تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815162591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه هاي مراسم كلنگ زني ورزشگاه استقلال / دعوت از حجازي و قلعه نويي براي آشتي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاشيه هاي مراسم كلنگ زني ورزشگاه استقلال / دعوت از حجازي و قلعه نويي براي آشتي
كلنگ احداث كمپ اختصاصي باشگاه استقلال عصر امروز با حضور محمد علي آبادي و اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال در زميني واقع در ضلع شرقي پارك ارم به زمين خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اين مراسم علاوه بر محمدعلي آبادي، كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني و رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني ، مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال، مسعود زريبافان رئيس مجمع باشگاه استقلال، اميدوار رضايي، محمد سعيد نفريه و علي فتح الله زاده اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال حضور داشتند.

* جمعي از هواداران و علاقه مندان به تيم استقلال كه تعدادشان بالغ بر 500 نفر بود براي مراسم كلنگ زني به محل احداث كمپ استقلال آمده بودند.

* ستار همداني ، نصرالله عبدالهي ، محمدرضا مهران پور ، علي چيني و تعداد ديگري از پيشكسوتان استقلال دراين مراسم حضور داشتند .

* مراسم قرار بود ساعت 30/18 دقيقه آغاز شود كه با توجه به تاخير 30 دقيقه محمدعلي آبادي از ساعت 10/19 دقيقه آغاز شد.

* تعدادي از ليدرهاي هواداران استقلال بيش از آغاز مراسم به گفتگوي دوستانه با فتح الله زاده و ديگر مسئولان باشگاه استقلال پرداختند.

*مهندس هادياني رئيس توسعه تجهيز، خزايي رئيس صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان ، نژاد فلاح عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس و نماينده مجلس به همراه عليرضا محجوب و سيد كاظم دلخوش نمايندگان تهران و صومعه سرا در مراسم كلنگ زني كمپ باشگاه استقلال حضور داشتند.

* اين مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران آغاز شد. در ادامه فتح الله زاده، مسعود زريبافان به نوبت به ايراد سخنراني براي حاضرين پرداختند. در حين برگزاري مراسم گروه سرودي به اجراي برنامه پرداخت.

* امير قلعه نويي در حاشيه مراسم كلنگ زني كمپ باشگاه استقلال اين اتفاق را به فال نيك گرفت وابراز اميدواري كرد كه ديگر باشگاههاي كشور نيز صاحب امكاناتي از اين دست است.

* محمدعلي آبادي در پايان صحبت هاي خود از اميرقلعه نويي و ناصرحجازي خواست كه براي حاضرين درجمع صبحت كنند و با بوسيدن روي هم كدورت هاي گذشته را فراموش كنند اما ظاهرا رياست سازمان تربيت بدني خبر نداشت كه ناصر حجازي در جمع حاضر نيست.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن