تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسخه جديد نرم‌افزار Spyware Doctor روانه بازار شد رابين هود رايانه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نسخه جديد نرم‌افزار Spyware Doctor روانه بازار شد رابين هود رايانه‌اي


بر اساس گزارشي از شركت مايكروسافت، جاسوس‌افزارها دليل اصلي از كار افتادن يك سوم كامپيوتر‌هاي جهان، در طول سال گذشته بوده‌اند. از آن جا كه اين مسئله بسيار جديد و هنوز هم در حال تحول و گسترش است، بسياري از كاربران كامپيوتر‌ها، هنوز جاسوس‌افزارها را نمي‌شناسند به طوريكه اكثر جاسوس‌افزارها بر اثر بي‌احتياطي و يا بي‌اطلاعي كاربران به سيستم‌ها نفوذ كرده و به جمع‌آوري و ارسال اطلاعات شخصي آنها به هكر‌ها مي‌پردازند. برخلاف ويروس‌ها كه اغلب به صورت مخفي و در پشت صحنه و به دور از چشم كاربر عمل مي‌كنند، جاسوس‌افزارها به طور علني علائمي ‌را از وجودشان روي كامپيوتر كاربر نشان مي‌دهند.
Spyware Doctor يكي از محبوب‌ترين برنامه‌هاي ارائه شده Spy Remover در بين كاربران است كه طبق گفته وب سايتش ركورد دانلود 5 ميليون بار در هر هفته و امتياز 5/5 از سايت‌هاي download.com، CNET را دارد.

Spyware Doctor كامپيوتر شخصي شما را اسكن و به جست‌وجو و شناسايي هزاران فايل خطرناك در ويندوز مي‌پردازد. Spyware Doctor جايزه‌هاي متعددي دريافت كرده است و يكي از بهترين ابزارهاي كشف و حذف جاسوس‌افزارها و حفاظت از كامپيوتر شما در برابر هزاران برنامه و فايل‌هاي ناشناس مخرب از جمله جاسوس‌افزارها، ويروس‌ها، ثبت‌كننده‌هاي كيبوردي و ديگر برنامه‌هاي تهديدكننده ويندوز به شمار مي‌رود. اين نرم‌افزار قدرتمند پس از شناسايي برنامه‌هاي مخرب آنها را قرنطينه كرده و در بانك خود گرد هم آورده و اطلاعاتي از هويت اصلي آن‌ها را مشخص مي‌كند.
معمولا پس از ورود جاسوس‌افزارها با مشكلاتي از جمله: كاهش سرعت سيستم، تغيير صفحه پيش فرض مرورگر و يا سايت جست‌وجوگر آن، افزايش تعداد پيام‌هاي بي‌مورد و يا تبليغات PopUp هنگام مرور وب سايت‌ها در اينترنت و بسياري ديگر مواجه خواهيد شد در چنين مواقعي استفاده و نصب سريع چنين نرم‌افزارهايي به شما توصيه مي‌شود.
قابليت‌هاي كليدي نرم‌افزار Spyware Doctor 6.0.0.354 Multilingual:
- اسكن كامل و دقيق سيستم: كشف و حذف انواع مخرب‌ها از سيستم از جمله spyware ، adware، alware،Trojans، keyloggers، spybots، adbots and trackware و نمايش كليه حملات صورت گرفته در سيستم.
- محافظت از مرورگر شما و برنامه‌هاي در حال اجرا در اينترنت و همچنين پيگيري و حذف كوكي‌ها به علاوه مونيتورينگ اسم آن‌ها به همراه وب سايت مربوطه
- محافظت از سيستم با ايجاد گارد حفاظتي، دربرابر نفوذ هكرها و جاسوس‌ها به علاوه كنترل ActiveX‌ها كه خود منشا مشكلات در اينترنت اكسپلورر هستند.
- بلوكه و جلوگيري از اجراي تبليغات زنجيره‌اي كوچك و اعصاب خوردكن موسوم به PopUp در هنگام مرور وب سايت‌ها.
- هوشمند در جست‌وجوهاي عميق و كشف مخرب‌افزارهايي كه خود را به صورت‌هاي گوناگون در سيستم و در ميان پرونده‌هاي تو در تو پنهان كرده‌اند.
- امكان به‌روز رساني سريع و دريافت اطلاعات روز از اينترنت،جهت شناسايي مخرب افزارهاي جديد
- بهينه‌سازي تنظيمات و افزايش سرعت نرم‌افزار نصب به نسخه‌هاي قبلي.
- استفاده از Total Spider technology جهت تشخيص سريع برنامه‌هاي جاسوسي.
- قابليت توقف و ادامه دادن مجدد جست‌وجو
- قابليت جست‌وجو در Drive‌هاي خارجي (مانند USB stick و ...)
- پشتيباني از 13 زبان.
- سازگار با ويندوزهاي 95، 98، Me، 2000 و Windows XP
- سازگار با ويندوز ويستا.
علائم جاسوس افزارها
آدرس‌هاي تغيير يافته Home Page يا صفحه خانگي مرورگرها، تغيير پيدا كردن جست‌وجو‌هاي پيش‌فرض وب‌سايت‌هاي ناشناخته و بمباران شدن توسط تبليغات popup‌هاي متعدد، از علائم معمول و مرسوم وجود جاسوس‌افزارها در سيستم هستند كه ضرر‌هاي خاصي نداشته و فقط به تغييرات جزئي در سيستم مي‌پردازند. برخي ديگر از جاسوس‌افزارها پا را فراتر از اين گذاشته و به جمع‌آوري و دزديدن اطلاعات مهمتري همچون كلمات عبور يا اطلاعات كارت‌هاي اعتباري كاربر مي‌پردازند.
انتشار جاسوس‌افزارها معمولا از طريق پست الكترونيك، نرم‌افزار‌هاي اشتراك‌گذاري فايل‌ها، كليك‌هاي اشتباه و وسوسه‌انگيز روي تبليغات و لينك‌هاي وب سايت و ... منتشر مي‌شوند. براي جست‌وجو و حذف جاسوس‌افزارها از كامپيوتر، مي‌توان رد هر فايلي را كه از اينترنت دريافت كرده‌ايد در كامپيوتر خود پيدا كرده و آن را به طور كامل حذف كنيد. ولي اين كار چندان هم ساده نيست، چرا كه جاسوس‌افزارها معمولا پس از نفوذ به سيستم‌ها از خود چند كپي ديگر كرده و خود را در مكان‌هاي مختلف كامپيوتر تكثير و سپس مخفي مي‌كنند، بنابراين پيدا كردن وحذف آنها به روش دستي امري است مشكل و شايد امكان ناپذير؟! در اين سو شركت‌هاي ضد ويروس و ضد جاسوس نيز بي‌كار ننشسته و در جهت افزايش ضريب امنيت در كامپيوترها به توليد ابزارهاي مختلف ضد جاسوس، موسوم به AntiSpy‌ها پرداخته‌اند كه وظيفه آنها جست‌وجو و حذف اتوماتيك جاسوس‌افزارها هستند، از آنجايي‌كه Firewall‌ها وAntivirus‌هاي حال حاضر توانايي شناسايي و جلوگيري از نفوذ بسياري Spyware‌ها و Adware‌ها را ندارند اين وظيفه بر عهده ديگر نرم‌افزار‌هاي اينكاره موسوم به AntiSpy‌ها است. (البته به زودي شاهد ادغام جاسوس‌افزارها و آنتي‌ويروس‌ها و ارائه هر دو با هم (مانند نرم‌افزارهاي 2 كاره آنتي ويروس+ديواره آتش) خواهيد بود ولي تا رسيدن آن زمان بهتر است از وجود حداقل يك برنامه ضد جاسوس در سيستم خود استفاده كنيد.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن