تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816868658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران:آهن و سيمان را با سه برابر قيمت مصوب دريافت مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران:آهن و سيمان را با سه برابر قيمت مصوب دريافت مي كنيم
گروه مسكن – شهرداري تهران براي پروژه‌هاي عمراني شهر، آهن و سيمان را به ترتيب با سه برابر و 4 برابر قيمت مصوب از بازار آزاد تهيه مي‌كند.به گزارش دنياي اقتصاد، مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران با بيان اين كه قيمت انواع مصالح ساختماني از فاكتورهاي بسيار مهم در اجراي پروژه‌هاي عمراني است، گفت: هم‌اكنون قيمت انواع ميلگرد طبق تعرفه 650 تومان است كه در بازار بيشتر از 1600 تومان فروخته مي‌شود.
همچنين قيمت سيمان در حدود تني 39هزار تومان است كه در بازار تني 160هزار تومان فروخته مي‌شود.
دكتر مسعود نصرآزاداني، مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران در حاشيه حضور در مركز نظارت همگاني شهرداري تهران در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر و با اشاره به اين كه علاوه بر قيمت مصالح ساختماني، رشد قيمت املاك نيز 5/2 برابر شده است، گفت: اصلاح يك سري راهكارها در روند اجرايي پروژه‌هاي عمراني صرفه‌جويي قابل توجهي را به دنبال داشت. به طوري كه با حذف بسياري از معارضان ملكي در طول 2/2 كيلومتر 176ميليارد تومان از هزينه اجرايي پروژه‌هاي عمراني كاسته و متعاقب آن نيز نقش تورم نيز كمرنگ شد.
وي افزود: هر چند كه اعتبارات سازمان مهندسي و عمران از 75ميليارد تومان در سال 84 با 9 برابر افزايش به 700 برابر رسيده است، اما نيازهاي عمراني شهر تهران نيز از اين اعتبار افزون‌تر بوده و بديهي است كه محدوديت اعتبارات جدي است.
مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران در ادامه درباره پروژه‌هاي عمراني كه در سال جاري افتتاح خواهند شد، گفت: عمليات اجرايي بزرگراه شهيد زين‌الدين، بزرگراه شهيد باكري و آسياي شمالي – جنوبي، بزرگراه شهيد دوران، ميدان شهيد كلاهدوز، تقاطع سه‌راه آزمايش، ميدان رسالت و تقاطع‌هاي آن با بزرگراه امام علي (ع) و بخش‌هاي تكميلي بزرگراه آزادگان به تدريج در طول تابستان، پاييز و تا پايان سال جاري به طور كامل به مرحله بهره‌برداري خواهند رسيد.
نصر آزاداني در ادامه از اجراي سه پروژه تونل زيرزميني در تهران خبر داد و خاطرنشان ساخت: تونل نيايش – صدر كه مي‌تواند ترافيك بخش شمالي را كم و بزرگراه صدر را به بزرگراه نيايش متصل كند به صورت رفت و برگشت در حدود 6كيلومتراست كه عمليات اجرايي آن در تابستان شروع مي‌شود.
نصر آزاداني افزود: در همين حال در انتهاي بزرگراه صياد شيرازي به سمت ميدان سپاه نيز كه به دليل معارضان ملكي فشرده و صرف زمان طولاني براي رفع آن هزينه‌هاي هنگفتي را مي‌طلبد، تصميم گرفته شد كه تونلي از زير خيابان به صورت دوطبقه احداث شود. مديرعامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران گفت: از سوي ديگر احداث تونل اميركبيردر امتداد زيرگذر اميركبير براي مركز شهر برنامه‌ريزي شده است كه فعلا در مرحله مطالعاتي است.
نصرآزاداني در ادامه خاطرنشان كرد: يكسري از پروژه‌هاي عمراني در مرحله اجرايي است كه از نظر معماري براي پايتخت بسيارمهم هستند كه ازآن جمله مي‌توان به احداث پل كاروان سنگي و پل جواديه اشاره كرد.
نصرآزاداني تاكيد كرد: اين پروژه‌ها با رعايت كامل اصول معماري و با روش‌هاي نوين اجرا مي‌شوند، بدون اينكه انحراف ترافيكي داشته باشند كه البته با مديريت مطلوب زمان و با كاهش جابه‌جايي معارضان ملكي و تاسيسات شهري مي‌توان ادعا كرد كه اين پروژه‌ها نقش شاخصي براي شهر تهران دارند.
وي در پايان از اجراي 77 پروژه بزرگ عملياتي در تهران خبر داد و گفت: اميدواريم تا پايان سال‌جاري حدود 30 پروژه عمده عمراني به مرحله بهره‌برداري كامل برسد.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن