخصوص حق التدريسي ها، بازنشستگان و شاغلان .

- تذكرات موسوي نماينده اردبيل، نير و نمين به وزير آموزش و پرورش در خصوص تسريع در رفع مشكلات فرهنگيان استان اردبيل و به وزير جهاد كشاورزي در خصوص تسريع در رفع مشكلات كشاورزان اردبيل، نير و نمين با منابع طبيعي و جنگل باني .

- تذكر مرعشي نماينده رودبار به وزير جهاد كشاورزي در خصوص برنامه ريزي لازم براي جلوگيري از فروش دام توسط دامداران به دليل مشكلات خشكسالي و كمبود علوفه و كنسانتره .

- تذكر نوروزي نماينده رباط كريم به وزير جهاد كشاورزي در خصوص ضرورت نظارت و جلوگيري سازمان منابع طبيعي در خصوص به يغما بردن شن و فروش بيش از ششصد هكتار تپه ماهورهاي مسطح شده شهر رباط كريم توسط زراندوزان .

- تذكر اسدالهي نماينده تربت جام و تايباد به وزير جهاد كشاورزي در خصوص ضرورت برنامه ريزي راهبردي براي دامداريها و شركت هاي لبني جهت جلوگيري از تعطيلي آنها .

- تذكر سليمي نماينده محلات و دليجان به وزير راه و ترابري در خصوص لزوم دو خطه نمودن محور دليجان - محلات و دليجان - نراق .

- تذكرات قاضي پور نماينده اروميه به وزير راه و ترابري در خصوص بررسي علت كندي اجراي طرح احداث راه آهن مراغه - اروميه و پرداخت اعتبارات بزرگراه مهاباد - اروميه و به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص رسيدگي به علت فروش ساختمان دانشكده پرستاري اروميه .

- تذكرات عليخاني نماينده قزوين، آبيك و البرز به وزير نفت در خصوص ضرورت تامين بنزين و گاز سي ان جي مورد نياز رانندگان خط الوند - نصرت آباد بخش البرز قزوين و به وزير نيرو در خصوص لزوم تخصيص اعتبار و تكميل و تجهيز سد كيخنان روستاي آقا بابا در بخش كوهين شهرستان قزوين براي تامين آب كشاوزري مورد نياز .
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن